arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۰۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۲

مصاحبه جنجالی عقیلی علیه کی‌روش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت گل نوشت: با هادی عقیلی تماس گرفتیم تا در مورد شرایط سپاهان صحبت کنیم. اما مصاحبه کی‌روش علیه عقیلی آن‌قدر کاپیتان سپاهان را ناراحت کرده بود که ناگهان هر چه در دلش بود بیرون ریخت و جواب‌های تکان‌دهنده‌ای به سرمربی تیم‌ملی داد. حرف‌هایی که شنیدن آن‌ها ما را هم ناراحت کرد چه برسد به مردمی که از خیلی چیز‌ها بی‌خبرند. مردمی که تشخیص درستی مسائل برایشان کاری ندارد.

مصاحبه بحث‌برانگیز سایت گل را با هادی عقیلی بخوانید:

بازی با راه‌آهن چطور بود؟
این بازی از نظر فنی یکطرفه به سود سپاهان بود و متاسفانه فقط گل حاصل نشد. بازی خیلی خوبی بود تیم ما دیگر آن ضعف‌های قدیمی را نداشت و از لحاظ فنی بهتر از بازی‌های قبل بودیم. ما فقط نتیجه نگرفتیم.

موضوع بحث‌تان با رحمان احمدی چه بود؟ گویا با هم مشکل دارید؟
درگیری و بحث نبود. فقط موقع بیرون زدن توپ من مچ پایم پیچ خورد و رحمان به من گفت چرا پاس به عقب ندادی که من گفتم مچ پایم پیچ خورد و نمی‌توانستم این را بکنم. بین ما هیچ مشکلی نیست و اگر صحنه را ببینید کاملا گویاست، اما متاسفانه چون چیزی از تلویزیون شنیده نمی‌شود فقط آن چیزی را که می‌بینند قضاوت می‌کنند. من و رحمان هیچ مشکلی نداریم.

به نظرت سپاهان خودش را به صدر می‌رساند؟
ما با صدر فاصله داریم اما تعداد بازی‌های زیادی روبه‌رویمان هست. لازم است بگویم که این تیم از داخل و بیرون سمپاشی می‌شود و از داخل در حال خودزنی است. این حرف‌ها شاید به ضرر من تمام شود اما من حرفم را می‌زنم تا مردم بدانند و آن کسانی هم که باید بفهمند این موضوع را درک کنند. چون یکسری نمی‌خواهد به جز خودشان باشد و برای همین تیم را آزار می‌دهند. من باید به آن‌ها بگویم که این تیم الان به کمک نیاز دارد نه زمانی که در صدر جدول است. پس بهتر است که به کمک ما بیایند تا با همدلی و ا تحاد تیم را موفقیت برسانیم. مطمئن باشید اگر این مشکلات حل شود سپاهان با تمام کمبودهایی که دارد به صدر جدول می‌رسد.

گفتی کمبود؛ با نبود مجتبی و نویدکیا آیا سپاهان از نظر فنی دچار مشکل نمی‌شود؟
بحث فنی داخل تیم ما یک بعد فنی دارد که از دید ماست و یک بعد فنی از دید دیگران که تعصبانه یا دوستانه و یا دشمنانه به آن نگاه می‌کنند. ما ۷بازیکن گرفتیم که مهره‌های دفاعی آن بازی می‌کنند و مهره‌های هجومی آن به دلایلی بازی نمی‌کنند. ما در فاز هجومی تیم یعقوب کریمی را به همراه جباری و آرش جذب کردیم که یعقوب مصدوم است، جباری مشکل داشت و نمی‌توانست ادامه دهد و آرش هم به خاطر یک بیماری نتوانست مدتی خوب تمرین کند. ما امیدوارم از این به بعد آرش را داشته باشیم تا بتوانیم از او استفاده کنیم. از طرفی ما دو گلزن پارسال یعنی سوکای و خلعتبری را هم نداریم. محرم هم که نیست. پس قبول کنید با تمام این ضعف‌ها و کمبود‌ها تا اینجای کار، خوب کار کردیم. این تیم با هدایت خوب سرمربی و مدیریت خوب رحیمی و تلاش بازیکنان تا اینجا هم کار بزرگی کرده و من به تماشاچی‌ها می‌گویم که صبر کنند و صبور باشند که مهره‌های مصدوم و محروم ما برسند و مهره‌های جدید اضافه شوند، آن وقت قدرت سپاهان دوچندان می‌شود و به اهداف اصلی‌مان می‌رسیم.

کی‌روش در یک مصاحبه باز هم به تو گیر داده و از تو انتقاد کرده است. نظرت در مورد این موضوع چیست؟
من یک بیانیه دادم و در آن گفتم که می‌خواهم فوتبال بازی کنم و از فوتبال بازی کردنم در ایران لذت ببرم و بی‌حاشیه کار خود را ادامه دهم. اما کادر فنی تیم ملی به من گیر می‌دهد و حتی نسبت به پولی که از باشگاه گرفته‌ام اعتراض کرده است. من پولم را از باشگاه گرفتم و برای آن زحمت می‌کشم و به هیچ کس از جمله کی‌روش هیچ ربطی ندارد و جالب این‌جاست که فدراسیون هم سکوت کرده است.

مثل این‌که کی‌روش با تو مشکل شخصی دارد؟
بله، کاملا مشکل کی‌روش با من شخصی است و برای این‌که می‌خواهد مرا تخریب کند دست به هر کار و رفتار بچه‌گانه و آماتوری می‌زند.

شما با هم چه مشکلی دارید؟ آیا می‌توانی بگویی تا مردم هم بدانند؟
دوست ندارم در مصاحبه بگویم. با احترام به شما و تمام رسانه‌های نوشتاری دوست دارم در یک برنامه زنده حاضر شوم و تمام اتفاقات را بگویم. اتفاقاتی که شامل اشتباه من و رفتار متقابل اشتباه آن‌ها با من بوده است. حالا که آن‌ها مرا اذیت می‌کنند چرا من باید سکوت کنم؟ من به اندازه کافی توبیخ شده‌ام تیم ملی را که ۷سال برایش زحمت کشیدم و ۷۰تا بازی ملی داشتم از من گرفتند. مردم ایران و مسوولان بدانند که دل من به عنوان یک ایرانی بیشتر از یک خارجی برای تیم ملی می‌سوزد. من عراقی نیستم، ایرانی هستم و افتخار می‌کنم اما بالا‌تر از هر چیز یک شخصیت دارم و به خاطر‌‌ همان شخصیت و اتفاقاتی که افتاد از تیم ملی دور شدم و الان هم باید پاسخگو باشم که هستم. من می‌آیم، مسوولان فدراسیون و کادر فنی هم بیایند و جواب بدهند و قضاوت را به عهده کار‌شناسان، مردم و مسوولان بگذاریم.

اما اگر دوست نداشتند این اتفاق بیفتد این را بدانند که هادی عقیلی دیگر ساکت نمی‌نشیند و برای دفاع از شخصیتم حرف‌هایی را که نباید بزنم می‌زنم تا ذهن مردم روشن شود. من اجازه نمی‌دهم کادر فنی تیم ملی با مصاحبه‌های خود مرا وارد حاشیه کند و به شخصیت من به دروغ توهین کند. می‌دانم که تریبون برای حرف زدن دست آن‌هاست و من در این قضیه تنها هستم. اما بدانند که بزرگ‌ترین تریبون من ذهن روشن مردم ایران است که می‌توانند خوب را از بد و حق را از باطل دیر یا زود شناسایی کنند. البته من باز هم تاکید می‌کنم و متاسفم که چرا فدراسیون در این زمینه سکوت کرده! چرا تا حالا در هیچ برنامه‌ای این موضوع را واشکافی نکرده‌اند؟!! چرا از من در یک برنامه دعوت نکردند و نگذاشتند تا صحبت‌هایم را به مردم بگویم!!

این‌که می‌گویم برنامه تصویری به‌خاطر این است که این صحبت‌ها را نمی‌توان به صورت نوشتاری بیان کرد. چون ممکن است تغییراتی در آن صورت بگیرد و باعث سوءتفاهم بشود. من می‌خواهم حرف‌هایم را زنده بزنم و آن‌ها هم حرف‌هایشان را بزنند و آن وقت خود مردم همه چیز را می‌فهمند.

اصلا چرا عادل فردوسی‌پور هیچ وقت نخواست این موضوع را بررسی کند؟!! چرا حکم من بعد از رای کمیته استیناف توسط فدراسیون ابلاغ نشد و چراهایی دیگر که ذهن من را آزار می‌دهد. ولی با این وجود ساکت نشسته‌ام و فقط به فکر فوتبال بازی کردنم بودم. اما حالا می‌بینم که از سکوت من آدم‌هایی مثل کی‌روش سوءاستفاده کرده‌اند و علیه من مصاحبه می‌کنند.

در واقع تو تقاضای یک مناظره تلویزیونی با مسوولان فدارسیون و کی‌روش را داری؟
بله. الان تیم ملی بازی ندارد پس حاشیه‌ای هم برایش به وجود نمی‌آید. ‌من می‌خواهم معلوم شود که من مقصرم یا کی‌روش یا اشخاصی دیگر؟ می‌خواهم این برای مردم روشن شود. من جواب می‌دهم آن‌ها هم جواب بدهند. از من سوال کنند از آن‌ها هم سوال کنند. من اگر الان جواب کی‌روش را بدهم فقط دارم شلوغ می‌کنم و نمی‌خواهم این اتفاق بیفتد. من می‌خواهم در حضور هم رودررو حرف‌هایمان را بزنیم و آن وقت مردم می‌فهمند که چه کسی اشتباه کرد و مقصر چه کسی است.

هادی، قبول داری رفتن‌ات از تیم ملی اشتباه بود؟
من نمی‌گویم اشتباه نکردم، من هم اشتباه کرده‌ام همان‌طور که هر انسانی اشتباه می‌کند و من از این قاعده مستثنی نیستم. اما شما تحقیق کنید که چه اشتباهاتی در حق من شده که من تحت شرایطی خاص مجبور به گرفتن یک تصمیم اشتباه شده‌ام. من می‌خواهم این اشتباهات بررسی شود.

با صحبت‌هایی که کی‌روش کرده احتمال رفتنش هم وجود دارد. از این موضوع خوشحالی؟
ببینید من هیچ وقت نگفتم کی‌روش مربی بدی است. الان هم می‌گویم که از او چیزهایی یاد گرفته‌ام. اما از لحاظ شخصیتی برای او متاسفم. من می‌خواهم این را بگویم که الان تیم ملی بازی ندارد و صعود هم کرده است، پس مشکلی نیست. اما چرا باز هم این آقا می‌‌آید و علیه من حرف می‌زند؟ این نشان می‌دهد که با من مشکل شخصی دارد و این موضوع را مردم به راحتی می‌فهمند. من در مقطعی سکوت کردم و حرف نزدم چون تیم ملی بازی داشت اما حالا دیگر سکوت نمی‌کنم و پیگیر این موضوع هستم.

پس باید منتظر یک مناظره تلویزیونی جذاب و پرحاشیه باشیم؟
مشکل من با کی‌روش فنی نیست که اگر این باشد بازی‌های من برای تیم ملی گویای همه چیز است. تلاش‌هایی که بی‌منت است و خدا را شاهد می‌گیرم که برای وطنم و عشقم بوده و برای پیشرفت خودم اما قطعاً حرف‌هایی که من برای گفتن دارم می‌تواند خیلی مسائل را روشن کند و دست خیلی‌ها رو می‌شود
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
7
69
آقایون یادشون رفته که از بعد از جام جهانی 2006 تا الان چقدر سعی کردند یک مربی خوب طراز اول خارجی رو به ایران بیارند اما موفق نشدن حتی کلمنته که در اسپانیا اصلا بهش تیم نمیدن و هیچ جایگاهی هم نداره حاضر نشد مربی تیم ملی بشه پس انقدر کیروش رو اذیت نکنید من مصاحبه اش رو خوندم کاملا منطقی و درست حرف زده انقدر با اعصاب ملت بازی نکنید آقای ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
3
61
ازنظرهمه آنهايي كه كمي مسايل ورزش وفوتبال رو جدي تردونبال ميكنن ميدونن كه دراين خصوص اتفاقات حق باسرمربي تيم وهيچ كس محقترازكيروش براي اين تصميم گيري نيست پس بهگفته خودت شلوغ كاري نكن آقاي عقيلي عزيز.
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
2
54
مصاحبه کروش رو خوندم . انصافا باید از خدامون باشه که همچین مربی داشته باشیم . بسیار انسان مسئولیه و از بی انضباطی خوشش نمی یاد . باید قدرشو بدونیم. بازیکنانی مثل عقیلی اصلا در حدی نیستن که در یک مناظره تلویزیونی در مقابل کروش باشن . این بازیکن ها در بدترین شرایط تیم رو به هم ریختن و به اون پشت کردن. من مطمئنم اصلا فکرشم نمیکردن که تیم به جام جهانی برسه.
نظرات بینندگان