arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۲

خطیبی: ترکی را برای بازی‌های تیم‌های تبریزی داور نگذارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی گسترش فولاد با تمجید از عملکرد شاگردانش برابر پرسپولیس می گوید بهتر است ترکی داوری بازی‌های تیم‌های آذربایجانی را بر عهده نگیرد.

به گزارش (ایسنا)، رسول خطیبی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس درباره این دیدار گفت: به هواداران،‌ کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس تبریک می گویم و یک تبریک ویژه به بازیکنان خود دارم. آن ها جان‌دار بازی کردند از دقیقه 30 تا 40 تیم ما کمی عقب کشید و در یک موقعیت مشکوک به پنالتی ضربه خوردیم. در سایر دقایق فوتبال بازی کردیم از بازیکنان خودمان که خیلی از آن ها گمنام بودند متشکرم.

او در پاسخ به سوالی درباره داوری، اظهار کرد: در این مدت زمانی که این بازی ها شروع شده پنالتی ما را نگرفتند، گل سالمان را نگرفتند، اما ما کار خود را کار می کنیم و به داوری اعتراض نمی کنیم اما نیمه اول با کارت‌هایی که ترکی داد. بازیکنان ما را تا حد زیادی در استرس برد از جهار کارت نیمه اول سه کارتش به نظرم سخت گیرانه بود. من هیچ گاه به داوری اعتراض ندارم. ترکی از بهترین داوری‌های ایران است. اگر برای بازی‌های تیم های تبریزی ترکی را انتخاب نکنند، ما بیشتر ایشان را دوست داریم. این خواهش من است. مردم آذربایجان هم از این تصمیم راضی خواهند شد. یک صحنه پنالتی روی ایمان موسوی داشتیم با این حال باید کارشناسان درباره این صحنه‌ها صحبت کنند با این حال خواسته من خواسته تمام مردم آذربایجان است و امیدوارم اجرا شود.

انتهای پیام

نظرات بینندگان