arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲

دستیار دایی:نمی‌دانستم حرف راست جرم است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اشتباه کردم شهادت درست دادم تا به فوتبال پاک کمک شود؟

محمدرضا مولایی پس از تعلیق توسط ستاد رسیدگی به تخلفات در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید من به عنوان شاهد برای پاسخگویی به برخی مسائل به ستاد رسیدگی به تخلفات رفتم اما برای من حکم دادند مانند کسی که تخلف کرده، کجای این عدالت است؟ کجای این درست است؟
 
وی افزود: هیچ کجای دنیا مطلع و متهم را در یک ردیف قرار نمی‌دهند و برای آنها حکم صادر کنند. من از شما سؤال می‌کنم اشتباه کردم شهادت درست دادم تا برای فوتبال پاک کمک شود.
 
مولایی ادامه داد: به عنوان مطلع درباره پرونده‌ای به این کمیته رفتم، اتفاق در زمانی افتاده که اصلاً من در راه‌آهن نبودم و آن‌وقت مربی تیم استقلال بودم. آقایان به من زنگ زدند و گفتند ما برای این آقایان یک بازی را درآورده‌ایم، کاری کنید که پول ما را بدهند.
 
مولایی خاطرنشان کرد: من هم به علی دایی گفتم و دایی گفت قبلی‌ها هر غلطی که کردند به من ربطی ندارد. من همین حرف‌ها را به ستاد تخلفات زدم این آیا محرومیت دارد؟ آیا باید حکم من با کسانی دیگر که متهم هستند یکی باشد؟ کجای این عدالت است؟ اصلاً باید برای من حکمی می‌دادند؟ آقایان نمی‌آیند شفاف و رو در رو حرف بزنند. من دوست دارم آقایان بیایند همه حرف‌هایمان را جلوی همه بزنیم و هیچ ترسی ندارم.
 
وی در پایان یادآور شد: من دوست دارم اگر حرفم بد است به من بگویند کجای دنیا مطلع و متهم را در یک ردیف مساوی قرار می‌دهند؟ اتفاقی شش ماه قبل از اینکه من به راه‌آهن بیایم افتاده و من آن‌وقت مربی استقلال بودم. به من زنگ زدند تا در موضوعی پادر میانی کنم و پول‌شان را بگیرند من هم این پیغام را دادم که دایی به من گفت به این آقا بگو سوتش را بزند و اگر قبلی‌ها کاری کرده‌اند به من هیچ ربطی ندارد. ایشان حتی گفت به آقایان بگویم که اگر تخلفی در بازی‌ها ببیند موضوع را پیگیری خواهد کرد که ماجرا به بازی پرسپولیس و سپاهان کشید. من فقط همین‌ها را انتقال دادم نه زیاد و نه کم. آیا به نظر شما این جرم است؟ زدن حرف راست جرم است؟ یکی به من بگوید.
نظرات بینندگان