arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۲

قلعه‌نویی:از روی بازیکنان خجالت می‌کشم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ابتدا به گرمای هوای اهواز و استقلال خوزستان فکر می‌کنم و پس از آن به فکر بازی با پرسپولیس خواهم بود.

به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از برتری 3 بر یک تیمش مقابل راه‌آهن سورینت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم 2 تبریک بگویم؛ تبریک اولم برای روز فرهنگ پهلوانی است که خدا را شکر با حضور آقای طالقانی این رشته ورزشی در ایران احیا شده است. تبریک دومم هم برای روز پزشک است و امیدواریم جامعه پزشکی ایران موفق باشند.

وی با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل راه‌آهن گفت: خدا را شکر بعد از بازی سنگینی که در آسیا داشتیم ریکاوری خوبی انجام دادیم و در یک بازی سخت به پیروزی رسیدیم با این حال خستگی را می‌شد در ساق پای بازیکنان استقلال دید. من به غیرت آنها درود می‌فرستم. بازیکنان استقلال نفراتی با شرف و با غیرت هستند که بدون پول بازی می‌کنند.

سرمربی تیم استقلال یادآور شد: تمام اعضای مجموعه استقلال از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا گروه پزشکی و تدارکات در فصل گذشته تا به امروز از بابت تمام پیروزی‌ها بیشتر از 8 میلیون تومان پاداش نگرفته‌اند، با این حال معرفت به خرج داده و برای پیراهن استقلال تلاش کرده و بازی می‌کنند. من بعضی از بازیکنان و همکارانم را که می‌بینم از روی‌شان خجالت می‌کشم، چرا که منِ قلعه‌نویی نمی‌توانم پاسخگوی محبت‌های‌شان باشم.

قلعه‌نویی با طرح این مدعا که تیم راه‌آهن روی یک موقعیت معمولی به گل رسیده است، گفت: از ابتدای مسابقه ابتکار عمل در دست ما بود تا اینکه به گل نخست رسیدیم اما از دقیقه 23 به بعد بازی کمی افت کرد. در نیمه دوم نیز توپ و میدان در اختیار ما بود و در شرایطی‌که حمله می‌کردیم روی غافلگیری ما تیم راه‌آهن به گل رسید. بعد از گل تغییر روش دادیم و به گل‌های دوم و سوم رسیدیم.

وی از عملکرد تیمش در دیدار مقابل شاگردان منصور ابراهیم‌زاده ابراز رضایت کرد و افزود: نتیجه خوبی کسب کرده و نسبت به بازی‌های قبل بهتر عمل کردیم اما هنوز با استقلال مدنظر من فاصله داریم. امیدوارم روند رو به رشد تیم ادامه یابد و هفته به هفته بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به خبرنگاری که گفت جواد نکونام کم کم به روزهای اوج خود نزدیک می‌شود، گفت: جواد و دیگر نفرات استقلال بازیکنان بزرگی هستند. من پیش از این هم گفته‌ام آنها بازیکنان خوبی هستند که اگر بعد از بازی‌های تیم ملی خوب استراحت کرده و بدنسازی مناسبی داشتند شرایط‌شان امروز خیلی بهتر بود.

قلعه‌نویی افزود: بازیکنان ملی‌پوش استقلال ریکاوری خوبی نداشته و در بدنسازی‌ها حضور نداشتند به همین خاطر طبیعی است که در عملکردشان فراز و نشیب داشته باشند. قطعاً اگر آنها خوب ریکاوری کرده و فرم‌سازی با کیفیت‌تری می‌داشتند امروز به مراتب بهتر بازی می‌کردند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه آندرانیک تیموریان هر چه زودتر به ترکیب آبی‌پوشان برگردد، افزود: بازیکنان ملی‌پوش استقلال با استفاده از تجربیات خود تا به امروز به تیم کمک کرده‌اند. قطعا اگر آندو هم به ترکیب تیم اضافه شود بازی‌سازی تیم ما بهتر شده و نمایشی بهتر خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین به انتقاد از برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر پرداخت و گفت: تیم من پیروز شده و به خاطر اینکه پیروز شده این حرف‌ها را می‌زنم. برنامه‌ریزی مسابقات لیگ به ما ضرر زده است. سازمان لیگ می‌توانست دیدار ما مقابل راه‌آهن را دوشنبه برگزار کرده و روز جمعه به مصاف استقلال خوزستان برویم اما متاسفانه این کار را نکردند. همه تیم‌ها 6 روز و 7 روز استراحت می‌کنند اما ما که آسیایی هستیم استراحت‌مان 4 روز است. این عجیب نیست؟!

وی در ادامه یادآور شد: یک ماه پیش من به آقای تاج گفتم برنامه‌ریزی که شما برای مسابقات لیگ دارید برای حضور 4 تیم این مسابقات در لیگ قهرمانان آسیا است و شرایط ما در مرحله حذفی مسابقات را در نظر نگرفته‌اید. نمی‌دانم دلیل این همه فشردگی چیست؟ شاید در زمان حضور 4 تیم در لیگ قهرمانان فشردگی مسابقات قابل توجیه باشد اما نمی‌دانم دلیل این همه فشردگی در شرایط فعلی چیست؟ خدا را شکر امروز پیروز شدیم و چون پیروز شدیم من این حرف‌ها را می‌زنم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه شنیده‌ است اردوی تیم ملی لغو شده در خصوص دیدار تیمش با پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر گفت: ما امیدواریم بازی استقلال مقابل تیم استقلال خوزستان برگزار شود که اگر این‌طور نشود دوستان کم لطفی کرده‌اند یک زمان سه ماه به سه ماه مسابقات برگزار نمی‌شد اما امروز حاضر نیستند مسابقات را یک روز به تعویق بیندازند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن تشکر از تاج و بهروان گفت: امیدوارم خواسته ما از سوی سازمان لیگ برآورده شود و روز جمعه بازی کنیم اگر این اتفاق افتاد من اول به بازی مقابل استقلال خوزستان و گرمای اهواز فکر می‌کنم و بعد برای بازی با پرسپولیس برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر ورود کرده و مشکلات موجود در برنامه‌ریزی مسابقات لیگ که بیشتر متوجه باشگاه استقلال است را برطرف کند.
نظرات بینندگان