arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۲

برخورد شدید ابراهیم‌زاده با آقازمانی ؛ بهتر بود پیراهن آبی می‌پوشیدی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
راه‌آهن در آخرین بازی هفته ششم مقابل استقلال تن به شکست سنگین ۳-۱ داد تا سومین شکست متوالی خود تجربه کرده باشد. شکستی که البته وضعیت آن‌ها در جدول نیز بد‌تر کرد تا سقوط آزاد راه‌آهن کماکان ادامه داشته باشد.

همین نکته سبب شد تا منصور ابراهیم‌زاده سرمربی راه‌آهن در رختکن حسابی گرد و خاک به پا کرده و با بازیکنانش برخورد کند. ابراهیم‌زاده به محض ورود به رختکن با فریاد‌هایش حسابی همه را میخکوب کرد به همه تاخت به گونه‌ای که همه را شوکه کرد چرا که برخی از بازیکنان راه‌آهن تاکنون سرمربی تیمشان اینگونه عصبانی ندیده بودند.

ابراهیم‌زاده پس از چند دقیقه فریاد کشیدن، با درخواست نماینده سازمان لیگ راهی کنفرانس مطبوعاتی شد اما قبل از ترک رختکن تاکید کرد تا قبل از بازگشت وی هیچکس حق خروج از رختکن را ندارد. وی در زمان بازگشت از کنفرانس رفتارهای عجیبی با بازیکنان تیمش داشت و در رختکن با داد و فریاد به شدت نسبت به عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد. فریادهای ابراهیم‌زاده به حدی بود که حتی نزدیک بود کارش با برخی از بازیکنان این تیم به برخورد فیزیکی بکشد!

وی بیش از همه از عملکرد آقازمانی عصبانی بود؛ هافبکی که هم پنالتی داد، هم روی یکی از گل‌ها مقصر اصلی بود و هم کارت گرفت و در ‌‌نهایت اخراج شد به گونه‌ای ابراهیم‌زاده او را بازیکن دوازدهم استقلال خطاب کرد و رو به او گفت: «کاش پیراهن آبی می‌پوشیدی که حداقل یکی را مامور مهار تو کنم!» سرمربی راه آهن به اندازه‌ای آقازمانی ناراحت و دلخور بود که حتی به سمت وی هجوم برد و می‌خواست او را تنبیه فیزیکی کند اما با وساطت کریم قنبری کمک اول ابراهیم‌زاده موضوع ختم به خیر شد.
نظرات بینندگان