arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۲

داورزنی: نمی‌خواهم وزیر شوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در دو روز گذشته به مجلس نرفته است، اتهام کارشکنی علیه مسعود سلطانی‌فر،‌ وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان را تکذیب کرد.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با ایسنا مطالب منتشر شده که او را متهم به کارشکنی علیه سلطانی‌فر می کرد، تکذیب کرد و گفت: کدام انسان بیماری از وزیر پیشنهادی حمایت می کند و یک روز قبل برای همان فرد کارشکنی می کند؟ این مطالبی که علیه من منتشر شده کثیف ترین نوع تخریب یک فرد است و مطمئن باشید که از منتشر کننده آن شکایت خواهم کرد.

وی افزود: اولا من فائقی را سه هفته است که ندیده ام. چهارشنبه و پنجشنبه هم به مجلس نرفته بودم. تعجب می کنم چطور این دروغ ها را منتشر می کنند که با آبروی افراد بازی می شود. تخریب افراد کار بسیار زشتی است.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: هر کسی که قدری بینش سیاسی داشته باشد می داند که رای ندادن نمایندگان مجلس ربطی به شخص کاندیدای پیشنهادی نداشت. حتی اگر سلطانی فر قهرمانی آسیا را هم داشت به او رای اعتماد نمی دادند. جریانی در مجلس از چهارشنبه این تصمیم را گرفته بود.

داورزنی در پایان تاکید کرد: من نمی خواهم وزیر شوم و علاقه ای به این کار ندارم. برای وزارت هم معرفی نشده ام. تنها بر حسب وظیفه تا جایی که می توانستم به وزیر پیشنهادی دولت کمک کردم. متاسفم که این چنین افراد را تخریب می کنند و مطالبی منتشر می شود که اصلا صحت ندارد.
نظرات بینندگان