arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲

رفیق‌دوست از ناگفته‌های زندگی قذافی می گویـد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تصویربرداری مجموعه مستند «ما نیز روزگاری» که در سری جدید خود به سراغ خاطرات محسن رفیق‌دوست از زبان خودش رفته است، به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، حاجعلی محمدی، تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه ضمن اعلام این خبر، گفت: در این مستند که در 42 قسمت آماده پخش می‌شود، خاطرات کودکی تا نوجوانی، فعالیت‌های سیاسی، مبارزه های انقلابی و فعالیت های این چهره شناخته شده سیاسی کشور در سال‌هایی از انقلاب، از زبان خودش تصویر می‌شود.


حاجعلی محمدی درباره‌ی روند کار توضیح داد: ضبط بخش‌های روایتی کار تمام شده و در حال حاضر مشغول تکمیل صحنه‌های بازسازی هستیم. در این صحنه‌ها سعی کرده‌ایم از حضور نابازیگران استفاده کنیم و امیدواریم یک ماه دیگر تدوین این مجموعه آغاز شود.


این مستندساز گفت: در سری جدید «ما نیز روزگاری» توجه بیشتری به صحنه‌های بازسازی شده است؛ ضمن این که آقای رفیق‌دوست خاطرات منحصر بفردی از تاریخ انقلاب و بخصوص آشنایی با معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی دارد که تاکنون بیان نشده است.


محمدی احیای ارزش های افرادی که برای پیروزی انقلاب از جان و حتی مال خود گذشتند و ثبت خاطرات شفاهی انقلاب را هدف اصلی این مجموعه برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا در ادامه این مجموعه با افرادی همچون حبیب الله عسگر اولادی، ابوالقاسم سرحدی‌زاده، مهدی غیوران و ... گفت‌وگو کند و خاطراتشان را به تصویر بکشد.


وی از حمیدرضا طاهری به عنوان تصویربردار، منصور شهباززاده صدابردار و آرمین احمد علی‌خان به عنوان نورپرداز «ما نیز روزگاری» نام برد و از آماده شدن قسمت اول این مجموعه برای 40 روز آینده و پخش شبانه آن خبر داد.


«ما نیز روزگاری» با هدف ثبت خاطرات شفاهی شخصیت های برجسته انقلاب در شبکه مستند سیما تولید می شود. در سری قبلی این مجموعه در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای روایتی متفاوت از زندگی عزت الله مطهری را به تصویر کشیده شد.
نظرات بینندگان