arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۲

ادعای طرح تهران-مسکو برای برکناری مسالمت‌آمیز اسد، دروغ محض است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بروجردی با بیان اینکه هیأت پارلمانی کشورمان در سفر به دمشق طرحی را برای آینده سیاسی سوریه ارائه نکرد، گفت: ادعای طرح تهران- مسکو برای تغییر آینده سیاسی سوریه از سوی برخی رسانه‌های غربی دروغ محض است.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره ادعای روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی مبنی ارائه طرح روسیه و ایران به دولت اسد در سفر هیأت پارلمانی ایران به دمشق برای جلوگیری از حمله آمریکا به سوریه، گفت: هیأت پارلمانی ایران در سفر به دمشق طرحی مبنی بر برگزاری انتخابات آزاد در سوریه بدون حضور بشار اسد را به دولت این کشور ارائه نکرده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در سفر هفته گذشته به سوریه حاوی طرحی برای آینده سیاسی سوریه نبود، تصریح کرد: ادعای مطرح شده از سوی رسانه‌های رژیم صهیونیستی تنها برای جوسازی بوده و دروغ محض است.

روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی مدعی شد که ایران و روسیه برای جلوگیری از حمله آمریکا به سوریه، طرحی سیاسی را برای گذار سوریه از بحران در دستور اجرا دارند که در این طرح بربرگزاری انتخابا آزاد در این کشور بدون حضور بشار اسد تاکید دارد.
نظرات بینندگان