arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲

آدم‌ربایی يک زن برای سنجيدن علاقه همسر!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن ۱۸ساله اي که براي سنجيدن علاقه همسرش، نقشه آدم ربايي خونين را اجرا کرده بود، در اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي به ناچار حقيقت ماجرا را فاش کرد. 

به گزارش خراسان، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در تشريح اين پرونده، گفت: چند روز قبل مرد جواني هراسان با پليس تماس گرفت و گفت: راننده آژانس تلفني بسته اي را در منزل به من تحويل داد. وقتي بسته را گشودم با چادر و عکس خون آلود همسرم مواجه شدم. البته از مدتي قبل فرد ناشناسي با تلفن همراهم تماس مي گرفت و تهديد مي کرد که اگر مبلغ ۲۰ميليون تومان نپردازم، همسرم را خواهند کشت.

 سرهنگ کارآگاه «حسين بيدمشکي» افزود: مرد جوان وحشت زده ادامه داد، هنوز لحظاتي از دريافت بسته مذکور نگذشته بود که دوباره فرد ناشناس تماس گرفت و گفت: جنازه همسرت را داخل پارکي در منطقه بولواراماميه انداخته ايم. من که ديگر نگراني سراسر وجودم را فرا گرفته بود، به آدرس اعلام شده رفتم و همسرم را در حالي که خون آلود و زخمي افتاده بود، به بيمارستان رساندم. 

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: در پي اظهارات اين جوان، بلافاصله گروهي از کارآگاهان عمليات پليسي خود را با بازجويي از همسر مجروح اين مرد آغاز کردند. زن ۱۸ساله درباره ماجراي آدم ربايي به کارآگاهان اداره جنايي گفت: ساعت ۱۲ظهر در بولوارفردوسي منتظر تاکسي بودم که يک دستگاه مزداتري سفيدرنگ مقابلم متوقف شد که ناگهان ۲زن پياده شدند و با گرفتن دهانم به زور مرا به داخل خودرو کشاندند. يک مرد رانندگي خودرو را به عهده داشت و زن ديگري هم در صندلي جلو نشسته بود. 

سرهنگ بيدمشکي افزود: زن مجروح در ادامه اظهارات خود ادعا کرد: آن ها با کتک کاري سرم را لاي صندلي عقب قرار دادند و راننده هم با چاقو ضربه اي به کتفم زد. پس از گذشت حدود نيم ساعت با همسرم تماس گرفتند و تقاضاي ۲۰ميليون وجه نقد کردند، سپس مرا به پارکي در منطقه اماميه بردند و چادرم را که خوني شده بود به همراه يک عکس از داخل کيفم برداشتند و مرا همان جا رها کردند. 

سرهنگ بيدمشکي تصريح کرد: بررسي دقيق اظهارات اين زن و تجربه کارآگاهان بيانگر آن بود که ماجراي آدم ربايي ساختگي است اما پليس بنا به وظيفه ذاتي خود، اقدامات عملياتي را براي جمع آوري اطلاعات مستند آغاز کرد تا اين که پس از پرسيدن چند سوال فني، زن ۱۸ساله دچار تناقض گويي شد و پرده از ماجراي آدم ربايي ساختگي برداشت. 

او گفت: ۴ماه قبل با همسرم ازدواج کردم اما به خاطر مشغله کاري که داشت توجه زيادي به من نمي کرد، رفتار او شک مرا درباره ارتباطش با فرد ديگري برانگيخت، به همين خاطر با کمک يکي از دوستانم سيم کارت و گوشي تلفن تهيه کرديم و از اين طريق همسرم را تهديد مي کرديم. اول قصد داشتم او را امتحان کنم ولي بعد تصميم گرفتم با نقشه آدم ربايي خونين ميزان علاقه شوهرم را بسنجم و بفهمم که آيا او حاضر است به خاطر من اين مبلغ را فراهم کند و بپردازد. 

پس براي واقعي جلوه دادن آدم ربايي، دستم را با تيغ بريدم و با کمک دوستم به پارکي در انتهاي بولواراماميه رفتيم. در آن جا چادر و عکسم را خون آلود کردم و با يک تاکسي براي همسرم فرستادم بعد از آن هم دوستم دوباره تماس گرفت و ماجراي مرگ مرا اطلاع داد.

 رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي خاطرنشان کرد: با اعترافات اين زن، پرونده اي در اين باره تشکيل شد که توسط مقام قضايي در حال رسيدگي است.
نظرات بینندگان