arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۲

عادلی: من سمت رسمی در سازمان میراث فرهنگی ندارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد حسین عادلی تاکید کرد: من مشاور اقتصادی یا معاون سرمایه‌گذاری، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیستم.

رئیس اسبق بانک مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی مطالبی که امروز درباره منصوب شدن‌اش در پست معاونت سرمایه‌گذاری یا مشاور اقتصادی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مطرح شده است، اظهار کرد: ‌دکتر نجفی از دوستان صمیمی و قدیمی من است، ما نسبت بسیار نزدیکی با یکدیگر داریم، به همین دلیل وی از من خواست گاهی اوقات به او مشورت دهم، نه این‌که به طور رسمی مشاورش باشم.

او تاکید کرد: قرار نیست سمت رسمی و مشخصی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری داشته باشم، ‌بلکه برخی اوقات فقط درباره‌ی مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاری به محمدعلی نجفی مشورت می‌دهد.

وی بیان کرد: احتمالا به زودی معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب می‌شود.

در جلسه‌ی صبح امروز نشست فصلی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در این سازمان برگزار شد،‌ معاون رئیس جمهور و رییس سازمان – محمد علی نجفی - در اوایل سخنرانی‌اش که درباره‌ی وضعیت سرمایه‌گذاری صحبت می‌کرد،‌ گفت: در زمینه‌ی سفرهایی که در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری انجام می‌شود، باید بررسی‌هایی شود. از آقای عادلی برای قبول زحمت در این زمینه سپاس‌گزاری می‌کنم.

نجفی همچنین در سخنانی که در حاشیه‌ی مراسم در میان خبرنگاران داشت،‌ باز هم از قبول زحمت آقای عادلی در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری سپاسگزاری کرد.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارای معاونتی با نام سرمایه‌گذاری است که در تماس‌هایی که از این سازمان پس از انعکاس سخنان رییس آن با ایسنا گرفته شد،‌ اعلام شد که محمدحسین عادلی تنها سمت مشاور رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را در امور سرمایه‌گذاری پذیرفته است.

نظرات بینندگان