arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۹ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۲

عسگر اولادی: اگر مهندس زنگنه می پذیرفت، معاون ایشان می شدم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حبیب الله عسگر اولادی با اشاره به ویژگی های برجسته اخلاقی و توانمندی مدیریتی مهندس بیژن نامدار زنگنه برای تصدی وزارت نفت گفت: اگر در توانم بود و ایشان من را می پذیرفت حتما معاون آقای زنگنه می شدم.

به گزارش شانا، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو حزب موتلفه اسلامی با تأکید براین مطلب که ترکیب کابینه دکتر روحانی خوب است، درباره حرف و حدیث‌های زیادی که درخصوص برخی از وزرای پیشنهادی مثل آقای زنگنه مطرح است و برخی ایشان را منتسب به فتنه ٨٨ می‌دانند و معتقدند نباید در کابینه حضور داشته باشند، تصریح کرد: بنده سال‌ها در مجمع تشخیص مصلحت نظام با آقای زنگنه کار کرده‌ام. ایشان فرد بسیار صریحی است. بنابراین برخی از این صراحت برداشت‌هایی می‌کنند که بنده این برداشت را ندارم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: اگر سن من طوری بود که آقای زنگنه بنده را به عنوان معاونش قبول می‌کرد حتماً می‌رفتم و معاون ایشان می‌شدم، آقای زنگنه هر تشخیصی که دارد بسیار صریح صحبت می‌کند.

عسگر اولادی افزود: بنده از مجلس می‌خواهم به سخنان اخیر رئیس‌جمهور در کنفرانس خبری دقت داشته باشند و آن را ملاک قرار دهند. در واقع در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کش دادن بحث‌های فتنه، ساکتین در فتنه موید فتنه و مارک زدن به افراد با این اسامی صحیح نیست.

وی گفت: البته حق مجلس است در گزینش خود دقت کند، اما کسی که در حال حاضر مورد تأیید رهبری و مردم است نباید تضعیف شود و بگوید تشخیص ایشان در انتخاب اصلح غلط بوده است. مجلس باید در گزینش وزرا دقت و تحقیق داشته باشد و از سهل‌انگاری پرهیز کند.
نظرات بینندگان