arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۲

علت دیدار عزت‌الله انتظامی با ایوبی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عزت الله انتظامی گفت: به دیدار حجت‌الله ایوبی رفتم تا حضورش را در سازمان سینمایی تبریک بگویم و همچنین از او بخواهم مشکل خانه سینما را حل کند.

آقای بازیگر سینمای ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار روز گذشته‌اش با رئیس جدید سازمان سینمایی اظهار کرد: دکتر ایوبی را از زمانی که در فرانسه بود و بزرگداشتی برای من در یونسکو برگزار شد‌،می‌شناسم. طی 15 روز مهمان ایشان بودیم و از نزدیک با دکتر ایوبی و خانواده‌اشان آشنا شدم.

وی ادامه داد: دکتر ایوبی فردی بسیار علاقه‌مند به سینما و تئاتر و همچنین مسلط به زبان است و من ایشان را انسانی بسیار محترم دیدم و به کارشان علاقه‌مند شدم. حتی چندی پیش در گفت‌وگویی ایشان را به عنوان گزینه مناسبی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد کردم.

عزت‌الله انتظامی خاطرنشان کرد: روز گذشته به خودم اجازه دادم و به سراغ ایشان رفتم و درباره خانه سینما صحبت کردم. معتقدم نباید دو خانه سینما داشته باشیم و باید همان خانه سینمای قدیمی سامان بگیرد در واقع گروهی که به فرهاد توحیدی مربوط می‌شود و باید به فعالیتشان ادامه دهند.

وی افزود: گروه دیگر بیشتر تهیه کننده هستند و نگاهشان را به سینما نمی‌پسندم. من در دیدار با دکتر ایوبی ویژگی‌های هر دو گروه را گفتم و با شناختی که از ایشان دارم اطمینان دارم مشکل خانه سینما را به خوبی حل می‌کنند. همچنین اعلام کردم خودم اولین نفر برای کمک خواهم بود.
نظرات بینندگان