arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۲

مدیرعامل اتوبوسرانی: گروگان نبودم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل شرکت واحد تهران که به نظر می‌رسید صبح امروز از سوی یکی از کارمندان اخراجی‌اش گروگان گرفته شده بود، در جمع خبرنگاران پس از آزادی‌اش هر گونه گروگان‌گیری را رد کرد و گفت: من اسلحه‌ای ندیدم.

 به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، پیمان سنندجی با بیان اینکه اختلاف شخصی بین دو کارمند شرکت واحد، سبب رخداد این حادثه شده است، این دو کارمند که یکی پرسنل و دیگری کارمند حوزه اداری بود، از چهار سال پیش با یکدیگر اختلاف داشته‌اند که نهایتا این فرد (ب-س) یک سال و نیم پیش با حکم کمیته انضباطی از مجموعه اخراج شد که خدا شاهد است سه هفته پیش دستور مشغول به کار و بازگشت وی را صادر کردم، اما امروز این فرد (ب-س) با فردی که با او در اختلاف بود، وارد دفتر من شدند و با این عنوان که می‌خواهند با من صحبت کنند، در اتاق ماندند.

وی با بیان اینکه این فرد هیچ تیراندازی نکرده است گفت: آقای رزم‌آزما، مدیرکل روابط عمومی بنده خبر گروگانگیری مرا در سایت‌ها خوانده و به من اطلاع داد و من نیز آمدم که به شما بگویم که این‌گونه نیست.

مدیرعامل شرکت واحد تهران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اگر گروگانگیری نبود، چرا تا الان به طول انجامید و پلیس مامور تک تیرانداز در پشت‌بام مستقر کرد، گفت: موضوعی که در خصوص حوزه من بود، باید به شما می‌گفتم و بر روی بنده اسلحه‌ای نکشیدند و آن چیزی که با من در ارتباط است و روی سایت‌ها دیده‌ام، این است.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر گروگانگیری نبود، چرا شما از اتاق بیرون نمی‌آمدید؟ گفت: موضوع کاملا اداری است و ربطی به گروگانگیری ندارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرزند ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
3
بیچاره آن‌ کارگری که صدایی مظلومیتش برای تامین معاش خانواده و بی‌ عدالتی به جای نمیرسد
نظرات بینندگان