arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۲

صداوسیما آب پاکی را روی دست فوتسالی‌ها ریخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال می‌گوید مذاکرات با صدا و سیما برای پخش بازی‌های لیگ جواب نداد و مسئولان شبکه سه آب پاکی را روی دست سازمان لیگ ریخته است.

سعید نجاریان در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره مذاکرات سازمان لیگ فوتسال با صدا و سیما برای پخش مسابقات لیگ برتر از شبکه سه ، اظهار کرد: ما به این نتیجه‌ رسیدیم که شبکه سه نمی‌خواهد مسابقات لیگ را پخش کند. آنها آب پاکی را روی دستمان ریختند و امسال هم نمی‌خواهند حرکتی برای فوتسال کنند. این در حالی است که جام رمضان فوتسال پخش زنده می‌شود، ولی لیگ نه! با این وجود ما اعلام آمادگی ‌کرده‌ایم که هر وقت نظرشان برگشت، برنامه بازی‌ها را طبق برنامه آنها تغییر دهیم. ولی به شخصه واقعا از این اتفاقات تاسف می‌خورم. فوتسال با این همه طرفدار باید چند هفته‌ در میان فقط از شبکه ورزش پخش شود. برای پخش از شبکه ورزش هم باید مسئولان استانی همکاری کنند که گاهی از انجام آن سرباز می‌زنند.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ در ادامه با اشاره به این که جلسه این هفته‌ سازمان لیگ لغو شد، افزود: با توجه به برگزاری قرعه کشی لیگ در اصفهان قرار شد جلسه سازمان لیگ را هم هفته‌ آینده در این شهر برگزار کنیم تا کارایی بهتری داشته باشد. همچنین قرار است آیین‌نامه نقل و انتقالات ساختمان جدید کمیته‌ فوتسال و اساسنامه سازمان لیگ در این جلسه صحبت کنیم. بعد از قرعه کشی نیز مشخص می‌شود چه تیم‌هایی انصراف داده‌اند. از همین رو تکلیف تیم‌های کنار کشیده را هم در جلسه هیات رییسه مشخص می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه ساری درباره انتخاب سعید بسطامی به عنوان سرمربی تیم فوتسالش ، مطرح کرد: بسطامی از مربیان قدیمی ساری است که از مدرسان AFC هم محسوب می‌شود و سابقه مربیگری در تیم‌های زیاد فوتبال و فوتسال استا نرا در کارنامه دارد. بسطامی همچنین در سال‌های ابتدایی فعالیت راه ساری مربی تیم بوده و شناخت خوبی از لیگ فوتسال دارد. قرار است امسال هم مثل فصل‌های گذشته با تیمی جوان و کاملا بومی در لیگ شرکت کنیم.

نظرات بینندگان