arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲

نگاه غالب شوراي شهر تهران به محسن هاشمي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به نظر مي رسد دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب حاضر در شوراي چهارم كه برخي از آنان سابقه عضويت در دوره قبلي را هم در كارنامه دارند اين روزها تلاش ويژه اي در رسيدن به مصداقي واحد براي شهرداري تهران دارند.

نزديك شدن به روزهاي آغاز به كار شوراي چهارم در شهر تهران، زمزمه ها درباره انتخاب شهردار اين كلانشهر را نيز گسترده تر كرده است.

در روزهاي گذشته اخبار متفاوتي حاكي از  مطرح شده چهره هايي همچون معصومه ابتكار، محسن هاشمي، مصطفی سلیمی، محسن مهرعلیزاده و... از سوی اصلاح طلبان براي تصدي پست شهرداري تهران منتشر و برنامه های آنها برای اداره شهر تهران خواسته شده است.

به نظر مي رسد دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب حاضر در شوراي چهارم كه برخي از آنان سابقه عضويت در دوره قبلي را هم در كارنامه دارند اين روزها تلاش ويژه اي در رسيدن به مصداقي واحد براي شهرداري تهران دارند؛ برگزاري نشست ها و هم انديشي هاي اين ايام نيز مويد اين نكته است.

براساس اخبار دريافتي از منابع آگاه، در تازه ترين اين نشست ها كه به همت حزب جوانان ايران اسلامي برگزار شد، مباحثي در خصوص شهردار احتمالي تهران، مطرح و از جمع بندي سخنان اين نشست چنين برداشت شد كه نگاه غالب شوراي شهر تهران به محسن هاشمي است.

اما در حاشیه اين نشست دو تن از حاضران بر اين نكته تاكيد داشتند كه اعضاي شورا بر اين موضع پاي مي فشارند كه افراد با سابقه شهرداري نيز نبايد منفعل شده و لازم است از توانمندي هايشان استفاده شود؛ همچنانكه محسن سرخو منتخب مردم تهران در چهارمین دوره شورای شهر تهران در واکنش به موضوع توافق اصلاح طلبان و اصولگرایان روی مصطفی سلیمی به خبرنگار روزان گفت: مهندس سليمي كه سابقه قابل تاملي در شهرداري دارد و شهرداري دو منطقه تهران را نيز تجربه كرده از جمله افرادي است كه بايد از توانمندي هاي ايشان در بخش هاي كليدي شهرداري استفاده كرد.

ولي الله شجاع پوريان دیگر منتخب مردم تهران در چهارمین دوره شورای شهر تهران، نيز در اين خصوص متذکر شد: هرچند افرادي همچون مهندس سليمي هنوز گزينه اصلي براي تصدي پست شهرداري تهران نيستند اما با توجه به سوابق نامبرده در شهرداري مناطق و توانمندي هايي كه دارند لازم است از وی استفاده بهينه شود.

نخستين جلسه شوراي چهارم شهر تهران، 12 شهريور ماه برگزار خواهد شد و اعضاء بلافاصله براي تعيين شهردار تهران وارد شور مي شوند.
نظرات بینندگان