arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲

10 كشته در تصادف زنجيره اي سبزوار - شاهرود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا - رييس پليس راه استان سمنان شمار كشته هاي حادثه رانندگي و برخورد زنجيره اي در محور سبزوار - شاهرود را ۱۰ و مجروحان را ۱۲ نفر اعلام كرد.

سرهنگ عليرضا رضوي خبير صبح شنبه در گفت و گويي با خبرنگاران افزود: در اين حادثه كه ظهر جمعه در ۲۵ كيلومتري شهرستان ميامي رخ داد، هفت خودرو شامل يك دستگاه تريلي، يك دستگاه كاميون و پنج دستگاه خودروي سواري از نوع پرايد، پژوپارس و پژو ۲۰۶ با هم برخورد كردند.

وي گفت: شدت حادثه به حدي بود كه پس از تصادف، سواري پژو پارس و كاميون دچار حريق شد و ۱۰ نفر از هموطنان در دم فوت و ۱۲ نفر نيز مجروح شدند.

رضوي خبير علت بروز اين سانحه را بي توجهي راننده كاميون به جلو عنوان كرد و اظهار داشت: رعايت نكردن اصول ايمني از سوي يكي از شركت هاي خودروساز نيز علت ديگر بروز اين تصادف بوده است.

وي گفت: شركت مذكور در مرگ پنج نفر از سرنشينان يك خودرو ۵۰ درصد مقصر است.

وي با توصيه به رانندگان براي افزايش عمق ديد تاكيد كرد: مردم بايد در صورت وقوع حادثه در جاده ها از ازدحام پرهيز و به سرعت راه را براي خودروهاي پشت سر باز كنند.

رييس پليس راه استان سمنان بر رعايت فاصله طولي و استفاده از كمربند ايمني به منظور پيشگري از بروز تصادف و افزايش شدت آسيب هاي احتمالي تاكيد كرد.
نظرات بینندگان