arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۲

سوختن یک کارگر هنگام بارگیری تانکر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از بینندگان «انتخاب»  نوشت:

حوادث کارگری از مظلوم ترین حوادث در کشور ماست . گزارش بسیاری از این حوادث حتی در موارد منجر به فوت در رسانه ها هیچ انعکاس نمی یابد . در روزنامه کار و کارگر هم تنها گاهی به حوادث مربوط به کارگران افغانی در تخریب منازل اشاره می شود !

اگر این حوادث به درستی منعکس ، بررسی و ریشه یابی شود بسیاری از مشکلات ناشی از عدم یا سوء مدیریتها ، عدم توجه به نقش طراحی قوی در صنایع ، ایجاد ترس و واهمه در ابراز نظر و پیگیری حقوق کارگران ، ارنباط دادن مسادل نامرتبط به یکدیگر مانند این نگرانی که انتشار اخبار و حوادث کارگری موجب افت ارزش سهام شرکتها و ... خواهد شد ، سهل انگاری در برخورد به مسائل ایمنی ، تغییر وحشتناک نگرش به استخدام و بکارگیری نیروی کار و .... به تدریج راه حل های مناسب خود را خواهد یافت .

برای نمونه در تاریخ 1/7/92 کارگر بارگیری یکی از صنایع شیمیایی اصفهان به نام حسین کایدی خواه در گلسنان شهدای فولادشهر به خاک سپرده شد که تمام بدن وی به غیر از چهره وی سوخته و فاقد پوست شده بود . وی ظاهراً در جریان یک حادثه کارگری هنگام بارگیری تانکر سوخته است ولی اثری از گزارش این حادثه در هیچیک از رسانه ها نیست !؟؟؟؟؟؟

نظرات بینندگان