arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
نماینده خلخال:

دولت تدبیر و امید یکی از با برنامه‌ترین دولت‌های انقلاب خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های تک تک وزرا و کلیت دولت فکر می‌کنم دولت تدبیر و امید یکی از با برنامه‌ترین دولت‌های تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود و من نمی‌خواهم نشاط و شادابی ایجاد شده در جامعه را با برخی از صحبت‌ها تلخ کنم.

جعفری که به عنوان موافق کلیات کابینه سخن می‌گفت، اظهار کرد: متاسفانه برخی از مخالفین، دولت را متهم به نداشتن برنامه می‌کنند اما این سوال مطرح می‌شود که با رعایت انصاف آیا می‌شود با خواندن و مطالعه برنامه‌های وزرا و دولت که در روزهای گذشته به مجلس ارائه شده است باز هم این ادعا را داشت.

وی افزود: دین‌مداری، اعتدال‌گرایی مبتنی بر خرد جمعی، رعایت حقوق شهروندی، ارتقای کیفیت زندگی، مبارزه با فساد و توجه به محرومین در راس برنامه‌های دولت قرار دارد و بی‌شک هم این دولت بر تعامل ویژه با مجلس و اعتقاد به راس امور بودن مجلس برخی دیگر از نکات مثبتی است که کابینه جناب آقای روحانی از آن برخوردارند.

نماینده مردم خلخال در مجلس با اشاره به رئوس برنامه‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید،‌ گفت: برنامه‌های قوی و کارشناسی برای توجه به اقتصاد کشور و ساماندهی آن با محور قرار دادن توسعه پایدار و همه‌جانبه بسیار بسیار باارزش و مهم است و من از نمایندگان و همکاران خود می‌خواهم اجازه دهید دولت با این برنامه‌ها مستقر شود و اگر بد اجرا کرد آن موقع قضاوت کنیم در غیر این صورت اخلاق‌مداری و انسجام و همدلی ایجاد شده که ثمره این دولت است را زیر سوال می‌بریم.

وی تاکید کرد: چرا با حرف‌هایی که نشان از چیزهای دیگری است و از ناراحتی‌های دیگر نشات می‌گیرد این شیرینی بزرگ ناشی از انتخابات را به کام ملت تلخ می‌کنید.

جعفری همچنین در ارتباط با برنامه‌های سیاسی دولت نیز گفت: در سیاست خارجی، دولت تدبیر و امید بهترین برنامه‌ها را و به منظور تکریم و احترام به ملت ایران ارائه کرده و در حال پیاده‌سازی آنهاست و صحبت آقای روحانی در روز تحلیف با این مضمون که اگر می‌خواهید با ایران تعامل داشته باشید به جای تهدید، تکریم را در سرلوحه امور خود قرار دهید موید همین موضوع است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکید بر توسعه متوازن، توجه به مناطق محروم، افزایش توان ملی و دفاعی و گسترش امنیت ملی همه‌جانبه و شهروندمدار و تاکید بر وحدت ملی و امید و تدبیر در کشور نماد برخی از برنامه‌های دولت است و در حوزه علم و فناوری نیز اقتصاد دانش‌بنیان و تولید ثروت از طریق علم و فناوری برنامه‌های جدی دولت است که باید به آنها توجه کرده و احترام گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از افراد توانمند در بحث بهداشت و درمان نیز یکی دیگر از نکات مثبت کابینه است که قطعا کارآمدی وزیر معرفی شده می‌تواند به اهداف در نظر گرفته شده مانند تمرکززدایی، خدمت‌رسانی همه‌جانبه به تمام نقاط کشور، توسعه امکانات بهداشتی و پایدار کمک کند.

نظرات بینندگان