arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۲

قلعه نویی به مایلی کهن رسید/ دوبازی شب اول هفته چهارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هفته چهارم لیگ برتر از روز شنبه با انجام دو دیدار در تهران و اهواز آغاز می‌شود. فردا شب استقلال که با کسب پیروزی از شیراز به تهران بازگشت مقابل صبای قم قرارا می گیرد. تقابل آبی ها با محمد مایلی کهن و رضا عنایتی بسیار جذاب خواهد بود. این برای اولین مرتبه در لیگ برتر تیم محمد مایلی کهن بالاتر از تیم امیر قلعه نویی در جدول قرار دارد. تقابل این دو مربی همیشه دیدنی و جذاب بوده و هست و همه اهالی فوتبال را به یاد دو بیانیه مایلی کهن علیه قلعه نویی و دوستانش می‌اندازد. بیانیه‌ای که در آن از گروهبان قندعلی و ... یاد شده بود. بیانیه هایی که بعد از دیدار استقلال و سایپا و به دلیل شعارهای تماشاگران استقلال علیه مایلی کهن نوشته شد.

مایلی کهن در این فصل اما رویه ای دیگری در پیش گرفته و تلاش می کند تمام تمرکزش بر روی تیم خودش باشد. حداقل در سه هفته اول لیگ او چنین روشی را در پیش گرفته بود.

از نظر فنی اما استقلال روی کاغذ بسیار قدرتمندتر از صباست. زیرا نیمی از بازیکنان استقلال در تیم ملی هستند و نیمی دیگر جز برترین بازیکنان ایران محسوب می‌شوند، اما در صبا فقط رضا عنایتی یک ستاره سرشناس محسوب می‌شود. گلزن کهنه کاری که خیلی دوست داشت به استقلال بازگردد اما قلعه نویی او را نخواست و اکنون او باید مقابل تیم و مربی سابقش باردیگر نشان بدهد که همچنان دود از کنده بلند می‌شود و توانایی گلزنی دارد.

آبی پوشان با 7 گل زده برترین خط حمله لیگ را در سه هفته اول در اختیار دارند و قلعه نویی خیلی دوست دارد با پیروزی مقابل تیم مایلی کهن به صدر جدول برسد. البته با توجه به کسر یک امتیاز از استقلال، این تیم فقط در صورتی می تواند صدرنشین شود که فولاد در خانه اش مقابل داماش امتیاز از دست بدهد.

هواداران استقلال قطعا در روز شنبه دیگر به داور کاری نخواهند داشت زیرا دوست ندارند که دوباره از تیم محبوب شان امتیاز کسر شود. صبای قم هم در ورزشگاه آزادی طرفدار اندکی خواهد داشت.

در این بازی دوئل فرهاد مجیدی و رضا عنایتی دو مهاجم کهنه کار دیدنی است. هر دوی آنها دو گله هستند البته محمد قاضی هم با گلی که به فجر در هفته گذشته زد نشان داد که می‌خواهد همچنان در ترکیب اصلی آبی پوشان حضور داشته باشد و هواداران استقلال می‌توانند به او به چشم یک گلزن تمام عیار نگاه کنند.

اما دیگر بازی فردا شب میان فولاد خوزستان و داماش گیلان برگزار خواهد شد.فولاد خوزستان بعد از شکست در هفته اول مقابل سپاهان، دو برد متوالی به دست آورده و هفته گذشته در قم تیم صبا را با یک گل شکست داد. فولاد روز شنبه باید مقابل تیمی بازی کند که وضعیت نابسامانی دارد. مشکلات مالی باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شده است با این حال داماش هنوز در لیگ برتر نباخته و سه مساوی متوالی به دست آورده است.

داماش در این بازی هم به احتمال فراوان به دنبال چهارمین مساوی خود است؛ اما فولاد خوزستان در این بازی خانگی می‌خواهد به پیروزی برسد تا به طور موقت هم که شده به صدر جدول بیاید و جانشین سپاهان شود. بنابراین نبرد فولاد و آب ( داماش) می‌تواند دیدنی باشد. یکی برای نباختن بازی می‌کند و دیگری برای کسب هر سه امتیاز. شاگردان حسین فرکی در صورتی می‌توانند خیال‌شان از صدرنشین راحت باشد که صبا برابر استقلال امتیاز از دست بدهد.

 

برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

هفته چهارم؛ گرامیداشت عید بزرگ بندگی روزه‌داران عید سعید فطر و تجلیل از مقاومت اسلامی

شنبه 19 مرداد

فولاد خوزستان- داماش ساعت 20 و 30 ورزشگاه تختی اهواز

استقلال- صبای قم- ساعت 21 و 15ورزشگاه آزادی

نظرات بینندگان