arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۱۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲

رییس دانشگاه تربیت مدرس: احمدی نژاد نیاید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر این که برای حضور رئیس جمهور سابق در این دانشگاه، مجوزی درخواست و صادر نشده ، گفت: استادان و دانشجویان تربیت مدرس نسبت به اظهارات آقای احمدی نژاد درباره این دانشگاه پس از عدم ثبت نام مشایی، گلایه و اعتراض دارند.
 
 دکتر بیژن رنجبر در گفتگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سئوال که چرا روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، حضور و سخنرانی احمدی نژاد در این دانشگاه را تکذیب کرده است، گفت: برخی رسانه ها اخیراً از حضور و سخنرانی رئیس جمهور سابق در این دانشگاه خبر داده اند در حالی که تاکنون برای سخنرانی آقای احمدی نژاد درخواست مجوزی نشده و مجوزی هم صادر نشده است.
 
وی افزود:آقای احمدی نژاد چندی قبل به صورت علنی و در مصاحبه خبری اتهامی را به دانشگاه تربیت مدرس وارد کردند که استادان و دانشجویان این دانشگاه نسبت به آن سخنان اعتراض شدید دارند و قطعاً حضور وی در این دانشگاه موجب تنش خواهد شد.
 
دکتر رنجبر با تاکید بر این که دانشگاه تربیت مدرس به عنوان مولود علمی انقلاب اسلامی، طی سال های اخیر به مراتب بالای دانش دست یافته است، گفت: در چند سال اخیر دانشگاه تربیت مدرس رتبه دوم را در بین دانشگاه های کشور را کسب نموده و به جمع 500 دانشگاه برتر دنیا راه یافته است اما آقای احمدی نژاد در مقابل رسانه های داخلی و خارجی اتهام«رویکرد غیرعلمی» به این دانشگاه زدند که چنین اتهامی برای استادان و دانشجویان این دانشگاه ثقیل است و ایشان حتماً باید موضع خود را در این زمینه شفاف نموده و اعلام کنند که بر اساس کدام شاخص علمی چنین ادعایی را مطرح کرده است.
 
گفتنی است چندی پیش اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر وقت احمدی نژاد قصد ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس را داشت که رئیس این دانشگاه به دلیل ابهامات قانونی و آموزشی از ثبت نام وی خودداری کرد و این امر موجب واکنش احمدی نژاد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
1
140
بره دانشگاه ایرانیان که هم بهش بورس تحصیلی میدن هم نمره
نظرات بینندگان