arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۲

پاشازاده امتیاز شهرداری تبریز را خرید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت گل-شهرداری تبریز پس از آن که با رای استیناف تیم فوتبال خود را در دسته دوم دید قید تیمداری را زد. آنها عاقبت امتیاز تیمشان را واگذار کردندومهدی پاشازاده امتیاز باشگاه شهرداری تبریز را خریداری کرد.

وی پس از مذاکراتی که طی هفته های گذشته با مسولان شهرداری تبریز داشت،امتیاز باشگاه شهرداری تبریز را خریداری کرد.بدین ترتیب وی به عنوان مالک جدید این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

به گزارش گل و به نقل از اوج نیوز مالک  باشگاه استقلال شهرداری تبریز گفت:اطمینان دارم با این معدن ناب استعدادی که در آذربایجان وجود دارد می توانیم در سالهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.

مهدی پاشازاده  درباره اینکه امتیاز این باشگاه را خریداری کرده است عنوان کرد:با توجه به اینکه افتخار حضور در تبریز را در گذشته داشتم و از فضای فوتبالی این شهر و علاقه وصف ناپذیر مردم باخبرم،از مدتها قبل تصمیم گرفته بودم تا تجاربم را در اختیار جوانان مستعد آذری قرار بدهم.

وی ادامه داد:طی هفته های گذشته مذاکرات خوبی با مسولان شهرداری تبریز داشتیم و باید از مساعدت این عزیزان تشکر کنم.امیدوارم با یک برنامه 5 ساله بتوانیم به اهدافمان برسیم.

مدافع تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه افزود:من به کار ریشه ای اعتقاد دارم و اصلا برایم مهم نیست در لیگ دسته چندم کار می کنم.اطمینان دارم با این معدن ناب استعدادی که در آذربایجان وجود دارد می توانیم در سالهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود:با توجه به مذاکرات صورت گرفته قرار شد این تیم با عنوان استقلال شهرداری تبریز در مسابقات لیگ دو حضور پیدا کند.من مذاکرات خوبی با مدیرعامل باشگاه استقلال هم داشته ام و قرار است با این باشگاه هم همکاری های لازم را در آینده داشته باشیم.ضمن اینکه امکانات ورزشی شهرداری تبریز شامل ورزشگاه ،سونا و استخر و سایر امکانات در اختیار باشگاه قرار می گیرد.

پاشازاده درباره اینکه آیا خودش روی نیمکت می نشیند یا نه گفت:من کار اصلی ام در حوزه فنی است و به طور حتم روی نیمکت هم خواهم نشست.ضمن اینکه قاسم سیانکی،بابک ذوالرحمی،علیرضا اکبرپور و جواد رزاقی هم من را در این راه کمک می کنند.
نظرات بینندگان