arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۲

حاشیه های کنسرت در «برج میلاد» به خاطر حضور گشت ارشاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرق: برج میلاد تهران همچنان حاشیه‌ساز است. بعد از حاشیه‌های حضور نیروی انتظامی در کنسرت مشترک حمید متبسم و سالار عقیلی و اعتراض برگزار‌کنندگان، این‌بار کنسرت مازیار فلاحی با حاشیه همراه شد. فلاحی شامگاه شنبه 16 شهریور در برج میلاد تمام قطعات آلبوم جدید خود با عنوان «لعنت به من» را با یک دکور متفاوت اجرا کرد. سانس اول این کنسرت با 15دقیقه تاخیر در ساعت 18:15 دقیقه آغاز شد.

دکور به‌گونه‌ای طراحی شده بود که عنوان آلبوم «لعنت به من» در بالای صحنه و در میان آن عکس جدید مازیار فلاحی که روی جلد آلبوم هم قرار دارد، در کنار عنوان دیده می‌شد. اولین قطعه «مترسک» نام داشت که در ابتدا صحنه به صورت یک جالیز طراحی شده بود و در وسط آن یک عروسک مترسک قرار داشت.

پس از شروع این قطعه، مازیار فلاحی که در داخل عروسک قرار گرفته بود روبند خود را برداشت و این حرکت وی با استقبال زیادی روبه‌رو شد. در ادامه قطعات «لعنت به من»، «برای باران»، «مقصر»، «یلدا»، «هوات خوبه»، «قربون مست نگاهت»، «یه روز صافی یه روز ابری»، «بدرقه»، «عاشقونه» و «آخرین نفس»، «عکس یادگاری» و «پدر» به ترتیب توسط مازیار فلاحی اجرا شد.

اما حضور گشت ارشاد در مقابل سالن کنفرانس‌های برج میلاد مانع از حضور برخی از مراجعه‌کنندگان با پوشش خاص به داخل مکان برگزاری کنسرت مازیار فلاحی شد. همچنین «عصر خبر» گزارش داده نوع پوشش همسر یک فعال سیاسی برای حضور در این کنسرت، موجب بروز تنش در این کنسرت شد.

«ن.م» که گویا به گفته «ف.م» همسر یکی از زندانیان سیاسی برای حضور در این کنسرت میهمان وی بوده به دلیل پوششی که داشت با ممانعت گشت ارشاد مستقر در برج میلاد مواجه شد و به دلیل ممانعت از ورود وی به سالن کنسرت، با گشت ارشاد مستقر در برج میلاد به صورت لفظی درگیر شد. گفتنی است در نهایت با وجود اصرار «ن.م» و میزبانش، از ورود وی به سالن کنسرت ممانعت به عمل آمد.  البته روابط عمومی کنسرت فلاحی در گفت‌و‌گوبا خبرنگار «شرق» اعلام کرد این افراد «مهمان کنسرت» نبوده‌اند . همچنین به گفته مدیر هماهنگی گروه موسیقی مازیار فلاحی همزمان با این کنسرت جشن دختران نیز در محل برج برپا شده است.
نظرات بینندگان