arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

رسایی در غائله قم نقش داشته است/ در تلاشیم تا حقایق را در صحن بازگو کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به انتقاد رسایی به گزارش حادثه 22 بهمن قم در کمیسیون امنیت ملی گفت: نقش رسایی در غائله 22 بهمن قم محرز بوده است.

نصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل، سرعین ویمین در مجلس با اشاره به انتقاد رسایی از گزارش کمیسون امنیت ملی در رابطه با حادثه 22 بهمن قم، گفت: آقای رسایی در مسجد اهل بیت، علیه آقای لاریجانی سخنرانی  کرده و مردم را تحریک و تهییج کردند و به همین علت نسبت به گزارش کمیسیون امنیت ملی انتقاد داشتند.
وی در ادامه افزود: آقای رسایی در غائله قم نقش داشته است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی همچنین در مورد تجمع اعضای کمیسیون امنیت ملی در جایگاه هیئت رئیسه اظهار داشت: ما برای اعتراض نسبت به تذکر آقای رسایی در جایگاه هیئت‌رئیسه حاضر شدیم اما رئیس جلسه با بیان اینکه "خود جواب وی را داده‌ام" مانع از تذکر ما شد.
وی در پایان خاطر نشان ساخت: ما در تلاشیم حتما تذکر خود را در صحن علنی مطرح و حقایق را بازگو کنیم.
گفتنی است؛ در پی تذکر حمید رسایی نماینده مردم تهران به هیات رئیسه که مربوط به قائله قم بود، تعدادی از نمایندگان از جمله نمایندگان کمیسیون امنیت ملی به اظهارات وی واکنش نشان دادند.
نمایندگان مذکور با تجمع در جایگاه هیات رئیسه تذکر خود را به حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخش اول جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت اعلام کردند.  
به گزارش باشگاه خبرنگارن، منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل و یکی از اعضای چهارگانه هیات تحقیق از قائله قم که خواستار تذکر از پشت میکروفون مجلس بود و موفق نشد.
اضافه می‌شود؛ سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جلسه علنی روز گذشته مجلس گزارش هیات تحقیق از قائله قم را در صحن علنی قرائت کرد./
پایان پیام

نظرات بینندگان