arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۲

"یاسمن آبی" رکورددار اکران فیلم‌های وودی‌آلن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فیلم "یاسمن آبی" جدیدترین فیلم وودی آلن با نمایش در 1200 سالن سینما، گسترده ترین اکران را در میان فیلم های وودی آلن به دست آورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم درام که با تحسین منتقدان روبه رو شده، با بازی کیت بلانشت تا امروز نزدیک به 10 میلیون دلار فروش داشته است. کمپانی سونی با گسترش شمار سینماهای نمایش دهنده این فیلم از 229 سالن به بیش از 1200 سالن سینما برای روز جمعه (امروز)، گسترده ترین امکان نمایش را برای این فیلم در میان فیلم های وودی آلن در آمریکا فراهم کرده است.

این فیلم با وجود امکان محدود نمایش‌اش تاکنون، یکی از موفق ترین فیلم های امسال بوده است و انتظار می رود به موفقیتی فراتر از "نیمه شب در پاریس" آلن که دو سال پیش اکران شد، دست یابد. آن فیلم در 1038سالن نمایش داده شد. "یاسمن آبی" چهل و چهارمین فیلم آلن است و ششمین فیلم اوست که در آمریکا توسط سونی کلاسیک به نمایش در می آید.

در این فیلم کیت بلانشت در نقش یک زن نیویورکی ایفای نقش می کند که مجبور می شود به دلیل مشکلات مالی همسرش، زندگی مجللش در نیویورک را ترک کند و راهی خانه خواهرش در سانفرانسیسکو شود.

آلک بالدوین، سالی هاوکینز و پیتر ساراسگارد دیگر بازیگران این فیلم هستند. یکی از رقبای سرسخت این فیلم "پیشخدمت" با بازی فارست ویتاکر به کارگردانی لی دانیلز است که دومین آخر هفته خود را باید تجربه کند. فیلم "پیشخدمت"  با بازی اپرا وینفری رازهای درونی کاخ سفید را از زاویه دید پیشخدمتی به نام یوجین آلن بیان می کند.

در عین حال در این آخر هفته سه فیلم جدید نوجوانانه راهی پرده های سینماهای آمریکا می شود.

نظرات بینندگان