arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲

کی روش: در جام جهانی، هدفمان صعود از گروه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس - سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: فوتبال ورزش مردم است و به همین خاطر می‌گویند سازمان ملل فوتبال.

 کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم تقدیر از قانون‌مداران فوتبال ایران گفت:‌ از تمام بازیکنانی که در طول تاریخ فوتبال، این رشته را زنده نگه داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از مربیان هم که باعث شدند فوتبال توسعه پیدا کند تشکر می‌کنم و از داوران عزیز هم تشکر می‌کنم چون بعد از بازی ما مربیان نمی‌دانیم چه کسی را مقصر بدانیم (با خنده). ‌از تمام مسئولان و دست‌اندرکاران که این بازی جذاب را حفظ کردند، تشکر می‌کنم. از برپایی این جشن هم تشکر می‌کنم.

کی‌روش در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر اینکه هدف ما در جام جهانی چیست، گفت: هدف‌مان صعود از گروه‌مان در جام جهانی است.

وی در پاسخ به این سؤال که شما بیشتر به حرف فدراسیون گوش می‌دهید یا فدراسیون به حرف شما، گفت:‌ همانطور که کفاشیان گفت صحبت‌هایی بین ما انجام می‌شود. بعد از صعود به جام جهانی سعی کردیم اتحاد خودمان را حفظ کنیم و همدل باشیم. از کفاشیان هم تشکر می‌کنم که هدفش همین است.

وی درباره اخلاق در فوتبال گفت: به نظر شخص من فوتبال ورزش مردم است. در طول 100 سال گذشته مسئولان فوتبال، بازیکنان و مربیان و تمام عوامل بدون توجه به نژاد، کشور و رنگ پوست موفق شده‌اند این ورزش را حفظ کنند؛ به همین خاطر می‌گویند سازمان ملل فوتبال.

کارلوس کی‌روش در چند روز اخیر و بعد از بازگشت از مرخصی به ایران تا به حال صحبتی انجام نداده بود و این نخستین سخنانش بعد از بازگشت بود. در پایان صحبت‌های کی‌روش کاریکاتور سرمربی تیم ملی فوتبال به او اهدا شد که به شوخی به مترجمش گفت:‌ این کاریکاتور بیشتر شبیه تو است تا من.
نظرات بینندگان