arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۲

تصادفات متعدد در زیرگذر مشاء/ ریزش سنگ در محور هراز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از تصادفات متعدد در زیرگذر مشاء و ریزش سنگ در محور هراز خبر داد که البته وضع کنترل شده است.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی هلال احمر شهرستان دماوند، حمید فرهادی اظهار کرد: نیروهای عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند شب سختی را در این شهرستان گذراندند.

وی افزود: خدا را شاکر هستیم که باران خوبی در سطح استان تهران مخصوصاً شهرستان دماوند بارید؛ ولی متأسفانه بر اثر باران شدیدی که در سطح این شهرستان شروع به بارش کرد، آب‏گرفتگی معابر، رانش زمین و ریزش سنگ را شاهد بودیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: در ساعت دو بامداد طی اعلام گشت سیار این جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند مبنی بر آب‏گرفتگی معابر و ریزش سنگ در منطقه مشاء و محور هراز، هماهنگی‏های لازم با مسئول امداد و نجات در شهرستان دماوند برای اعزام نیروهای عملیاتی انجام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای عملیاتی به منطقه اعزام و مشغول عملیات امداد و نجات شدند.

فرهادی خاطرنشان کرد: تیم‏های اعزامی مشغول عملیات امداد و نجات بودند که به دلیل لغزنده بودن و تاریکی جاده در آن منطقه متوجه تصادفات متعدد در زیرگذر مشاء شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: پس از تقسیم کار و مشخص کردن تیم‏های عملیات امداد و نجات، بلافاصله دو تیم امداد به منطقه حادثه رسیده و عملیات نجات را آغاز کردند.

این مسئول اظهار داشت: در این تصادفات، دو خودروی پژو 206 و پراید به شدت با دیوار برخورد کرده و سه مصدوم متشکل از دو کودک یک ماهه و سه ساله و همچنین یک خانم مسن بر جای گذاشت که به دلیل شدت جراحات به طور مستقیم به تهران اعزام شدند.
نظرات بینندگان