arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۲

ناصر محمدخانی: پاس های پروین طلایی بود/ علی آقا از من تعریف می کند، به وجد می آیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی پروین اسطوره پرسپولیس در مصاحبه ای که درخصوص داربی و خاطراتش انجام داده بود حسابی از ناصر محمدخانی تعریف و تمجید کرد. سلطان حتی لقب دوست داشتنی اش را به شماره 8 به یادماندنی تاریخ فوتبال پرسپولیس تعارف زد و حالا نوبت ناصر محمدخانی شده تا از همبازی و مربی سابق خود تعریف کند.

ناصرمحمدخانی در گفتگو با شبکه ایران اظهارداشت: من واقعا باید از علی آقا تشکر کنم که گفته محمدخانی برای خودش یک پا سلطان بوده است. اسناد سخن می گوید و علی پروین در زمان بازیگری و مربیگری با پرسپولیس قهرمان شده است. من هم به عنوان همبازی و بعد شاگردی افتخار این را داشته ام که در کنار سلطان باشم.

وی افزود: تعریف و تمجیدهای علی پروین از من باعث می شود به وجد آیم. وقتی من از بانک ملی به پرسپولیس رفتم در واقع علی پروین همه کاره پرسپولیس بود و هر بازیکنی را که اراده می کرد به این تیم می برد. در واقع پروین سلطان فوتبال ایران و آسیاست. پاس های طلایی او به گونه ای بود که مجبور بودم قدر آنها را بدانم و تبدیل به گل شان کنم.

شماره هشت به یادماندنی پرسپولیس گفت: من در این حد و اندازه ها که علی پروین گفته نیستم. علی آقا خودش سلطان و همه کاره پرسپولیس بود و من افتخار می کنم که فوتبالم در کنار او بوده است.ناصر محمدخانی در پایان درخصوص داربی 77 هم صحبت کرد: در وهله اول می خواهم به هواداران هر دو تیم بگویم که فوتبال برد و باخت دارد و ظرفیت شکست تیم مورد علاقه شان را داشته باشند و از برخوردهای احساسی پرهیز کنند. در ضمن واقعا امیدوارم جمعه تیم مورد علاقه ام پیروز میدان باشد و پیش بینی ام این است که دو بر یک استقلال را می بریم.
نظرات بینندگان