arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۹۳۰۵
تعداد نظرات: ۵۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۰۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
مشک آن است که خود ببوید...

مقایسه فعالیت های علمی فرهاد دانشجو یا گزینه جدید ریاست دانشگاه آزاد + سند

با جستجوی نام آقای "پرفسور" فرهاد دانشجو در بخش مهندسی شاخص تعداد استنادات یا همان رجوع به هر مقاله 2 از 50 است. وی از سال 1996 تا 16 سپتامبر 2013 تعداد 5 مقاله به رشته تحریر در آورده است که در زمره ضعیف ترین مقاله نویسان علمی قرار می گیرد. این در حالی است که "جناب پرفسور" در سایت دانشگاه تربیت مدرس ادعا کرده بیش از یکصد مقاله پژوهشی نوشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



فرهاد دانشجو در حالی بار دیگر خود را "پرفسور" نامید که بررسی های انجام شده نشان می دهد وی از سال 1996 تا 2013 تعداد 5 مقاله علمی نوشته و جایگاه او در سایت مرجع اسکوپوس که بزرگ ترین پایگاه اطلاعاتی «چکیده» و «استنادی» جهان است 2 از 50 است. ادعای فرهاد دانشجو در حالی است که پیش از این درباره مدرک دکترای وی که در رشته مهندس عمران گرفته شده نیز شبه های زیادی وجود دارد.

 به گزارش خبرنگار «انتخاب» ، ادعای دیروز فرهاد دانشجو در کنفرانس خبری خود با رسانه های مشترک المنافع! در خصوص پرفسور بودن خود فرصت مناسبی برای خبرنگار انتخاب ایجاد کرد تا با یک جستجوی ساده مقایسه میان جایگاه علمی وی با حمید میرزاده (فردی که گفته می شود گزینه احتمالی مدیریت آینده دانشگاه آزاد است) انجام دهد.

در سایت اسکوپوس به عنوان مرجع اطلاعاتی چکیده و استنادی جهان علاوه بر چکيده مقالات، داراي فهرست منابع هر مقاله نيز بوده و بدين ترتيب امکان محاسبه تعداد استنادات به هر مقاله  یا همان  H- indexرا فراهم می‌کند. از این رو مي‌توان دريافت هر مقاله در اين مجموعه، تا کنون چند بار توسط ساير مقالات مورد استناد قرار گرفته است که اين خود شاخصي برای تعیین کيفيت مقاله می شود. همچنین موثرترین کشورها، نشریات، موسسات علمی، آثار و دانشمندان از این طریق مشخص می شوند. با استفاده از این پایگاه اطلاعاتی علاوه بر شناسایی، جستجو و دسترسی به مقالات کیفی از مهمترین مجلات و ناشران معتبر، می توان فعال ترین نویسندگان، سازمانها و مراکز تحقیقاتی، مجلات هسته در هر حوزه موضوعی را تعیین و رتبه بندی کرد.

با این حال، اگر مفهوم و معنای "پروفسور" را همان در نظر بگیریم که فرهاد دانشجو در ذهن دارد، با جستجوی نام آقای "پرفسور" فرهاد دانشجو در بخش مهندسی شاخص تعداد استنادات یا همان رجوع به هر مقاله 2 از 50 است. وی از سال 1996 تا 16 سپتامبر 2013 تعداد 5 مقاله به رشته تحریر در آورده است که در زمره ضعیف ترین مقاله نویسان علمی قرار می گیرد. این در حالی است که "جناب پرفسور" در سایت دانشگاه تربیت مدرس ادعا کرده بیش از یکصد مقاله پژوهشی نوشته است.

در جستجوی دیگر به زبان لاتین این بار نام "حمید میرزاده" را در همان بخش مهندسی جستجو می کنیم تا مشخص شود H index یا همان شاخص استنادات یا همان رجوع به هرمقاله از سوی سایر مقاله نویسان یا دانشمندان دیگر دنیا به چه میزان است؟ حمید میرزاده از سال 1996 تا 16 سپتامبر 2013 تعداد 133 مقاله عملی به زبان انگلیسی به رشته تحریر در آورده و شاخص رجوع به مقالات او به نسبت تعداد مقالات 22 از 50 است.

با توجه به اینکه حمید میرزاده دکترای مهندسی پلیمر دارد با جستجوی دقیق تر خبرنگار «انتخاب» مشخص شد که وی در رشته پلمیر رتبه نخست h index را به خود اختصاص داده است.

حمید میرزاده بنیانگذار پژوهشگاه پلمیر ایران است و تا سال 1390 ریاست آن را برعهده داشت اما پس از آنکه نام وی به عنوان گزینه احتمالی ریاست دانشگاه آزاد مطرح شد، کامران دانشجو برادر فرهاد دانشجو، او را از ریاست این پژوهشگاه برکنار کرد و فرهاد با خیال راحت رییس دانشگاه آزاد شد.

یکی از نزدیکان فرهاد دانشجو که خواست نامش فاش نشود به «انتخاب» گفت: پرفسور بودن در خانواده دانشجو البته مسری است. کامران و خسرو دو برادر دیگر فرهاد نیز آنطور که خود مدعی هستند پرفسور هستند.

برادران دانشجو از سال 88 و به خصوص از اوخر سال 90 نبض وزارت علوم، دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم و تحقیقات را گرفته بودند. کامران وزیر علوم، فرهاد رییس دانشگاه آزاد و خسرو رییس دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد شد.

قابل ذکر است، دكتر حميد ميرزاده، شصت ساله و متولد سیرجان است. او در نخستین سال‌هاس پس از انقلاب فرماندار سیرجان شد و سپس طی سالهای 1360 تا 1364، استاندار کرمان شد و به واسطه دستاوردهایش در مقام استاندار، در همین سال به عنوان معاون اجرایی نخست وزیر منصوب شد و با گذشت چهار سال، این بار به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور، برای چهار سال دیگر مسئولیت شد. وی از سال 1374 به مدت دو سال معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه شد اما میرزاده تنها در حوزه اجرایی در این سطح کلان فعالیت نداشته، بلکه در سطح علمی نیز، فعالیت در سطح عالی را پی گرفته است. برای مشاهده سوابق وی اینجا کلیک کنید

برای مقایسه دقیق تر سوابق "میرزاده" و "دانشجو" اسناد زیر را مطالعه کنید:




نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۴۷
غیر قابل انتشار: ۵
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
15
786
البته
احتمالا همون چند تا مقاله هم داده براش نوشتند ..!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
نه عزیز برادر. مقاله دیگر دانشجویان رو کپی کرده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
دمت گرم گل گفتی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
البته داده براش کپی کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
7
611
سالها زمان لازم است تا عمق اقدامات نا درست .... و دارودسته تازه ش معلوم بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
13
250
با وجودی که بی کفایتی برادران دانشجو و شایستگی علمی جناب میرزاده رو قبول دارم، ولی باید توجه داشت که اولین شرط لازم برای اداره یک مجموعه بزرگ مثل دانشگاه آزاد، پروفسور بودن نیست!
سابقه مدیریتی قوی بسیار مهم تر از تعداد مقالات است، ولی در هر حال شخص مورد نظر باید شخصیت آکادمیک داشته و از وجهه علمی مناسبی نیز برخوردار باشد.
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
دوست عزیز ، دقیق خبر را بخوانید

"دكتر حميد ميرزاده، شصت ساله و متولد سیرجان است. او در نخستین سال‌هاس پس از انقلاب فرماندار سیرجان شد و سپس طی سالهای 1360 تا 1364، استاندار کرمان شد و به واسطه دستاوردهایش در مقام استاندار، در همین سال به عنوان معاون اجرایی نخست وزیر منصوب شد و با گذشت چهار سال، این بار به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور، برای چهار سال دیگر مسئولیت شد. وی از سال 1374 به مدت دو سال معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه شد اما میرزاده تنها در حوزه اجرایی در این سطح کلان فعالیت نداشته، بلکه در سطح علمی نیز، فعالیت در سطح عالی را پی گرفته است."
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
اتفاقا بنده آقای میرزاده را می شناسم بسیار مدیر موفقی بوده است
حتی شوهر خواهر ایشان را هم می شناسم که یه وقتی فرماندار ... بود وبسیار انسان جدی کارکشته ودرعین حال نقد پذیری بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
شما درست میگی. ولی دانشجو مدیر هم نیست!
فاسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
346
آدم با دیدن این مدعیان دروغین ناخوآگاه به یاد اشعار حافظ عزیز می افته. می فرماید
نه هر که سر بتراشد قلندری داند ... نه هرکه آینه سازد سکندری داند
نه هرکه طرف کُله کج نهاد وتند نشست... کُلاه داری و آیین سروری داند
برادران دانشجو باید حالا حالاها دانشجویی کنید !!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
ممنون از اظهار نظرتون. كوتاه- شيوا و پرمغز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
5
280
دکتر دانشجو چه جوری اگر کلا 5 تا آی اس آی دارد، دانشیار و سپس استاد تمام شده است؟ یعنی کلا با 5 مقاله دو بار ارتقاء گرفته اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
همون جوری که تو 8 سال گذشته خیلی ها 1 ساله فوق لیسانس گرفتن و خیلی هام بدون کنکور و مصاحبه دکتری قبول شدن. کاری نداره که.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
اين 5 تا هم تو اسكوپوس ايندكس شده معلوم نيست آي اس آي باشه
Ali
|
GERMANY
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
133
با سلام
بنده همکار ایشان در سازمان عمران بوده ام. حداقل در آنجا میدانم اینکارهائی را که در رزومه اش اظهار کرده ... در پروژه پاکستان... انجام نداده و اساسا کمترین اثر بخشی را داشته است. از آقای هدایت که رئیس ایشان بوده میتوان استعلام کرد، ایشان خوشبختانه در قید حیات هستند. علی
ممتاز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
169
چطور دانشمندای کشورو خونه نشین کردن
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
162
آقای پرفسووور شما وبرادر وزیر سابقتان به بهانه هایی دانشجویان را از دادن مدرک محروم می کردید. چه کسی است که نداند این کارهای شما فقط وفقط به خاطر لجبازی با موسس این واحد ها یعنی دکتر جاسبی بود.
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
4
184
من الان 16 تا مقاله دارم و h-index برابر 6 دارم ولی از استادیاری هنوز بالاتر نرفتم و هنوز میگن صبر کنم. ایشون چطور با 5 تا مقاله استاد تمام شده اند؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
من 15 تا مقاله دارم ولی هنوز بورس نشدم
ولی دیگران بدون کنکور دکتری قبول شدن و الان هیات علمی هستند
اعتدال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
همین دیگه باید زرنگ باشی مثل این بنده خدا
ALI
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
برو محله دانشجوها زندگی کن پرفسور میشی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
102
5تا مقاله ؟؟؟؟ خب اینطوری منم 2تا دیگه مقاله بدم که پرفسور میشم !!!
اعتدال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
62
حق هم داره این بنده خدا اینقدر زحمت کشیده 5 تا مقاله میدونی یعنی چیییییییییییی؟؟؟؟؟ بابا خیلیه اصلا هیچ کسی نمیتونه انقدر مقاله بنویسه !!!! ها ها ها .
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
84
چه کردند این برادران!!! دلم میسوزه واسه این آب وخاک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
85
ایشان درست گفتند
چون گفتند پروفسور هستند و پروفسور یک جایگاه دانشگاهی هست و معادل استاد تمام می شود
برای استاد تمام شدن داشتن رابطه قوی با وزارتخانه خیلی مهم است که ایشان خودش وزیر است و طبعا حکم استادی خودش را امضا کرده است
البته خیلی از دوستان ایشان در طی 8 سال گذشته بدون کنکور و مصاحبه دکتر شدند و الان ادعای فیلسوف بودن و اقتصاد دان بودن میکنند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
5
59
در یک پست اجرایی صداقت و تقوا از مقاله علمی مهم تر است؟؟؟
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
64
خدا به همه با سوادا عمر با عزت براي خدمت به وطن بده.
اين خيلي خوبه كه به سمت آدماي با سواد و كارآمد ميريم.
احساس خوبي دارم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
1
123
این جماعت نهم ودهم واقعا پر فسورند در رشته ریا کاری تقلب و دروغ و کپی برداری از رساله دیگران و این فبیل امور
علی
|
GERMANY
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
97
من به عنوان دانشجوی ارشد دانشگاه آزاد خواهان برکناری آقای دانشجو هستم . . .
اسکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
39
بجای این بحث ها بهتر است از طریق قانونی و تشکیل کمیته ای از اساتید برجسته و کاردان سوابق این سه برادررا از دیپلم تا حال بررسی کنند. من خودم به عنوان یک استاد دانشگاه میدانم که رسیدن به درجه استادی چه سختی هائی را دارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
40
جناب آقاي دانشجو اگر قصد شما خدمت مي باشد پس نبايد نگران جابجائي باشيد اجازه دهيد ديگران دراين سمت خدمت كنند واينقدر اينوروانرو نكنيد كه دراين سمت باشيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
41
متاسفانه حافظه تاریخی می گوید که پس از رسوائیهای مکرر مدارک جعلی اعضای معرفی شده دولت احمدی نژاد و مسامحه و ماست مالی نمایندگان در بررسی مدارک به اصطلاح تحصیلی پروفوسور دانشجو نامبرده بنا به توصیه ...از بررسی مدارک مشکوک و بحث برانگیز ارائه شده آنهم از کشور انگلیس که براحتی میتوان مدرک خرید..مبین آنست که رسانه ها باید به رسالت خود عمل کنند و بررسی نمایند فردی مثل دانشجو که جرات حضور در کلاس و تدریس را بخاطر نداشتن سواد ندارد چگونه بخود جرات داده است برمسند استادی و وزارت علوم تکیه بزند...
ایا به کسی که صرفا یک کتابفروشی را آتش زده است شایسته چنین مقامی است...
آیا بهتر نیست که رسانه ها "رسانه" باشند تا نارسانه؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
64
اظهار نظرهای فرهاد دانشجو:
من با اینکه دکترم .....
من با اینکه پروفسورم......
خود گویی خود دانی و خود خندی به به چه .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
26
جناب دكتر ميرزاده يك انسان علمي و سياسي و مديري بسيار منصف و عالي هستند
از كاركناني كه زير دست ايشان كار كرده اند سوال بفرماييد تاييد ميكنند كه چه مديري هستند
امیر عباس
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
24
من لیسانسم یعنی بادو مقاله دیگه میشم پروفسور اخ جووووووون
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
24
كاري نداره كه يه امتحان كتبي در حد ديپلم تو رشته كه ادعاي پروفسري ميكنه ازش بگيرن ...!!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
11
18
من فقط جاسبی را قبول داشتم
پاسخ ها
مرضیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
ایول به این میگن حرف حساب..
دمت گرم علی آقا خوشم اومد... مدیر، توانمند و با سواد و با پرستیژ...
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
18
چه انتظاری دارید وقتی دانشجویان کارشناسی ارشد برای دانشجویان کارشناسی ودانشجویان دکترا که امتحان جامع نداده اند برای دانشجویان کارشناسی ارشد تدریس میکنند اون هم در واحدهای مهم ومعتبر.
دست مریزاد پروفسور!!!!!!!!!!!!دانشجو.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
19
چرا عرض تسلیت جناب پروفسور دانشجو رو برای بچه های شین آباد فراموش کردین؟ یه هفته برای خوندنش باید وقت میذاشتین ، اونم چی..... از هر گلی چمنی. بی ربط ،
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
24
آقای فرهاد دانشجو عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس هستند که هرماه 2 تا 3 با در حد چند ساعت مراجعه می کنند و حقوق کامل استاد تمامی را نوش جان می کنند. در دولت اعتدال این کارشکنی ها مفهومی ندارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
6
17
این که کدومشون پروفسوره واسمه ما نون و آب میشه؟ کدومشون به وضعیت حقوق های پایین کارمندها رسیدگی می کنه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
من کارمند دکتر میرزاده بودم ایشان بسیار کارمند دوست هستند البته کارگر دوست و بعد کارمند دوست
معیشت کارمند و درصد رضایت آنها برای ایشان مهم بود
روزی که ایشان از اداره ما رفتند باور کنید همه بغض داشتند و تعدادی واقعا گریه میکردند
خداوند چنین مدیرانی را زیاد کند
ما هنوز امیدواریم ایشان برگردند به اداره ما که جای خالی ایشان و نحوه مدیرتشان خیلی احساس میشود
فتح اله غلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
31
به قول روحانی اونایی که اتوبوسی اومدن باید اتوبوسی برن آقا فرها دیگه وقت رفتنه اتوبوس دم دره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
20
پروفسور بودن این سه برادر درست است ولی نه از نظر علمی/ این سه شایسته عنوان پروفسوری هستند.
آقای پروفسور، مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید. چگونه به خود اجازه دادی در مسندی بنشینی که راهبری نهادی فرهنگی، آموزشی عظیمی چون دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده دارد، آیا این نشانه خودشیفتگی نیست اینجا یاد مثلی قدیمی می افتیم که می گوید درخت هر چه بارش بیشتر است سرش پایین ترست، نشانه علم و کمال تواضع است.
علوي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
11
شناخت من از جناب آقاي پرفسور حميد ميرزاده سخت كوشي علمي و اجرايي ايشان است. ايشان در شرايط سخت مسئوليت‌هاي اجرايي مطالعات علمي همه روزه و مرور مقالات علمي را كنار نگذاشته اند.
ايشان در پست‌هاي اجرايي و سياسي بسيار موفق عمل كرده‌اند.
با اطمينان مي‌توان گفت كه مقام علمي اين بزرگمرد ايراني بالاتر از مقام سياسي و اجرايي ايشان است.
كنار گذاشتن ايشان از پست‌هاي اجرايي علمي يكي از اشتباهات بزرگ احمدي نژاد است.
اكنون ما منتظر حضور مبارك دوباره شما هستيم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
23
دولت ... پر بود از نوابغ !!!! همه یا دکتر بودند یا حداقل مهندس که بودند!!!!! حیف شد که رفتند ای مردم نمی دانید چه سرمایه هائی رو از دست دادید!!!! وای برشما !!!!! حالا متوجه نمیشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
23
تو محله ما از این پرفسورها زیاد پیدا میشه!
پرفسور علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
2
17
میگم پرفسور شدن چه راحته من هنوز دکترامو نگرفتم ولی خیلی امیدوار شدم پرفسور شم اولیش اینه برم محله پرفسورنشین ها برای زندگی
زهره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
1
14
جماعتی اتوبوسی در حال وازگونی هستند
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
1
19
به خاطر سوء مدیریت همین آقا بنده دانشجوی ارشد بعد از سه سال هنوز نتونستم برای پایان نامه ام استاد راهنما پیدا کنم و هر ترم شهریه ثابت را پرداخت میکنم و دانشگاه به دلیل نداشتن هیات علمی قادر به معرفی استاد راهنما نمیباشد و از مسئولیت خود شانه خالی میکند
شعبانی
|
-
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
3
55
درود بر سایت انتخاب، آگاهی داشتن حق افراد ایرانی است
نظرات بینندگان