arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۲

وزیر کشور وارد اصفهان شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رحمانی فضلی وزیر کشور دولت یازدهم به دعوت حسن کامران یکی از نمایندگان اصفهان برای حضور و سخنرانی در مراسم گرامیداشت شهدای دولت وارد اصفهان شد.

به گزارش فارس، رحمانی فضلی وزیر کشور دولت یازدهم هم اکنون برای حضور در مراسم گرامیداشت شهدای دولت به اصفهان وارد شد.

لازم به ذکر است که وزیر کشور به دعوت از یکی از نمایندگان اصفهان حسن کامران برای سخنرانی در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان استان اصفهان و آحاد مردم اصفهان برگزار می‌شود در اصفهان حضور یافت.

از جمله برنامه‌های سفر این وزیر دولت دیدار با علما و روحانیون معزز این شهر، امام جمعه اصفهان و جمعی از نمایندگان استان اصفهان.

قابل ذکر است که در پی انتشار خبر سفر وزیر کشور به اصفهان از چند روز پیش شنیده‌ها حاکی از آن است که رایزنی‌ها و مذاکرات برای تعیین گزینه‌های استانداری اصفهان به منظور معرفی و پیشنهاد به رحمان فضلی در بین سیاسیون شهر قوت گرفته است.

حضور وزیر کشور در ستاد بحران استان به منظور بررسی مشکلات خشکسالی اصفهان و خشکی آب زاینده‌رود از دیگر برنامه‌های رحمان فضلی در اصفهان می‌باشد.

لازم به ذکر است که هم اکنون وزیر کشور دولت یازدهم پس از وارد شدن به اصفهان قبل از حضور در مراسم گرامیداشت شهدای دولت به دیدار آیت‌الله ناصری از علمای برجسته اصفهان می‌رود.

نظرات بینندگان