arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۲

تاکید روحانی برای حمایت از تیم ملی فوتبال/ حضور شایسته در جام جهانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست وزارت ورزش و جوانان در دیدار با علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش، ضمن تاکید بر حمایت کامل از تیم ملی گفت: حسن روحانی به بنده اختیار تام داده تا از تیم ملی حمایت کامل به عمل آوریم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی پایگاه خبری ورزش و جوانان، سرپرست وزارت ورزش و جوانان صبح امروز به منظور پایان دادن به دغدغه‌های کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی با وی و علی کفاشیان در نشستی صمیمی شرکت کرد تا در پایان این نشست کارلوس کی‌روش با امید ساختمان وزارتخانه را ترک کند.

در این نشست که با حضور کیومرث هاشمی مدیر کل حوزه وزارتی و حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای برگزار شد، سیدرضا صالحی امیری به اهمیت حضور در جام جهانی فوتبال و تاثیری که این مهم بر نشاط و شادابی جامعه و غرور ملی ایرانیان در اقصی نقاط کشور و جهان می‌گذارد اشاره کرد و گفت: باید به دور از تمام حاشیه‌ها، تیم ملی فوتبال خود را آماده و مهیای حضوری شایسته در برزیل 2014 کند و به طور مسلم وزارت ورزش و جوانان از هر گونه کمکی در این راه دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دکتر روحانی، رییس جمهوری محترم به وی اختیار تام داده است تا همه گونه حمایت را از تیم ملی فوتبال به عمل آورد، تصریح کرد: تبیین موارد اجرایی این کمک‌ها و حمایت‌ها بر عهده آقای کفاشیان است و ما نیز حمایت کامل را از ایشان داریم. بر این اساس کادر فنی تیم ملی باید تمام تمرکز خود را بر روی مسائل تاکتیکی و تکنیکی تیم ملی بگذارد و شرایطی را فراهم آورد تا تیم ملی با قدرت هر چه تمام‌تر آماده حضوری شایسته در رقابتهای جام جهانی شود.

صالحی امیری همچنین با قدردانی از کادر فنی و بازیکنان تیم ملی و مجموعه فدراسیون فوتبال در راهیابی به جام جهانی تصریح کرد: نکته مهم در این رابطه دور بودن از حواشی است که امیدوارم تیم ملی با توجه به این مهم، خود را هدفمند آماده حضور در برزیل 2014 کند.

در ابتدای این نشست از سوی علی کفاشیان رییس فدراسیون و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی توضیحات کاملی راجع به برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ارایه شد.

نظرات بینندگان