arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

برادر «حسین پوارو»، گاف پشت گاف!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه کیهان، متعلق به جناب حسین شریعتمداری که این روزها در حمله به وزرای کابینه اعتدال تخته گاز می رود و ترمز تقوا و انصاف و عدالتش هم بریده، بعد از گاف پریروز خود درباره شرکت متعلق به نعمت زاده، این بار یک سایت شخصی نزدیک به چهره های اصولگرای معتدل نظیر دکتر لاریجانی و دکتر ولایتی را سایت رسمی ریاست جمهوری خواند!

به گزارش آینده ؛ شریعتمداری در ستون اخبار ویژه خود، مدعی شد سایت اعتدال، سایت رسمی ریاست جمهوری است و به وضوح مشاهده می شود که گردانندگان این سایت، یعنی افراد بسیار نزدیک به ایشان- که کیهان مدعی است از هویت و سوابق آنها باخبر است- چگونه سعی دارند با ارائه اخبار دروغ و تحریف واقعیت ها، جناب رئیس جمهور را در محاصره خبری قرار دهند.

کیهان که ظاهرا کنفرانس روحانی آب سردی بر انگیزه خوانی ها و عملیات روانی هایش ریخته، امروز نوشت:

«آقای روحانی در کنفرانس خبری دیروز با قاطعیت اعلام کرد که تحت تاثیر هیچ حزب، گروه و یا شخصیتی تصمیم نمی گیرد که این اظهارنظر قاطع اگرچه امیدآفرین است ولی متاسفانه با برخی از شواهد و قرائن موجود، همخوانی ندارد و از جمله نشانه هایی در دست است که از تلاش یک جریان وابسته به اصحاب فتنه و مدعیان اصلاحات برای وارونه نمایی واقعیت ها در نگاه و نظر ایشان حکایت می کند.


 کاش جناب رئیس جمهور محترم فقط نیم نگاهی به سایت اعتدال- سایت رسمی ریاست جمهوری- بیندازند و به وضوح مشاهده کنند که گردانندگان این سایت، یعنی افراد بسیار نزدیک به ایشان- که ما از هویت و سوابق آنها باخبریم- چگونه سعی دارند با ارائه اخبار دروغ و تحریف واقعیت ها، جناب رئیس جمهور را در محاصره خبری قرار دهند.

به عنوان نمونه این سایت در خبری با عنوان «اعتراف کیهان به عدم محبوبیتش»! اقدام به دستکاری و تحریف یکی از گزارش های خبری کیهان کرده است. در گزارش یاد شده ادعاهای اصحاب فتنه علیه کیهان مطرح شده و در آن به پاسخ های مستند کیهان نیز که به حمایت از رئیس جمهور محترم بود اشاره شده بود. ولی سایت اعتدال پاسخ های مستند کیهان را حذف کرده و تنها به ادعاهای اصحاب فتنه علیه کیهان اشاره نموده و آن را به خیال خود تحت عنوان جعلی «اعتراف کیهان به عدم محبوبیتش» جا زده است! یعنی دقیقا همان اقدام پلشتی که اطرافیان خاتمی علیه وی انجام می دادند. اطرافیانی که امروزه به آمریکا، انگلیس و اسرائیل پناهنده شده اند.»




اما برادر حسین که مدعی است از پشت پرده و فیها خالدون تمام چهره های سابق و لاحق قبل و بعد از انقلاب ایران و جهان و روابطشان با هم و جورج سوروس و سازمان سیا و MI6 و اسرائیل و منافقین و صدام و.... خبر دارد، نشان داد از درک کوچکترین اطلاعات آشکار درباره فضای مجازی داخل هم ناتوان است و بسیاری از این گنده گویی های او ناشی از حدس و گمان های نادرست است.

در این باره باید گفت، سایت اعتدال نه سایت رسمی ریاست جمهوری، که یک سایت شخصی و خصوصی است که دست اندرکاران آن، از علاقمندان چهره های معتدل اصولگرا نظیر دکتر لاریجانی، رئیس مجلس، ولایتی و محسن رضایی هستند. اما برادر حسین ظاهرا ضرب المثل «هر گردی گردو نیست» را هم نشنیده و تنها به این دلیل که این سایت که چند سالی است فعال است، نامش "اعتدال" است و چند گمانه زنی نزدیک به واقعیت درباره کابینه کرده، این سایت شخصی را سایت رسمی ریاست جمهوری خوانده است!


این روزنامه دو هفته قبل هم تلویحا حجت الاسلام صادقی رشاد، چهره روحانی مورد اعتماد رهبر انقلاب را سران فتنه خوانده بود و در حالی که جان هیک، فیلسوف انگلیسی و صاحب نظریه پلورالیسم دینی، در سال ۸۳ به دعوت حجت الاسلام رشاد به ایران سفر کرده و مباحثات متعددی با وی داشت، نوشته بود: «مگر «جان هیک» تئوریسین انگلیسی برای پیشبرد پروژه کودتای مخملی به ایران نیامده و با سران و عوامل فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ جلسات پی درپی نداشته است؟!»

این مورد، عمق تحلیلهای بی پایه و متوهمانه کارگاه حسین پوارو را که به عالم و آدم تهمت می زند، آشکار می سازد و نشان می دهد وقتی کسی درباره حوزه رسانه های داخل کشور که حوزه تخصص او هستند، اطلاعات کافی آشکار را ندارد، چه میزان باید به اطلاعات "پنهان" وی درباره حوزه های دیگر اعتماد کرد.


جالب آن که در همین خبر هم ایشان درباره سایت اعتدال نوشته:گردانندگان این سایت، یعنی افراد بسیار نزدیک به ایشان که ما از هویت و سوابق آنها باخبریم!!

اما بدتر از برادر حسین که حتی در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان جانب تقوا و احتیاط را نمی گیرد، نخبگان و مسوولانی هستند که اطلاعات! و تحلیلهایی از این دست از این جریده معلوم الحال را مبنای تصمیم گیری خود قرار می دهند و مشخص نیست چگونه در پیشگاه حضرت حق در این باره پاسخ خواهند داد.

نظرات بینندگان