arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۲

چه کسانی از تحول در شهرداری تهران ضرر می کنند؟

نزدیکان شهردار تهران معتقدند محمد باقر قالیباف مخالف اینگونه اقدامات است اما حامیان وی که از دست رفتن منافع خود بشدت نگرانند بصورت جدی موضوع را دنبال می کنند واز هیچگونه اقدامی در جهت اهدافشان فروگذار نمی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک خبرنگار مستقر در شورای شهر تهران می گوید: در حالیکه شهردار تهران در اظهاراتی قابل تقدیر اظهار داشته که شخصا اصراری بنابر ماندن در این مسئولیت ندارد و بنابر تکلیف کاندیدا شده است، جریانی که از تحول در شهرداری تهران احساس خطر می کند با ایجاد جنگ روانی و تهدید و تخریب رقبا قصد دارند به هرقمیتی منافع خود را در پایتخت حفظ کنند.

وی به خبرنگار «انتخاب» گفت: حضور پررنگ برخی جناحهای سیاسی در مراکز اقتصادی و فرهنگی شهرداری تهران موجب شده است که منافع فراوانی برای این طیف بوجود آید به نحوی که بخش عمده هزینه فعالیتها، حقوق اعضا و امکانات مورد نیاز جریان انحصار طلب و افراطی از همین طریق تامین می شود.

به گفته ی این فرد مطلع، سیطره این جریان بر بخش قابل توجهی از شهرداری تهران موجب شده که افراطیون ، انتخاب شهردار جدید تهران را ورود به خط قرمز منافع خود دانسته و برای حفظ قلمرو خود از هیچگونه اقدام غیراخلاقی سیاسی و رسانه ای خودداری نکنند.

وی افزود: تهدید و گاه تطمیع برخی اعضای شورای شهر توسط برخی جریان ها، تخریب رسانه ای چهره های معتدل و مستقل، انتشار اخبار جعلی مبنی برمنتفی شدن کاندیداتوری گزینه اصلی اصلاح طلبان و تحریک اعضای اصولگرا به موضعگیری در مقابل رقبای شهردار از این گونه اقدامات است.

این در حالیست که نزدیکان شهردار تهران معتقدند محمد باقر قالیباف مخالف اینگونه اقدامات است اما حامیان وی که از دست رفتن منافع خود بشدت نگرانند بصورت جدی موضوع را دنبال می کنند واز هیچگونه اقدامی در جهت اهدافشان فروگذار نمی کنند.
نظرات بینندگان