arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۲

استقلال با شکست داماش صدرنشین شد/ مجیدی عصای دست قلعه‌نویی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم استقلال با گلی که فرهاد مجیدی در نیمه دوم دیدار مقابل داماش گیلان به ثمر رساند این تیم را در زمین عضدی رشت شکست داد و به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال عصر امروز پنجشنبه با دیدار تیم‌های داماش گیلان و استقلال تهران آغاز شد که این دیدار در پایان با برتری شاگردان قلعه‌نویی خاتمه یافت. در این بازی که با قضاوت احمد صالحی در ورزشگاه عضدی برگزار شد، استقلال با حساب 2 بر یک میزبان خود را شکست داد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

نیمه اول این بازی دو گل داشت. امین متوسل‎‌زاده در دقیقه 16 گل داماش را به ثمر رساند و سیاوش اکبرپور در دقیقه 25 گل تساوی استقلال را وارد دروازه داماش کرد.

در اواسط این نیمه همکاری خوب بازیکنان داماش، یک موقعیت تک به تک را در اختیار مهدوی قرار داد که ضربه کاپیتان داماش به بدن مهدی رحمتی برخورد کرد. همچنین در دقیقه 40 هم ضربه نیکبخت به تیر دروازه داماش برخورد کرد اما وارد دروازه این تیم نشد.

با شروع نیمه دوم استقلال یک فرصت عالی را از دست داد. در ادامه داماشی‌ها برای دقایق بر بازی مسلط شدند و چندین موقعیت را روی دروازه استقلال ایجاد کردند. اما پس از آن شاگردان قلعه‌نویی روی حرکات مجیدی به گل دوم خود دست یافتند. در دقیقه 65 بازی فرار مجیدی فرصت خوبی را برای قاضی مهیا کرد که او در شرایطی نامتعادل توپ را به بالای دروازه زد.

مجیدی که تعویض طلایی قلعه‌نویی بود در دقیقه 68 گل دوم استقلال را به ثمر رساند. این بازیکن با فرار پشت مدافعان حریف از گوشه سمت راست محوطه جریمه داماش با یک ضربه دقیق گل دوم را به ثمر رساند.

بعد از این گل داماش با بازی احساسی خود سعی کرد تا این دیدار را به تساوی بکشاند اما شاگردان قلعه‌نویی که قصد داشتند قبل از بازی با بوریرام تایلند روحیه بگیرند مقاومت خوبی از خود نشان داند تا به 3 امتیاز ارزشمند این دیدار دست یابند. استقلال با این برد 11 امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

نظرات بینندگان