arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲

بذرپاش خطاب به روحانی: هاشمی در پیزوری تان نقش نداشت چون تا سه روز آخر هم از شما حمایت نکرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهرداد بذرپاش نماینده تهران به عنوان نماینده مخالف کلیات برنامه دولت یازدهم پشت تریبون قرار گرفت.

وی گفت: افراد شایسته‌ای در کابینه پیشنهادی روحانی حضور دارند اما بایدکمک کنیم آقای روحانی از ملاحظات و مصلحت‌اندیشی‌های تحمیلی عبور کند. چند تن از افراد مرتبط با فتنه 88 که برخی ابا دارند اسم فتنه را به کار ببرند، در کابینه حضور دارند که تحمیل شده‌اند. مجلس نمی‌تواند از این موضوع بگذرد. فتنه سوءتفاهم نبود. فتنه 88 یک شاخص انتخاب است. آنها علیه مردم کودتا کردند.

نماینده تهران در مجلس تأکید کرد: کابینه فعلی توان اجرای وعده‌های آقای روحانی را نخواهد داشت. این کابینه به شدت مسن است. کار اجرایی نیازمند حداقل 15 ساعت کار روزانه است. مردم انتظار دارند در زمان کوتاه به اوضاع آنها سر و سامان داده شود. با این شرایط کار به دست آقازاده‌ها خواهد افتاد و این یعنی انحراف از شعارهای دولت اعتدال. کابینه روحانی کابینه هاشمی است. آقای هاشمی بعد از اینکه شما ثبت‌نام کردید، کاندیدا شد و تا سه روز آخر هم از شما حمایت نکرد لذا شما بدانید که فقط به خدا و مردم بدهکار هستید. کابینه شما شرکت سهامی شده است. آیا در میان کاندیداهای ریاست جمهوری و دولت سابق هیچ کس شایسته نبود؟ شما گفتید من کلید دارم نه داس!

بذرپاش تأکید کرد: هر کدام از مسئولان اقتصادی دولت شما تز اقتصادی خاص خود را دارند! آیا این هماهنگی است؟ می‌گویند شما ژنرال‌ها را انتخاب کرده‌اید؛ آیا بقیه سرباز هستند؟

نظرات بینندگان