arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

اشکان دژاگه: برای شروع لیگ برتر لحظه‌شماری می‌کنم/ دیدار با پارما محک خوبی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اشکان دژاگه امیدوار است فصل خوبی را در آغاز لیگ برتر انگلیس همراه فولام داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هافبک ایرانی فولام پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت خود آماده شروع لیگ برتر انگلیس است.

اشکان دژاگه فصل قبل در بازی برابر کوئینز پارک رنجرز مصدوم شد و نتوانست فولام را در ادامه فصل همراهی کند. اما این هافبک ایرانی در بازی پیش‌فصل فولام حضوری قدرتمندانه‌ای در ترکیب تیمش داشت و آماده است تا فولام را در اولین بازی خود در لیگ برتر در فصل جدید برابر ساندرلند همراهی کند.

اشکان دژاگه پس از توقف فولام برابر رئال بتیس در گفت‌وگو با سایت باشگاه فولام گفت: کاملا احساس سلامت می‌کنم. هیچ دردی احساس نمی‌کنم. بازی برابر بتیس نیز بازی خوبی برای من بود و توانستم بیش از یک ساعت برای تیمم بازی کنم. بنابراین خیلی خوشحالم و اکنون آمده‌ام تا بتوانم فولام را در لیگ برتر همراهی کنم.

دژاگه در بازی دوستانه برابر رئال بتیس در سمت چپ زمین بازی کرد، درباره بازی دوستانه با بتیس گفت: بازی خوبی با آن‌ها داشتیم. بتیس تیم خوبی است که فوتبال روان و زیبایی بازی می‌کند و بازی با آن‌ها به سود ما بود. اما ما می‌توانیم بهتر از این‌ها بازی کنیم. این اولین بازی ما در پیش‌فصل در ورزشگاه خودمان بود. فکر می‌کنم هواداران مثل من از این بازی لذت بردند. کمتر از دو هفته تا آغاز لیگ برتر زمان داریم و باید یک دیدار دوستانه نیز برابر پارما داشته باشیم. بنابراین باید این هفته‌ها خیلی سخت کار کنیم تا بتوانیم خود را برای بازی‌های پیش رو آماده کنیم.

هافبک ایرانی درباره بازی دوستانه با پارما ادامه داد: بازی با پارما مانند بازی با بتیس نخواهد بود. ایتالیایی‌ها به خوبی اسپانیایی‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند. اما آن‌ها از جهاتی دیگر بهتر هستند. بازی با پارما محک خوبی برای ما قبل از شروع لیگ برتر انگلیس است.

نزدیک به یک سال از پیوستن اشکان دژاگه به فولام می‌گذرد و این بازیکن ایرانی قصد دارد تا بتواند این فصل به تیمش کمک کند تا رتبه‌ای بهتر از فصل قبل که در رده دوازدهم قرار گرفتند جای گیرد.

دژاگه در این رابطه گفت: باور نکردنی است که یک سال از پیوستن من به فولام می‌گذرد. اینجا در لندن زمان خیلی زود می‌گذرد. از فوتبال در این جا راضی‌ام. از هواداران و باشگاه همگی راضی و خوشحال هستم. دارم برای آغاز لیگ برتر انگلیس لحظه‌شماری می‌کنم. ما تیم خوبی داریم و فصل گذشته در چندین بازی خودمان نشان دادیم که کیفیت تیم ما بالاست. باید در فصل جدید لیگ برتر از ابتدا تمرکزمان روی پیروزی باشد. تیم آماده است و ما به یک فصل خیلی خوب امیدواریم.

نظرات بینندگان