arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۲

شریف‌زاده: از موسسه ایران نرفته‌ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو سابق هیئت مدیره روزنامه ایران با بیان اینکه باید دانشگاه آقای احمدی نژاد به پا شود و بعد ببینیم چه کار می‌کنیم گفت: اگر بتوانیم، کمک خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده عضو سابق هیئت مدیره روزنامه ایران در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تغییر مدیرعامل این روزنامه در روزهای اخیر‌گفت: بنده از موسسه ایران نرفتم و هنوز هستم اما اینکه در آینده چه خواهم‌کرد، فردا مشخص می شود.

وی افزود:‌کار هیئت مدیره این روزنامه طی چند روز گذشته پایان یافته و بنده نیز عضو این هیئت مدیره بودم؛ در چند روز اخیر با توجه به تغییر مدیرعامل، آقای محمدتقی روغنی‌ها به عنوان سرپرست روزنامه ایران منصوب شدند.

وی افزود: موسسه مطبوعاتی ایران چندین روزنامه دارد که یکی از آنها روزنامه ایران و روزنامه‌هایی نظیر الوفاق، ایران دیلی، ایران سپید و ایران ورزشی است. بنده سرپرست روزنامه الوفاق بودم که ممکن است از این به بعد تغییر کند و این موضوع در روزهای آینده معلوم می‌شود.

عضو سابق هیئت مدیره روزنامه ایران در خصوص احتمال تغییر مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی،گفت: امکان آن وجود دارد؛ هنوز مدیرعامل را تغییر نداده‌اند اما به احتمال قوی همه جا تغییر می‌کند و امر‌تقریبا قریب به قطع است.

شریف‌زاده درباره حضور احتمالی‌اش در دانشگاه بین‌المللی احمدی‌نژاد اظهار داشت: باید دانشگاه به پا شود و بعد ببینیم چه کار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مرحله راه‌اندازی دانشگاه احمدی‌نژاد حضور دارید، افزود: بالاخره زمینه برای خدمت زیاد است. اصل شغل ما معلمی است و مدرس حوزه هستیم.حالا که اول کار است و انشاءالله اگر بتوانیم، کمک خواهیم کرد.

عضو سابق هیئت مدیره روزنامه ایران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در ساختمان لادن مستقر هستید، اظهار داشت: ساختمان لادن ساختمان دانشگاه نبوده بلکه به عنوان دفتر رئیس جمهور سابق مطرح بوده تا فعالیت‌هایی درآن صورت بگیرد اما اینکه بحث راه‌اندازی دانشگاه در ساختمان لادن انجام می‌شود یا خیر، بنده خبری ندارم.

نظرات بینندگان