arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲

آزمون کارشناسی ناپیوسته پنج‌شنبه برگزار می‌شود/ آغاز توزیع کارت از امروز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 92 در روز پنج شنبه 24 مرداد ماه، گفت: کارت شرکت در آزمون از امروز، 21 مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه در این آزمون 281 هزار و 515 نفر ثبت‌نام کرده‌اند، اظهارکرد:‌ از این تعداد 118 هزار و 69 نفر معادل 41.94 درصد داوطلبان زن و 163 هزار و 446 نفر معادل 58.06 درصد مرد هستند.

وی افزود: این آزمون در هفت گروه آموزشی و 74 کدرشته امتحانی در صبح و بعد ازظهر پنج شنبه 24 مردادماه در 143 شهرستان کشور برگزار می‌شود.

توکلی با اشاره به آزمون‌ صبح روز پنج‌شنبه 24 مرداد ماه، گفت: آزمون داوطلبان 20 کد رشته امتحانی شامل 18 کد رشته فنی و مهندسی و دو کد رشته علوم پایه در صبح روز پنج‌شنبه و آزمون 54 کد رشته امتحانی دیگر شامل 18 کد رشته امتحانی علوم انسانی، هفت کد رشته هنر، 15 کد رشته کشاورزی، 12 کد رشته آموزش پزشکی و دو کد رشته دامپزشکی در بعد از ظهر روز پنج شنبه در حوزه‌های مربوطه برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون داوطلبان تا 23 مردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار دارد، بنابراین کلیه داوطلبان باید با ورود به سایت سازمان و وارد کردن اطلاعات خود نسبت به مشاهده و پرینت کارت خود اقدام کنند.

توکلی با تاکید بر اینکه برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار الزامی است، اظهارکرد: همچنین درهای ورودی جلسه امتحانی برای صبح راس ساعت هفت و بعد ازظهر راس ساعت 14:30 بسته خواهد شد و شروع فرایند برگزاری آزمون صبح از ساعت 7:30 و آزمون بعد ازظهر از ساعت 15 است و از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درهای ورودی ممانعت به عمل می‌آید.
نظرات بینندگان