arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲

بارش باران زاهدان را غافلگیر کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زاهدان - خبرگزاری مهر-بارش شدید باران در زاهدان علاوه بر خوشحالی و شادمانی مردم موجب غافلگیری بسیاری از رانندگان و عابران شهری در معابر شد.

به گزارش خبرنگار مهر بارندگی روز یکشنبه در شهر زاهدان موجب شد تا بسیاری از معابر شهر زاهدان به دلیل جاری شدن سیل مسدود شود.

شدت سیلاب در میدان اصلی این شهر و حجم  روان آب ها در خیابان های پاسداران و فلسطین نیز موجب شد تا پلیس نسبت به اعمال مقرارات ترافیکی و انسداد خیابان دانشگاه به عنوان یکی از معابر اصلی به منظور کاهش بار ترافیکی اقدام کند.

همچنین جاری شدن روان آبها به سمت بخش های شمالی شهر زاهدان و شدت سیلاب در خیابان های آزادی و میدان کارگر و نیز مسیر های منتهی به مصلی قدس موجب محاصره بسیاری از رانندگان و خودرو های عبوری در این مسیرها شد.

جاری شدن سیل همچنین موجب آبگرفتگی برخی از فروشگاه های شهرواقع در خیابان های سعدی و آزادی شد و موجب وارد آمدن خسارات بسیاری از به خصوص در بافت قدیمی شهر زاهدان شد.

شدت باران به همراه وزش باد موجب اتصال و ایجاد جرقه های مهیب در برخی از پست های برق و همچنین به دنبال آن وحشت در بین شهروندان شد و بیش از 2 ساعت نقاط مرکزی و جنوبی شهر را در خاموشی فرو برد.

شدت سیلاب در خیابان های اصلی زاهدان به حدی رسید که بسیاری از مردم برای جلوگیری از ورود سیلاب به منازل و همچنین رهایی از محاصره سیل از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طلب کمک کردند.
نظرات بینندگان