arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۲

مارادونا از همه انتقاد کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مارادونا بار دیگر زبان به انتقاد از خولیو گراندونا رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین گشود. او معتقد است که فوتبال کشورش در حال احتضار است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که فوتبال کشورش در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. او بار دیگر به انتقاد از خولیو گراندونا رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین پرداخت و تیغ انتقاد خود را به سمت او نشانه رفت.

مارادونا گفت: فوتبال آرژانتین رفته رفته در حال نزدیک شدن به احتضار است. البته نمی‌توان گراندونای 700 ساله را مقصر این ناکامی دانست.

مارادونا درباره‌ی شرایط بوکاجونیورز و این‌که آیا او دوست دارد روزی هدایت تیم مورد علاقه‌ی خود را بر عهده بگیرد، این‌گونه جواب داد: بوکا در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. پیداست که کارلوس بیانکی سرمربی تیم ارتباط خود را با واقعیت از دست داده است. البته نباید فراموش کنیم که او زحمات زیادی برای بوکاجونیورز کشیده است. او و ریکلمه سال‌هاست که برای بوکا زحمت می‌کشند و افتخار کسب می‌کنند اما من باید بگویم که تنها با کناره‌گیری بیانکی و خداحافظی ریکلمه حاضرم هدایت بوکاجونیورز را بر عهده بگیرم.

اسطوره فوتبال آرژانتین در ادامه‌ی سخنان خود کارلوس بیلاردو سرمربی تیم زیر 21 سال فوتبال آرژانتین را از انتقادات خود بی‌بهره نگذاشت. او گفت: بیلاردو چیزی از فوتبال نمی‌فهمد. او فردی سنتی با افکار پیش پا افتاده است که با فوتبال امروزی بیگانه است.

نظرات بینندگان