arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار:

راستگو همیشه در جلسات منتقد قالیباف بود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسین صادقی عضو شورای مرکزی حزب اسلامی در رابطه با عمل الهه راستگو در انتخاب شهردار تهران  به خبرنگار تدبیر گفت:«بنده شخصا معتقدم، وقتی فردی آرای تشکیلاتی را برای رسیدن به یک کرسی سیاسی به همراه دارد، باید ضمن داشتن استقلال نظر، نظرات مجموعه‌ای که  از طرف آن مورد حمایت قرار گرفته را در اولویت قرار دهد. رای خانم راستگو به آقای قالیباف، عهدشکنی بوده و نشان از نقض کامل تمام تعهدات و پیمانی بود که ایشان با شرکای خود بسته بودند.»

وی با بیان این نکته که راستگو به خواست کسانی که از ایشان حمایت کردند احترام نگذاشت، افزود: « اینکه ایشان در چه شرایطی  قرار گرفته باشند باید توضیحات شخصی خودشان را شنید و دید چه توجیهی برای این کار خود دارند. به هر حال این رایی است که داده شده وآقای قالیباف هم به عنوان شهردار تهران انتخاب شده است. بنده امیدوارم همه مجموعه‌ها هدفشان خدمت به مردم باشد.»

صادقی ادامه داد: «به گمان بنده در حوزه مدیریت شهری باید تغییراتی صورت می گرفت. اینجانب به عنوان یک کارگر به عملکرد آقای قالیباف انتقاد دارم. ایشان  شهر را تورمی و گران اداره میکند و این به سبب نگرش لوکسی است که آقای قالیباف در اداره امور شهر دارد؛ شهری که ضعفا در آن مظلوم واقع می شوند و ثروتمندان در آن برتری‌جویی می کنند و طبقه کارگر در آن با مشکلات زیادی  مواجه است.»

وی ضمن طرح این پرسش که "چرا در تهران افرادی با سرمایه اندکی که داشته اند با ورود به ساختمان سازی یک شبه برج ساز شدند" گفت: «اکنون خانم راستگو باید جواب طبقه کارگر را بدهد. ایشان چرا به شهرداری رای داده‌اند  که در دوره ی شهرداری‌شان کارگرها تضعیف شده‌اند؟! کارگران برای این خانم تبلیغ کردند.»

این عضو حزب اسلامی کار در پایان خاطر نشان کرد: «بنده تعجب می کنم؛ ایشان همواره در جلسات و سخنرانی ها به عملکرد آقای قالیباف در شهرداری انتقاد داشتند؛ حال چه اتفاقی افتاده که به شهردارشدن مجدد ایشان رأی مثبت دادند؟!»

نظرات بینندگان