arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۲۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر ارشد پیام نور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ثبت نام در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آغاز شده است و داوطلبان می توانند از طریق پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش مهر، ثبت نام این آزمون از شب گذشته با تأخیر آغاز شده است و متقاضیان می توانند از طریق سایت www.sanjesh.org نسبت به خرید کارت اعتباری اینترنتی و اقدام کنند.

فرایند ثبت نام و خرید کارت اعتباری 50 هزار تومانی تا 20 مهر قابل انجام خواهد بود.

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد 29 آذر سال جاری برگزار می شود.

علاقمندان به تحصيل در دوره‌هاي فراگير دانشگاه پيام نور مي‌بايست ضمن اطلاع از شرايط عمومي و اختصاصي، مقررات وظيفه عمومي، مقررات مربوط به شرايط و ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضيحات مربوط به سهميه رزمندگان (مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون كه در سايت سازمان قراردارد)، در صورتي كه داراي شرايط مذكور باشند به عنوان داوطلب مقطع كارشناسي‌ ارشد فراگير منحصراً در يك رشته گرایش امتحاني ثبت‌نام و حداکثر در 20 (بیست) کدرشته محل از دوره‌هاي كارشناسي ‌ارشد فراگير دانشگاه پيام‌نور متقاضي ادامه تحصیل شوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
3
20
چرا اتباع غیر ایرانی راحت نمیتوانند در دانشگاه بدون قید وتبصره درس بخوانند.انتخاب عزیز اگر اینها درس بخوانند وبامدرک باشند میتوانند اهداف انقلاب را در کشورشان ادامه بدهندپس به مسؤلین برسانید بعضی موانع را بردارندبا تشکر
نظرات بینندگان