arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۳۲۲۳
تعداد نظرات: ۳۰۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲

یک مداح: به روحانی تذکر می دهم/ اگر مجلس توفیقی را تایید کند نان در شراب زده و خورده است!

حدادیان که تا پیش از دولت احمدی نژاد، تنها به عنوان یک مداح معمولی شناخته می شد، پس از آغاز به کار دولت نهم با اتخاذ موضع گیری های سیاسی، سعی کرد به یمن حمایت های احمدی نژاد، چهره ای سیاسی از خود به نمایش بگذارد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از آنکه منصور ارضی در مراسم دعای عرفه اظهارات رکیکی به زبان آورد، ظاهراً یکی دیگر از مداحان حامی دولت پیشین، این بار به دولت فعلی حمله کرده است.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ سعید حدادیان در میانه ی دعای عرفه و راز و نیاز با پروردگار، مواضع  سیاسی اتخاذ کرد و با اشاره به امکان معرفی دکتر توفیقی به مجلس به عنوان وزیر علوم گفت : به آقای روحانی تذکر می دهم که اگر افراد فتنه گر را معرفی نمایید دودش به چشم خودتان می رود.

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1390/3/14/6989_906.jpg
حدادیان در مراسم پیروزی احمدی نژاد در انتخابات 88

وی همچنین مجلس را تهدید کرده و گفته «نمایندگان اگر این فرد را تایید کنند نان در شراب زده اند و خورده اند.

حدادیان که تا پیش از دولت احمدی نژاد، تنها به عنوان یک مداح معمولی شناخته می شد، پس از آغاز به کار دولت نهم با اتخاذ موضع گیری های سیاسی، سعی کرد به یمن حمایت های احمدی نژاد، چهره ای سیاسی از خود به نمایش بگذارد، جالب تر اينكه او بعدا منتقد احمدي‌نژاد شد و در يكي از مراسم مداحي خود در باره مشايي و احمدي‌نژاد، الفاظ و عبارات ركيك و سخيفي بكار برد كه به همان خاطر دادگاهي و به 50 هزارتومان جريمه محكوم گرديد!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۰۳
در انتظار بررسی: ۱۰۴۷
غیر قابل انتشار: ۴۴
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
75
2325
مگه کشور قانون نداره ایشون به جز یک روضه خون مگه چیز دیگری هستند این مسئله به ایشون ربطی نداره .این در حالیست که بنده موافق دکتر توفیقی برا ی وزارت نیستم اما امور در اختیار مجلس و دولت محترم است
پاسخ ها
پژمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
زنده باد توفیقی...
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
این چند کلاس سواد داره که برا دانشگاهی ها تصمیم میگیره
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
دوست عزیز
نه تنها ایشون بلکه شما هم حق تصمیم گیری و دخالت در امور دولت رو ندارید
نظرتون راجع به دکتر توفیقی رو هم برای خودتون نگه دارید
لازم نیست راجع به هر چیزی اظهار نظر کنیم
سوادكوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مربي و تحريك كننده ي افراطي ها همين مدل مداح ها هستند بخدا
انتخاب تاييد كن لدفن!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
هم این و کم داشتیم تکمیل شد شکر خدا حل شد روضه خون هم وزیر انتخاب می کنه
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
این تقصیر کار نیست. مقصر مردمی هشتند که می رن پای روضش می شینن.
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
کشوری که روضه خوان هاش سیاستمدارند وضع سیاستش بهتر از این نمیشه
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
آدم واسه خودش متاسف میشه ان چیزارو میخونه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
نه عزیزم بحث قانون داشتن و نداشتن نیست. موضوع اینه که توی هشت سال گذشته آب سر بالا می رفته،.. اما این بنده خدا نفهمیده که بابا از 24 خرداد دیگه مسائل به مسیر اصلیشون برگشتن و دیگه از اون خبرا نیست.
انصاف داسته باشی منتشر می کنی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
با اجازتون حمایت حاج سعید از احمدی نژاد برمیگرده به دور اول ریاست جمهوری ایشان، حاج سعید علیه باطل حرف میزنه نه جبهه خاصی ، ناظر بر اینکه ایشان با شکایت شخص مشایی و احمدی نژاد چندین با به دادگاه رفتن
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
دامن این دین مقدس اسلام را هتاکی در مداحی لکه دار نکنید.
002
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
ضد حال
علیرضا عسکریان
| - |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
پاسخ به نویسنده انصاف داشته باشی:
عزیزم این آقا یک نفره، مجلس نماینده همه مردم ایران میدونی یعنی چه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
در جواب آنکس که گفت حاج سعید علیه باطل حرف میزنه نه جبهه خاصی میگویم عزیز برادر اول باطل خود ایشان است ولا غیر؛ چراکه ادبیاتی کاملا باطل دارد
فرزند شهید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
معذرت میخوام ولی باید بگم این بابا.....کی باشن که هشدار میدن؟ چه کاره است؟ واقعاً مثل اینکه مملکت هرکی به هرکی شده که هر کی در امورات مردم اظهار نظر میکنه
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
58
2121
وای بر ما که یک مداح باید برای مملکت ما تصمیم بگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
قربان دهنت امین جان
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
احمدی نژاد رو همین ها سرکار آوردند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
مردم هم به شما تذکر میدهند در کار نظام دخالت نکنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
سالهاست که اینطوره.
مردتنها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
برادرعزیزایشان برای ما تصمیم نمیگیره .حرف بی ربط میزنه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
راستی ایشان در جریان اختلاس میلیاردی ودزدی از بیت المال کجا بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
37
1211
باید جلو این خاطیان گرفته شود تا درمراسمی که مردم بخاطر اسلام ودین خود شرکت می کنند این افراد مراسم رابه کام مردم تلخ نکنند آیا حرفهای که این .. در مورد احمدی نزادزد آیا در شخصیت یک انسان مسلمان است یاآن ارضی درباره ایت الله هاشمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
37
1105
کسي نيس جوابشو بده اي نمايندگان ملت شما جوابشو ميدين؟
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
این طیف افراد ارزش جواب دادن ندارند و ما خودمون بزرگشون میکنیم با توجهی که بهشون داریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
23
896
اگه این آقا پاشو از گلیمش درازتر نکنند بهتره...
رضا
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
22
834
ایشون چه کاره هستن که اینجوری به صورت لمپنیستی سعی در اظهار نظر دارن ؟ دو تا مداحی کردن اینقد این آقایون رو پر اهمیت میکنه ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
24
735
تهدید ها شروع شد !!!!!!!!!!!
برای رییس جمهور ، برای مجلس و... تكلیف معلوم می كنند .!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
24
731
يكي نيست به اين حضرات مداح بگه شما چه كاره هستيد؟؟؟ كه در هر دولتي ساز مخالف مي زنيد و اونقدر اصرار مي كنيد تا بالاخره براي خاموش كردن شما مجبور شوند از آتش نشاني استفاده كنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
24
783
آخه تو کی هستی که به خودت اجازه میدی به رییس جمهور تذکر بدی؟ ای خدا کارمون به کجا رسیده که یک مداح قیم ملت شده
amin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
1584
109
درود بر حاج سعید حدادیان و ارضی .
پاسخ ها
ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
حیف درود!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
ببخشید فقط خواستم بگم اشتباهی مثبت دادم.یک دنیا شرمنده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اینا رو احمدی نژاد پرو بال داد
هر جای توی تهران احمدی نژاد سخنرانی داشت این حدادیان کنارش بود توی بعضی از سفرهای استانی هم منصور ارضی همراهش بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
درود بر متانت و صبر و بيان خوب و اخلاق محمدي
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اشتباهی مثبت دادم. ببخشید
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
درود به چی و به کی ؟
به اینکه دو تا آدم بیسواد در سیاست دخالت می کنند و می خواهند خواست خود را به جوانان فرهیخته و تحصیل کرده دانشگاه و سایر مردم باهوش ایران تحمیل کنند؟
واقعا که لیاقت کسانی مثل شما همین است و بس
اما کور خوندید
ملت جواب شما را داده اند و خواهند داد
از مسئولین و از نمایندگان مجلس انتظار برخورد قاطعانه نسبت به این افرادی که حد خود را نمی شناسند را دارم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
درود بر تو امین جان که کلا تعطیلی
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
فقط میتونم بگم که براتون از صمیم قلب متاسفم آقای امین!!!!!
علیرضا عسکریان
| - |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
امین جان لطفا اگه شوخی چیزی می نویسی رسمش اینه که علامت !!!!!!!!!!!!!! بذاری
شهروند
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
من اشتباهی رای مثبت دادم!!!!
امیر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
با وجود این مداحا تن مداحان واقعی اهل بیت امثال مرحوم کافی و فلسفی تو قبر می لرزه
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
سه تایی با هم محشور بشید عزیزم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
21
810
چرا جلوی این مداح ها گرفته نمیشه؟
طرف دو جلد کتاب خونده دو تا مقتل امام حسین خونده فکر می کنه بدون اونا اسلام به خطر می افته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
كجاش مداحه؟ مداحی اهل بیت شأن داره
فواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
کلمه حاجی زمانی روحانیتی و اعتباری داشت. حالا ببین به کیا می گن حاجی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
15
711
از کی تا حالا رای به یک مسلمان معادل شرابخواری شده؟
ایشان با چه شان و مقام مذهبی به چنین اجتهادی رسیده اند؟
واقعا حد و حدود یک مداح اینقدر بالا رفته که حکم دینی صادر میکند یا برای منتخبین مردم تعیین تکلیف میکند؟
پاسخ ها
فرهاد بیسواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
بله اینجا وظیفه حضرات اقایان مراجع عظام ک جلوی این غوره نخورده هاهای مویز شده رو بگیرن. امثال این اقا شرح لمعه هنو نخونده فتوا میدن.چند وقت دیگه ماه محرمه و هییتهای عزای حسینی میشه جولانگاه تفکرات اینهاا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
12
572
دین را بازیچه قرارداده اند و بخاطر دو سه روضه ای که برای امام حسین در گذشته خوانده اند، به خود اجازه توهین میدهند.
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
ناشناس عزیز اشتباه نکن .
بقول دکتر شریعتی : بنازم حسین را , به عده ای جان داد و به عده ای نان !
ارمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
13
630
ای خدا دیگه ما چقد بدبخت شدیم که باید یک مداح بیاد برا دانشگاه های ما تعیین تکلیف کنه که کی وزیر بشه و کی نشه
علوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
11
419
خدایا،بارپروردگاراتونیک شاهدی که مبلغان ومداحانی که بایددرمدح ائمه وتبلیغ تشیع ناب علوی پیشگام باشندوتامیتوانندقوه ی جاذبه ای برای خویش دست وپاکنندوائمه ی مظلوم علیهم السلام رابه نسل های نوبشناسانندوراه ومشی ومسلک بی همتای آنان را ترویج نمایندچگونه دردام عده ای قسم خورده وتندرواسیرگشته اندوخودراجای قاضی وعلامه دهرقرارداده اندومنتخب مردم رابه طرق مختلف تهدیدمی کنندخدای بزرگ ومنان دولت ماومسئولین خدوم ماراازدست وزبان وقلم اینان نجات بده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
11
337
از خدا براتون آرزوی سربلندی و عافیت میکنم دکتر.یا علی
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
11
521
اخه تو چکاره ای داری برا مجلس و دولت تعیین تکلیف می کنی؟!
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
11
409
سنیدیم یک جمله از مادر عروس
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
11
454
باید تکلیف اینا رو روشن کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
همه در اظهار نظر آزادن آقایون آزاراندیش. آآزادی کجا رفت؟ فرض کنیم اشتباه گفته یا درست گفتهو اگر آزادی بیان را قبول دارین پس چرا اینقدر عصبانی میشید؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
در جواب ناشناس طالب آزاد اندیش: اخوی تو آزادی در اندیشه را با توهین بدیگران یکسان میدانی .آزادی بیان یعنی نظرش را بگوید چه در موافقت یا مخالفت نه اینکه به مردم افترا بزند . خدایا عقل کجاست؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
آزادی با بی ادبی و دخالت صریح در آنچه به او مربوط نیست فرق داره. بعلاوه، جدیداً چه آزادی شناس شده اید!!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
11
576
از ماست که بر ماست
ملتی که اختیارش در دست مداح باشد وضعش از این بهتر نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
گل گفتی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
آفرین
علیرضا
| UNITED KINGDOM |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
همون باری که هاله نور در سازمان ملل دیده شد. ایشون هم باید با همون بابا می رفت سازمان ملل و میخوند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
آفرین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
درود بر تو محمد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
ولی توهین که آزادی بیان نیست
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
11
456
اصلا این مداحان در کجای این انقلاب جایگاه دارند که الان بدنبال قدرت سیاسی میگردند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
با اینا باید مث خودشون حرف زد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
10
424
حاج سعيد مگر چه كاره اي كه اينقدر خط ونشان ميكشي
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
.....این دیگه کیه؟!!!!!!!!!!!! این از کجا آمد؟!
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
8
328
تابا اين افراد تندرو برخورد نشه شنيدن اين صحبتها عاديه. حرف اينا واسه ملت ارزشي نداره چون اين آقايون از امام حسين مايه گذاشتن تا يكم معروف شن وگرنه جايگاهي پيش مردم ندارن
پاسخ ها
باقري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
امام حسين براي همه است شما هم از امام حسين مايه بذار خود امام شما را هدايت مي كنند
هدايت نشدي همين جا پيام بذار.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
باقری جان از کی تاحالا توهین به مسلمان هدایت معنی میشه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
7
316
يعني به صرف مداح بودن ميشه همچين حرفايي زد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
...واقعا که.....ببینید مملکت ما به کجا ها کشیده....!چه کسانی در برابر این ملت قدعلم کرده اند!!!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
7
392
یک مداح میاد کل دولت و ملت و مجلس ر زیر سوال میبره !
واقا جای تاسف است .
پاسخ ها
ماندا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
جداً این یه سؤال مهمه، شورای نگهبان و مردمی که نماینده فرستادن و مجلس و دموکراسی و جمهوری و همه چی، اساس کشور بر سخنان یه مداح می چرخه!
اسد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
6
324
وای به حال مردم از این مداحان .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
301
بیچاره این مجلس و بیچاره این ملت و همچنین بیچاره روحانی که آدمی مثل حدادیان به خودش اجازه می دهد به همه آنان به این آسانی توهین کند .
شما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
8
265
من پاي مجالس حاج سعيد بوده ام اما نميدانم وزارتخانه به ايشان چه ربطي دارد ايشان بايد به مداحي خود به پردازند. نه به مسائلي كه هيچ سر رشته اي از ان ندارند.
رصد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
285
آخه به مداح چه مربوط که در مسایل سیاسی دخالت می کند با کدام تخصص این آقا همانی نیست که ترانه ..... را با گریه می خواند؟
اشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
6
253
اخه حدادیان شما کجای کار قرار دارید؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
272
آقای مداح محترم
اگر تریبونی در اختیار دارید فقط برای مداحی ست و لاغیر لطفا از این تریبون سواستفاده نکنید اجازه بدهید هر کسی در زمینه ی تخصصیش اظهار نظر کند من نمی فهمم چرا برای خیلی از ماها درک این موضوع که صلاحیت اظهارنظر در هر موضوعی را نداریم سخت هست.الهی هدایت کن ما را.
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
230
به به چه مي كنند اين مداحان به ظاهر عاشق اهل بيت. بابا تو رو خدا براي هر كاري از ائمه مايه نذارين.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
اینها اصلا عاشق اهل بیت نیستند که هیچ بلکه مقابل آنها هم هستند . البته مداحانی از این دست و نه اکثریت مداحان مومن کشور که عزتشان مستدام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
250
بايد با اين افراد برخورد قانوني و قاطع صورت پذيرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
باشه مجددا 50000تومان جریمش میکنند!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
214
اتفاقا اگر مجلسیان تصمیمشان بر اساس حرف اینگونه افراد باشد باید به حال انان تأسف خورد.
ناشناس2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
218
کسی که جلو زبان او گرفته نشود حرفهای گنده تر هم خواهد زد
مهدییی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
208
آخه مداح رو چه به سیاست اونم سیاستهای کلان دولت
ایشون همون برن روضشونو بخونن و ثوابشو ببرن
ماندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
206
از کی تا حالا شما مداح ها دیپلمات شدین؟! حاجی شما بفرمائین روضه تون رو بخونین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
6
187
مملكتي كه مداحان در مورد مسائل سياسي حق دخالت دارن ميشود مملكت خاله زنكي ...........
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
26
123
گفت نونتون را می زنید تو خون شهدا و می خورید.راستی اگه قرار بود ما به آمریکایها بگوئیم غلط کردیم قبل از انقلاب که بهتر می تونستیم بگیم. تازه نه جنگ می شد و 300.000 تا شهید و کلی جانباز و .... نداشتیم ،نه تحریم می شدیم و نه ... الان به جای یه بهشت زهرا شهید کلی آدم حسابی سر کارهای اجرایی داشتیم،حالا نون تو خون شهدا زده یا نه؟
پاسخ ها
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
ببخشید ربط این کامنت به توفیقی چیست؟
علی
|
UNITED STATES
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
262
ببین 8سال رو به کجا برد این آقای احمدی نژاد که یک مداح در سیاست دخالت میکند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
تازه يك ميكروفون دستت دادند ببين چه ميكني اگر مجلس و اینا رو بدن دستت چه ميكني
سید رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
7
228
خدایا ترا به خون سید الشهداء وروح امام راحل قسم شر این تندروها را از سر ملت ایران کوتاه نما . آمین یا رب العالمین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
هرچه زوووووودتر به امید خدا...
آمین یا رب العالمین
muhammad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
191
قرار نیست مداحان به سیاست مداران و مجلس کار بدهند. اگر اینجوری باشه که کشور رو نمیشه اداره کرد.
بیات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
142
آقای حدادیان شما به چه اجازه ای به دیگران توهین میکنی؟ مگر این کشور قانون نداره ؟ حرف رکیکی که در مورد آقای احمدی نژاد زدی... کافی نبود که دوباره بحث شراب را مطرح میکنی؟ چرا جلوتر از ولی فقیه حرکت میکنی؟ برادر عزیز ازمنبر اهل بیت سوء استفاده نکن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
152
یکی بیاد جلوی مداحا رو بگیره اگه قبلا باهاشون برخورد جدی می شد ادامه نمی دادند
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
162
سلام
کی گفته اقای سعید حدادیان تو حدو اندازه ایه که هم به روحانی وهم به مجلس تذکر بده خودش رو چی فرض کرده روحانی ومجلس نماینده ملت هستن اقای حدادیان کجای این بازاره! برای من که مداحیاش هم جالب نیست لطفا بهش بگین توکار هایی که بهش مربوط نیست دخالت نکنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
129
درشان یک مداح نیست قضاوت کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
166
اگر مداح اهل بیت بودن یعنی آنچه این آقایان انجام میدهند ترجیح میدهم دعاهایم را در خلوت وسکوت خود بخوانم شاید از دوزخ ایمن شوم
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
155
بدبخت ملتی که مداحون براش تکلیف روشن میکنن و خیرو صلاحشو تشخیص میدن
اهل کاشانم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
132
آیا این جور مسایل به مدّاحان ربطی دارد که اظهار نظر می کنند؟
فراز
|
-
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
7
155
خدایا ! ملت ایران را از دست اینا نجات بده...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
آمین یا رب العالمین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
112
هر که را بهر کاری ساخته اند
حمید
|
UNITED STATES
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
143
واقعاً برای مردمی متاسفم که در لحظات عرفانی دعای عرفه که یادآور حضرت امام حسین (ع) است باید به این هتاکی ها گوش بدهند
یک استاد بدبخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
120
تو رو خدا یکی جلوی این جماعت را بگیرد. مگر نماینده مجلس خودشان عقل و شعور ندارند که این آقا ـ در لحظات روحانی دعا ـ امر و نهی سیاسی می کند. من یک استاد بدبخت دانشگاه قم هستم که از سال نود تا کنون حق و حقوق خودم را دریافت نکرده ام حتی جرات معرفی خود را هم ندارم. امیدوارم با آمدن وزیر مشکل ما هم حل شود. تو رو خدا به فکر ما استادان بدبخت دانشگاه قم باشید.
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
105
چه به روز اين كشور امدده كه يه مداح براي كشور تصميم ميگيره درضمن عزيزم تو دعاتو بخون كاري به سياست نداشته باش هنوز خدا روشكر بزرگان سياست ايران زنده اند
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
110
واي بحال مملكتي كه مداحان براي مجلس ودولت خط و نشان ميكشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
109
اينا نوكر امام حسين هستند؟ بعید میدونم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
6
107
یه مداح تو این مملکت شده همه کاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
78
... هم جلو تر از مولا علی حرکت میکردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
99
متاسفم یک نفر صرفا برای اینکه صدای خوبی دارد ومعلوم نیست سطح تحصیلاتشان چقدر است برای نمایندگان ملت تعیین تکلیف می کنند
پاسخ ها
مجتبی تهرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
یادمه یه بار تو دانشگاه کلاس آموزش مداحی گذاشته بودند نوشته بودند با استادی جناب دکتر حدادیان فک میکنم دکتراش رو از همون دانشگاهی گرفته که....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
99
تو چه کاره ای اخه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
91
سایت انتخاب عزیز فکر نمی کنی با پوشش اخبار اینگونه افراد انها را به هدفشان که همان دیده شدن توسط مردم هست،می رسانی؟؟؟ فکر کنم اگه پوشش ندی بهتر باشه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
87
فلسفه حسین کجا و اینا کجا؟!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
79
جل الخالق مداحیو سیاست و اظهار نظر عجب میشه توضیح بدین شما دیگه کجای سیاست هستین که تکلیف روشن میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
68
ببخشید اینها مداح هستند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
69
خوب بهتر است نمایندگان این مداح را تایید کنند تا نان در دوغ زدن باشد .
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
76
اینا کسانی هستند که اصول کارشون و شغلشون ایراد داره نه تحصیلات علمی درست دارن و تحصیلات و تحقیقات دینی 4تا جمله از برکردن. بد دهنی هم که جزء عاداتشون شده تو مردم و جلو دوربین پیرهن پاره میکننو هزار تا ادای خلاف عرف بنام عشق حسین (ع)
طاها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
87
پیشنهاد می کنم برای دور بعدی مذاکرات هسته ای از طرف کشور ما یه مداح بفرستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اونجا برو بچ فیضی هم می برند.
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
104
سعید حدادیان شرمت باد
واقعا دنیا دوستی با آدمها چکارها که نمی کند.
حسن
|
-
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
7
84
این آقایون مداح رو احمدی نژاد بزرگ نکرد بلکه ما بزرگشون کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اتفاقا احمدی نژاد به اینها بال و پر داد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
92
برو روضه تو بخون بابا. تو رو چه به سیاست
خودم
|
-
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
89
بابا یکی اینارو از برق بکشه
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
69
وااقعا ببینید کیا توی این مملکت ادعای مسلمونیو نوکری امام حسینشون میشه.خووب دارن چهره واقعیشونو نشون میدن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
...چهره ی خیلی ها آشکار شده ... دیگه ملت یواش یواش روشن تر و آگاه تر می شوند
مقدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
61
اینا با این حرفاشون از منزلت مداح های عزیز که خالصانه واسه امام حسین مداحی می کنن کم میکنن
ترانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
171
43
من کاری ندارم. قبول. درسته که مداح نباید در مسائل سیاسی دخالت کند و باید مداحی اش را بکند. شکی نیست که در این مملکت هیچ کس سر جای خودش نیست و هر کس تریبونی پیدا می کند راجع به هر چیزی که از آن سر در نمی آورد صحبت می کند. ولی ایا همین حرف را به خوانندگان مثل آقایان شجریان و افتخاری و دیگران هم می گوییم؟ چرا وقتی آنها حرف می زنند کسی نیست چیزی بگوید؟ وقتی آقای شجریان رفت آن طرف و علیه امام حرف زد چرا نگفتیم ساکت باش و هتاکی نکن؟ این مسائل به تو ربطی ندارد! تو برو به خوانندگی و نوازندگی و اختراع سازهای جدید برس!
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
شجریان و ... کجا به امام هتاکی کردن؟! ضمنا حساب اونایی که در مورد مسائلی که مستقیم و با غیر مستقیم بهشون مربوطه مثل سینما و فرهنگ و ... حرف حق و حسابی میزنند جداست نه مثل این مداح بی سواد که در مورد وزارت علوم اضهار فضل کنه !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
ایشون رو نباید با یه هنرمند در یه سطح بدونیم.
مجتبی تهرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
شجریان هرگز در مراسم عرفه نخوند با احساسات مذهبی بازی نکرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
| - |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
تو استاد شجريان را با مداح این يكي ميكني؟
unkown
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
86
این بابا خودش قبلا تو همون مراسم که در مورد مشایی حرف زد گفته بود ما هنوز یه رگه لاتیمون هستا!! خوب تا آخر خط رو برین
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
72
خلاصه باید قاطعانه با این افراد برخورد شود بدون هیچ ملاحظه ای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
61
این ها مداح نیستند....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
339
12
حاج سعيد حدادیان اعتبارش انقدر بالاست که امثال شماها نمی تونین حتی گردی به پای این عبا بندازین...
پاسخ ها
reza
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
جدي ميگي ؟
شادان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
ناشناس یه وقت ارضی نیستی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
البته اظهارات این دوستمون واقعیت جامعه است، هر چند که درصدشون کم باشن تو این جامعه.
اميد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
حالا كي هست اين بابا؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
بنا به فرمایش مولا علی{ع}زبان برای آدمی به مانند بند است بر آوند.اگر بند از هم باز شود آنچه در درون است عیان میگردد.این آقای مداح هم با حرفهایشان اعتبارشان را عیان کرده اند و دیگر لازم نیست شما از بالا بودن اعتبار ایشان برایمان بگویید.بعنوان یک معتقد به دین اسلام به هیچ وجه حاضر به نشستن پای منبر هیچ مداح حرفه ای نیستم و همیشه سعی کرده ام دین را با مطالعه و استفاده از منابر روحانیون دلسوز که قادر به حل مشکلات و سوالات دینی هستند بشناسم نه از یک مداح بیسواد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اگه میشه چنتا از اعتبارای بالای این اقارو بگو ما هم بدونیم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
56
هردم از این باغ بری میرسد!!!!
فاروق
|
NORWAY
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
69
اینها هنوز قبول نکرده اند عمر دولت احمدی نژاد تمام شده . اینک میدانند دولت کنونی و اکثریت ملت برای این نوع افراد تره هم خرد نمی کنند.
وحیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
62
این آقا و اون یکی که به جناب آقای هاشمی گستاخی کرده اند قطعا در برداشت خودشون از تحولات صد در صد اشتباه می کنند و اینجانب آمادگی کامل دارم تا با این آقایان مناظره انترنتی برگزار کنم
دلسوز کشور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
67
صداوسیما مقصره که اجازه میدهد ازتریبون عمومی پخش میکنند هرکس راجع به تخصص خود حرف بزند کشور درست میشود ضمنا الفاظ رکیکی که توسط مداحان دررسانه زده میشود مردم ازپای منبر دور مکنه خواهشا یه فکری بکنید
شهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
54
یعنی ایشان از کل مجلس سوادش بیشتر ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
62
مردم برای این تندروها که داعیه دار دین شدن تره هم خرد نمی کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
50
شما بیشتر سعی کن دنبال مداحیت باشی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
58
آقای حدادیان شما رو واگذار کردم به خود امام حسین
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
51
واقعا همین مونده که همچین افرادی نظر بدند
معترض
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
44
والله من نمیدانم اینا مداحن یا معترض کدام مداح بی پروا وبا جسارت تمام یک شیعه ی اثنا عشری را فوش ولعن میده واقعا" این مداح است مداح کسی است مدح اهل بیت می کند و دعا برای پیروزی شیعیان ومسلمانان نه فوش وناسزا به کسی که از لحاظ سیاسی اختلاف نظر فکری دارد در پایان من پیشنهاد می دهم که این مداحان عزیز در جهت رضای خدا وخشنودی ائمه اطهار سلام الله علیها مواظب رفتارشان باشند وگفتار خود ،به جان آن غایب بزرگ مطمئن باشد راضی نمی شود معصومی که در مدح آن به کسی تهمتی یا ناسزایی گفته شود لعن ونفرین مخصوص شمر است ویزید و.... السلام علیک یا اهل بیت النبوه
پامبری حاج سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
62
حاج سعید برو مرثیه خوانیت رو بکن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
150
9
راست می گه وقتی رئیس جمهور نمیدونه که نباید این آقا رو برای وزارت معرفی کنه خب هر آدم عاقلی باید بهش تذکر بده دیگه
پاسخ ها
سيد عباس
| - |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
يعني از هفكراي شما با ان دوران 8 ساله مديريت مشعشع با يك هاله بزرگ نور معرفي مي شد حتما بهتر بود اخوي شب بخير
محمد علی تنکابن
|
-
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
43
رو بخدا این نظرات رو بدین اقا بخونه تا بفهمه نسنجیده حرف زدن چه بازتابی داره واگرمردم درمراسم دعا شرکت میکنند برای معنویت دعا است نه شنیدن این حرفا .مردم خودشان عقل دارند تصمیم میگیرند.
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
39
متاسفم كه بعضي افراد جايگاهشان را نمي دانند و به خود اجازه مي دهند در هركاري دخالت كنند.ايشان فقط يك مداح هستند همين......!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
48
یک اهل بیت و مجلس هم واسه مردم مونده که آقایون وظیفه خودشون میبینند همونم از چشم مردم بندازن. اما کور خوندند.
فرجام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
47
شماها خیلی هنر دارید اون جوونایی که از هیات ها فراری دادید برگردونید تا ازین بدتر نشده ,کاری به کار سیاست نداشته باشید که اصلا سر در نمیارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
50
این اغا خودبزرگ بین شدهخیال میکنه توی مملکت کاره ای است صداش خوبه اما کلامش زهر اگین
مرتضی از قم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
49
. مردم کمی آرامش می خواهند.لطفا بس کنیییییییییید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
46
همین کم بود که مداح هم تو کار دانشگاه دخالت کنه. الان فقط شرکت .... تو کار دانشگاه احتمالا دخالت نمی کنه!
Madani
|
NORWAY
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
47
توصیه میکنم این قبیل اشخاص که از صحنه های سیاسی و اجتماعی بیرون کنیم. اینها درک سیاسی ندارند که بخواهند اظهار نظر بکنند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
51
اهل بیت همچنین مداحانی را نمخواهد
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
48
بر اساس کدام اجتهاد این عمل نمایندگان(رای اعتماد دادن به توفیقی) حتی اگر جرم هم باشد، را برابر زدن نان در شراب میدانند ؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
40
خدایا این مردم مظلوم چقدر صبورند. اخه توچکاره که رئیس جمهور رو تهدید می کنی ، بخدا آقای خاتمی هم با رافت با اینا رفتار کرد دودش به چشم مردم و دولتش رفت از اقای رحمانی فضلی می خوام که با جدیت با این اقایون برخورد کنه.
چگوارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
129
9
طبق قانون اساسی هر شهروند ایرانی از حق آزادی بیان برخوردار است. امام هم گفت ملت، هر وقت دیدین عده ای دارن انقلابتونو منحرف میکنن خودتون قیام کنین.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
خوب داریم همین کار را میکنیم
اخوان
|
UNITED STATES
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
41
کسی نمی داند چه بر سر ما آمده است که هر کس در هر مساله ای به خود اجازه می دهد اظهار نظر کند، مگر آدم با دو نوحه خوانی و چهار تا ذکر مصیبت همه فن حریف می شود یا این که دوستان از داش محمودشان یاد گرفته اند در همه مسائل کارشناس ارشد باشند. به دوستان سفارش می کنم با اظهار نظر های بی جا بیش از این شان مداحان را زیر سؤال نبرند که از قدیم گفته اند حرمت امام زاده با متولی است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
63
منو بگو می شستم پای صحبت این حدادیان . دیگه تو مراسم اینها شرکت نمی کنم .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
تحریم مداحان هتاک در دستور کاره ! خجالت بکش شما مداح اهل بیتی مثلا ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
52
اخه تو چه کاره ای که در مورد مسائل مملکتی صحبت میکنی
سهراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
47
پناه بر خدا ازاین جماعت که...
خدایا شرشان را به خودشان برگردان
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
48
این حدادیان که بغل دست احمدی نژاد داره حظ میکنه همونی نیست که بعدش به احمدی نژاد توهین کرد؟! چه بی ثبات! حزب باد!
saeed
|
UNITED STATES
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
45
آقای حدادیان الان در این برهه از زمان که کشور در راه پیشرفت رو به جلو قرار گرفته چرا مانع از این پیشرفت ها می شوی!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
48
وقتی که در کشور به جای افراد تحصیل کرده و اساتید خانه نشین شوند نباید انتظار بهتری داشت. حوزه علمیه باید جلوی این مداحان دربیاد
مقدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
6
14
بنده با نظر ترانه خانوم هم کاملا موافقم
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
42
فقط باید خندید
جانباز 40درصد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
53
.بنازم مداحان قدیم رو بنازم هیچ کودوم حالا نیستند همه برای رضای خدا و اهل بیت مداحی می کردند حالا هم کم نیستند ولی توی چشم نیستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
49
ازکی مداحان هم صاحب فتواشده اند؟
امیر بابا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
45
موندم امثال شما را چه به سیاست؟
yasna
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
46
.اخه تو چیکاره ای؟؟؟؟؟
انصار
|
GERMANY
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
45
دولت احمدی نژاد تو این مملکت باب کرد که همه سیاستمدار باشند و نظر بدهند . خدایا این مملکت رو از دست اینها نجات بده . به گفته پدرم روزهای سالهای شصت دوباره شروع شده
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
123
7
بابا چیزی که نگفته.فقط گفته فتنه گر تو دولت نباشه.فتنه که می دونید چیه یا باید توضیح بدم؟ همونی که رییس جمهور و وزرا هم ازش تبری جستن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
69
آقای حدادیان کامنتا رو بخون!!!!!!!!!!!! ببین جایگاهت کجاست
مداح اهل بیت
|
PAKISTAN
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
54
حرمت منبر اهلبیت صلوات ا.. علیهم اجمعین نباید به امور دنیوی و نفسانی و احیانا به الفاظ رکیک و ... آلوده شود . خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند
روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
60
منمم به شما تذکر میدهم آقای حدادیان.اگر تو کاری که به شما ربطی ندارد دخالت کنید نان در شراب زده اید ونوش جان کرده اید ...انتخاب لطفا بچاب سری قبل هم منتشر نکردی
ناشناس
|
CHINA
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
52
مگه این بابا به غیر از مداح بودن کاره ای دیگه هم است؟ یعنی مملکت اینقدر رهاست که امثال این به خاطر منافع خود و اطرافیان خود هر غلطی میکنند ؟ حتی در مقابل دولتی که مدافع حق ایران و ایرانیهاست ، حاضرند هر کاری انجام دهند
علی جیرودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
208
18
اولا این آقا کارشناسی ارشد مکانیک از دانشگاه تهران داره
ثانیا عضو هیئت علمی دانشگاه تهرانه
ثالثا هر ایرانی میتونه از مملکتش انتقاد کنه(وقتی سید محمد حسینی و شجریان و گلشیفته و.... میشن کارشناس مسائل سیاسی خوب این اقا که تحصیلکرده هم هست چرا حرف نزنه؟)
پاسخ ها
روح الله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
شمام باید از طرفدارای احمدی نژاد باشید...من واقعا کشته مرده ی این تفکراتتون هستم تو این چندسال واقعا دمتون گرم...بابا تو اومدی داری از کی طرفداری میکنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
بنده هم فوق لیسانس دارم. باید به همه دستور بدهم؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
دکترای مکانیک امیرکبیر هم داشته باشه حق نداره با این لحن صحبت کنه.
saeed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
به دلیل امکان اشتباه در تشخیص مصادیق بهتر است مداحان معروف نظر و برداشت شخصی خود را علنی نکنند. و در مجامع خصوصی دوستان خودشان مطرح کنند. چه اینکه گاها ما که به این مداحان نظر مثبت داریم و در مورد مسائل نظام اختلاف نظر با ایشان داریم با عث کدورت و بیزاری می گردد.
ناشناس
| - |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
ایشان کارشناس ارشد ارشد مکانیک دارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
حرف حساب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
باید از دولت انتقاد کرد اما هرکسی
ناشناس
| - |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
نخير مديريت خوانده اون هم با ضرب و زور
کامران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
اگه ایشون کارشناس ارشد مکانیک داره پس بنده خود پرفسور سمیعی هستم!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
60
تجصیلکرده رو خوب اومدی! میشه بگید استاد چه دروسی هستند؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
54
با کارشناسی ارشد مکانیک؟ نمی توان عضو هیئت
علمی شد.
majid
|
UNITED STATES
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
64
شما چیکاره اید ؟شما برید مداحیتونو بکنید چند کلاس سواد سیاسی دارید ببخشید دیگه رییس جمهور محبوبتون رای نیاورد شما الان باید خاموش باشید
یاسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
60
سلام من واقعا برای کسانی که پای روضه این به اصطلاح مداح می نشینند متاسفم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
57
وقتی مداح ها جای روشنفکرها را میگیرند . اقای حدادیان شما برای مردم چقدر مفید هستی؟ مردم باید در این مجالس که این اقایان هستند شرکت نکنند
یونس
|
INDIA
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
71
.آقایون ترسیدند.

در وزارت علوم هم یه عده از دولت قبلی, بساط رفیق بازی و رانت خواری راه انداختند.خیلی از دانشگاه ها رو با پارتی بازی اشغال کردند..توفیقی اومده که این بازی رو تموم کنه..آقایون ترسیدند.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
66
اعصاب خودتونو بی جهت خراب نکنید. من خندم میگیره . بابا این آدمو بزرگش نکنید
پاسخ ها
مسعود
| - |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
موافقم اما تا امسال اینا واسه مردم و دولت تعین تکلیف میکنن باید به حال خودمون گریه کنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
68
ایشان نه ارشد مکانیک خونده و نه هیأت علمی است بلکه یک کارمند در دانشگاه تهران است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
19
بهتر است مداحیت را بکنی و کار را به کاردانش واگذار کنی.
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
25
تورو خدا بشين سر جات بذار مسولين كارشونو بكنن مگه تو چكاره اي برو مداحيتو بكن مردم از خودت متنفر نكن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
26
تو چکاره ای ؟ سوادت در چه حده؟

8سال ممکتو شماها به باد دادید بسه بشینید سر جاتون .
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
27
متاسفم برای کسانی که پای منبر آدم هایی مثل ایشان و حاج منصور می نشینند....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
20
بایستی به این اقا فهماند که شما یک مداح هستی.مسایل سیاسی به سیاسیون ربط دارد.باید حدودش را بهش فهماند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
29
برو داداش یرو مداحیت و بکن شمارو چه به سیاست برووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
علیرضا
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
31
بنده خدا درجه اجتهاد هم داشت و ما خبر نداشتیم؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
30
خداشفابده به این مداح وان مداح
سوری
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
27
تو رو خدا مردم رو از روضه ی امام حسین(ع) فراری ندهید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
25
مداح محترم مردم به خاطر مداحی اهل بیت به شما احترام قایل هستند اما اگه بخواهید در خلاف جهت مردم حرکت کنی زحمات چندین ساله ات را بر باد می دهی
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
25
وقتی احمدی نژاددررسانه ملی افتخارکنه که ما کاری کردیم که آزادیه و...شما میبینیدکه برای انتخابات بچه هم ثبت نام کرده خوب آقای مداح هم فکرکرده لازم که اعلام کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
23
شما چقدر ساده اید این مداح در واقع مواضع یک گروه پشت پرده را اعلام می کند که آنها صلاح نمی بینند خودشان مستقیم وارد شوند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
34
دوره قبل شتر با ساربان بردند ایشان جیکش در نیامد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
27
ببینید چه مملکتی داریم که ی مداح وسط دعای عرفه چی میگه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
27
آقا حداديان کيست که برايش تره خورد کنيد ؟ نفوذ کلام مداح در دوري از اينگونه مسائل است ، مداح بايد از دين و خدا مدح کند.
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
35
يک رأي به همه کامنت‌‌هايي که در تأييد دولت و استاد دکتر جعفر توفيقي عزيز است اضافه کنيد
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
23
خدا عاقبت ما را به خیر کند با این تندور ها که تریبون هم دارند.
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
28
وای به حال ملتی که مداح سرنوشت سیاسی واقتصادی و...را تعین کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
31
اگه توهین کنه و اگر دادگاه بره فوقش 50 هزار تومن جریمه میده پول یک ماه بارانه ! پس 12 بار درسال میتونه توهین کنه ! مگه ابینکه یارانشو قطع کنن.
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
131
13
البته میدونم الان آماج توهین ها میشم ولی باید بگم که:1.سعید حدادیان کارشناسی ارشد الهیات دارد و مدرس دانشگاههای آزاد و دولتی است(دروس معارف) و کارمند دانشگاه تهران است
2.مگر امام حسین برای چه عرفه می خواند . خوب است عزیزانی که می گویند سیاسیت به دعا چه ربطی دارد ببیند امام در چه شرایطی عرفه را انشاد کردند
3.نوشتند در خبر که یک مداح ساده!!مگه مداح راه راه یا خاشخاشی هم داریم؟؟!!
همینجا هم قبلا خواندم که نقش بسزایی در رای آوردن احمدی نژاد داشته ! خب پس معلوم است که پایگاه اجتماعی قویی هم داشته که توانسته برای احمدی نژاد رای جمع کند (که همینطور هم بوده)
4.بعد هم ایشون درباره عقلگرایی که شعار رییس جمهور هم هست صحبت کردن و گفتن انتخاب توفیقی آغاز تنش و جنجال در دانشگاههاست که کار عاقلانه ای نیست
5. ما اسیر اخبار رسانه هایی هستیم که صداقت ندارند و دنبال هدایت افکار به نفع خودند.ای کاش فضایی بود که پیرو ای ن آیه بودیم که
الذین یسمعون القول و یتبعون الاحسنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
چرا وسط دعای عرفه با اونهمه مستمع اظهار نظر میکنه؟ مگه نمیتونه بره حرفشو به خود نماینده ها بزنه؟ هوچیگری و هیاهو جز متشنج کردن فضا چه نتیجه ای داره؟ وقتی از پشت یک تریبون پرمخاطب نظر شخصیش را اعلام میکنه پس هدفی جز دلسوزی؟!! داره.
اشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
37
این بابا زیادی خودش رو باور کرده
جوینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
30
نمایندگان محترم نباید تحت تاثیر افراد تندرو قرار بگیرند باید فقط کاری که به صلاح مملکت و خواست اکثریت مردم هست رو انجام دهند مردم تو انتخابات مطالباتشونو علام کردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
41
قرار نیست توفیقی وزیر مداح ها شود بلکه وزیر علوم شود
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
33
شما يك مداحي و اصلا حق نداري وارد چنين بحثهاي بشي كه حالا بخواي تهديد كني
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
38
چقدر ما بدبختیم که آدم کم سوادی که هیچ هنری جز مداحی نداره باید واسه ما تعیین تکلیف کنه
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
مطمئنی مداحی رو خوب بلده؟

آخه اینا کی هستند که توی این سالها سر دراوردند
بخدا دلمون واسه مداحای بامرام دهه هفتاد تنگ شده. کجایی غلامرضا سازگار، حاج اسماعیل اخباری، متقی...
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
29
یه حرفی زد که اعلام وجود کنه. هموطنان خیلی جدیش نگیرید
رزمنده دفاع مقدس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
30
اقای حدادیان خدای اگر سواد سیاسی داری خوب است بااین اظهارنظر های مردم به صداوسیمابروی وازاینکه ملت رادل ازرده نمودی عذرخواهی کنی
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
34
مقصر این بنده خدا نیست بلکه عدم اجرای قانون ،عدم وجود آزادی بیان برای افراد دانا و آگاه که حرفهایشان در جامعه خریدار دارد و آنها برای بالا بردن سطح فرهنگ مردم ضروری هستند ، و استفاده از ابزار و رسانه های عمومی در سطح نازل و اشخاص ضعیف یا منفعت طلب و جناحی موجب اینگونه رفتار می شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
39
برای شفای عاجل تمامی مرضای اسلام همه با هم " اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ " آمین یا رب العالمین.
Nashenas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
37
خدايا خسته شديم از اين همه تنگ نظرى
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
97
8
چرااین همه ازمداح بدگفتیدمگرسیاست ماعین دیانت مانیست چرایک حرف کوچک راتحمل نمی کنیدواین همه بدوبیراه میگیدمتاسفم برای شماها که خودراتحصیل کرده میدانید
پاسخ ها
نارون
| - |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
کیفیت دیانت در سیاست رو مراجع تعیین میکنند نه یک پامنبری
یادت رفته منصور ارضی به آیت الله مکارم هم توهین کرد؟ دیانت عین سیاست یعنی این؟؟؟
مهدی
|
ROMANIA
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
44
ایشون عضو هیئت علمی هر دانشگاهی میخوان باشن ولی حق ندارن به انتخابی که 20 میلیون نفر انجام داده بی احترامی کنند و از موقعیتشون سوئ استفاده کرده و به همه بتازن این آقا در حد و اندازه هایی نیستن که به مسولین عالی رتبه کشور امر و نهی کنند ما رئیس جمهور انتخاب نکردیم امثال این آقا بیان و زبان شون رو به هر طرف بچرخونن و نان به نرخ روز بخورن
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
33
فکر کنم ایشان همان به مداحی بپردازد خیلی بهتر است .آقا لطفا در کار آدمهای با سواد دخالت نکنید
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
39
دقیقا همین گروه تندرو جوتنان ومردم رو نسبت به دین بدبین میکنند.
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
56
حقیر طلبه هستم می خواستم به آقای حدادیان بگویم اولا این حرفی که شما زدید از باب بی ادبی که بگذریم چون هتک حرمت کردیدحد داردثانیا مگر شما عقل کل هستی که در هر زمینهتصمیم می گیری!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علیرضا
|
UNITED KINGDOM
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
52
انشاالله توفیقی یا هر کس دیگه ای وزیر شد تو رو از دانشگاه تهرون بیرون می کنه
مسعود
|
UNITED STATES
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
43
سو استفاده از منبر اهل بیت گناه بزرگیه، خدا بهت رحم کنه اون دنیا چجوری میخوای جواب امام ها رو بدی؟؟

از مردمی توی این مملکت تعجب میکنم که پای منبر همچین افرادی میشینن!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
2
46
محلش نذارید
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
44
من واقعا یه زمانی از مداحا خوشم میومد ولی جدیدا بعضی از اینا خیلی بی ادب و بد دهن شده اند.اینا به اسم دین دارن به مردم خیانت میکنند. بعضی از این افراد خود سر و خودشاخص بین و تنگ نظر هستند. خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
49
در دولت نهم و دهم امور در اختیار همین چند مداح بود که کشور اینطور به خاک سیاه نشسته
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
51
می فهمم ، می دانم ، همه می فهمند ،همه می دانند که منافع شخصی شما به خطر افتاده است
به شما حق می دهم که تذکر بدهید ،...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
5
49
چند سال قبل این آقای حدادیان را به عنوان کارشناس به برنامه زنده " دیروز امروز فردا " آورده بودند . از حرفهایی که میزد از خنده رودبر شده بودم . واقعا آدم قحطی بود . همچنین ایشون در مراسم تجلیل از برنامه های برتر صدا و سیما در ماه رمضان سخنرانی کردند .
یک مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
49
مثل اینکه آقای حدادیان جدیدا به درجه اجتهاد رسیده اند ودارند از بقیه مراجع سبقت میگیرند وفتوای دست اول صادر میکنند ایشان چه فکر کرده اندمردم مداحی ایشان را دوست داشتند آنهم تا زمانی که خادم اهل بیت بود غیر از آن مردم هیچ احترامی برای ایشان قائل نیستند ونمیگذارند که ایشان با این حرفها تفرقه ایجاد کنند ما مجلس واز همه مهمتر رهبر داریم راست گفتن وقتی پهلوانانمیدان را خالی کنند نوچه ها گردوخاک راه می اندازند
علی
|
THAILAND
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
56
اظهارات ایشان توهین به ملت ، رییس جمهور و مجلس است .
علی فولاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
45
میگم اینا چرا اینهمه ادعا دارن و واسه مجلس خط ونشون میکشن و واسه دولت هشدار میدن.
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
43
بسیاار متاسفم برای این جماعت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
46
بیچاره رییس سابق نیز به حرفای اینا گوش داد و دیدیم چه بلایی سرش اومد - یکی به این بگه توبرو روضه ات را بخون دیگه - - درود بر روحانی و عوامل پشت صحن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
36
این اققایان یا مداحی کنند یا کار سیاسی اصلا چرا در انتخابات مجلس ویا شورا کاندیدنشدند تامیزان جایگاه اجتماعی خود را بدانند به هرحال توهین به منخبان یک ملت توهین به ان ملت محسوب می شود اگر این اقدامات نا بجا تکرار شود... از علما ی معزز میخواهم وارد عمل شوند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
91
اگه " رای به دکتر توفیقی مثل زدن نان در شراب و خوردنش باشد"
به عقیده من
نشستن پای منبر تو و گوش دادن به حرفهای تو نیز مثل نماز خواندن با لباس .... است!
احمد
|
-
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
3
95
بهترین عکس العمل نسبت به سخنان این مداح عدم شرکت در مجالشان است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
83
مام ایشون رو تهدید می کنیم که ممکنه دود اینهمه بداخلاقی به چشمش بره
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
13
باید کلا ممنوع المداحی اش بکنن تا بفهمه با کی طرفه.زنده باد روحانی خاتمی هاشمی توفیقی
نارون
|
-
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
14
من شهرستانی هستم ولی واقعا برام جای تعجبه که توی پایتخت ایران که قاعدتا باید بخاطر تجمع امکانات فرهنگی و رسانه ای آگاهی مردم بیشتر باشه، هنوز هستن کسانی که پای مداحی اینا مینشینند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
9
این آقا باید به خاطر حمایت از احمدی نژاد و به ورطه سقوط کشیدن مملکت پیش وجدان خودشان پاسخگو باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
51
5
برادر جناب آقاى سعيد حداديان
مداح محترم اهل بيت(ع) و رزمنده ايثارگر دوران دفاع مقدس
با اهداء سلام و احترام؛
ضمن تقدير و گرامي داشت خدمات جنابعالي در حفظ شعائر اسلامي و مجالس نوراني اهل بيت عصمت و طهارت(ع)، پيرو برخي از اظهارات شما و ديگر عزيزان طي ساليان گذشته لازم است مواردى مطمع نظر قرار گيرد:
١- امام خميني (ره)مي فرمايند : مجلس عزا تنها نه براي اين است كه گريه بکنند براي سيدالشهداء (ع) و اجر ببرند. البته اين هم هست ... بلکه مهم، آن جنبه سياسي است كه ائمه ما در صدر اسلام نقشه اش را كشيده ا ند كه تا آخر باشد. و آن، اين اجتماع تحت يك بيرق است و هيچ چيز نمي تواند اين را به مقداري كه عزاي حضرت سيد الشهداء (ع) در او تاثير دارد، تاثير بكند. امام در جاي ديگر مي فرمايند. همه بايد بدانيم كه آنچه موجب وحدت بين مسلمين است اين مراسم سياسي عزاداري ائمه اطهار (ع) است.
٢- امام راه حل در اين رابطه مي فرمايند: مجلس عزا نه براي اين است كه گريه بکنند براي سيدالشهداء(ع) و اجر ببرند، البته اين هم هست .... بلکه مهم، آن جنبه سياسي است كه ائمه ما در صدر اسلام نقشه اش را كشيده اند كه تا آخر باشد. و آن، اين اجتماع تحت يك بيرق است. پس مهم آن جنبه سياسي آن كه همان بسيج مردم مي باشد. كه هيچ قدرتي به غير مجالس عزاي امام حسين و اهل بيت (ع) نمي تواند اين چنين مردم را يك رنگ و يك فكر و هم عقيده كند.
٣- استاد مطهري (ره) در اين رابطه مي فرمايد: در مكتب ما كيا ول و امثال او مي گويند: هدف وسيله را مباح مي كند. هدف خوب باشد وسيله ات هر چه شد، شد. در اينجا هم گريه بر امام حسين (ع) خوب است به هر وسيله اي كه شده باشد. همين كه اشک جاري مي شود به هر وسيله ممکن خوب است.
٤- مكتب حسين (ع) مكتب انسان سازي است نه مكتب گنهكار سازي.
٥- امام راحل (ره) در اين رابطه فرمودند كه ساير مردم، اينهايي كه مسجد مي آيند، منبر گوش مي كنند، مطالب را گوش مي كنند، همچون كه به روضه مي رسد رد مي شوند و مي روند اين از باب اين است كه ملتفت نيستند چه هست. آن روضه نبود، اين منبر هم نبود پس بايد به روضه اهميت ويژه اي دارد.
٦- اگر مداحی ها طوری باشد که در جان و دل عزادارن تاثیر بگذارد ، این عزاداری برای طواغیت زمان حکم زهر را دارد
ولی اگر مداحی ها طوری باشد که سطحی باشد یا تاثیر خودش را از دست بدهد دیگر ضرری کسی را تهدید نمی کند
لذا دشمنان برای بی تاثیر کردن مراسم حضرت امام حسین علیه السلام برنامه ریزی کرده اند
مثلا مداحی هایی که تقلید از خوانندگان وموسیقی های مبتذل است ، دیگر در عزادارن تاثیر آنچنانی ندارد وبه جای اینکه ذهن شنونده را به سوی کربلا و مصائب آن بکشاند به سوی خواننده ای می کشاند که به همان سبک اشعار مبتذل خوانده است
یا ورود اشعار بی محتوا ، سبک ، و .... تاثیر پذیری اشعار محتشم و شعرای پیشین ومعاصر اهل بیت را ندارد ، لذا فقط سطحی هستند .
٧- برخی مداحی های رایج تقلیدی از موسیقی های غربی با ایجاد هیجانات مقطعی است ولی مداحان در گذشته اشعار خود را به نزد عالمان دینی می بردند، تا هر گونه شایعه، غلو و شاید برخی جنبه های انحرافی اشعاررا از بین ببرند .
٨-
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
13
وای بر کسانی که از منابر و تریبونها به بهانه ائمه اطهار و ادعیه خوانی خودشون رو مطرح می کنند از ایشان خیلی مقدس تر و خالص تر و با تقواتر و فتنه شناس تر هست که در این زمینه اظهار نظر کنه و دخالت کنه کاسه داغ تر از آش همینه دیگه.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
19
اکه انتخاب میذاشت همه کامنت ها رو می خوندی چیزی که بلد بودی یادت میرفت محترمانه نوشتم که منتشر شه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
20
برو روضه تو به خوان تذکر در حد تونیست
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
39
4
انتخاب جان ! ظاهراً هرکس را که می خواهید از چشم بندازید عکس وی با جناب آقای احمدی نژاد را نشان می دهید انگار بودن با وی جرم بوده است . فراموش نکنید که وی رئیس جمهور این مملکت بوده و اگر به اعتدال و انصاف رفتار می کنید حذف یک نفر و راندن هرانکسی که با فکر و مرام ما همخوان نیست عدالت و حتی دموکراسی دنیای امروز نیز نیست .
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
66
5
انتخاب جان ! ظاهراً هرکس را که می خواهید از چشم بندازید عکس وی با جناب آقای احمدی نژاد را نشان می دهید انگار بودن با وی جرم بوده است . فراموش نکنید که وی رئیس جمهور این مملکت بوده و اگر به اعتدال و انصاف رفتار می کنید حذف یک نفر و راندن هرانکسی که با فکر و مرام ما همخوان نیست عدالت و حتی دموکراسی دنیای امروز نیز نیست .
پاسخ ها
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
هر کس باد بکارد طوفان درو خواهد کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
15
اين دود از كنده اقاي احمدي نزاد بلند ميشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
15
اقای دکتر روحانی مورد تایید مقام عضمای ولایت می باشند اگر یک بار دیگر این اقا گستاخی نماید مردم جواب او را خواهند داد
زضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
14
چرا هر كي ميكروفن دستشه فكر مي كنه در همه موارد صاحب نظره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
1
11
روضه خون مگه توهینه که نظر ما رو چاب نکردید انتخاب عزیز شما دیگه چرا..................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
18
ترجیح می دهم در خانه ام تک و تنها بشینم بر مظلومیت اهل بیت (ع) گریه کنم و پای مداحی اشخاصی که قداست مجلس اهل بیت راهم رعایت نمی کنند ننشینم . تا دیروز با احمدی نژادی بودند که به همه ملت پشت کرد و فردا خدا می داند با کی باشند . لااقل آزاده باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
19
10
چطور آزادي بيان براي شما خوبه اما براي منتقدين زشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سپاهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
15
این اقا فکر کرده مداحه مداح اونه که فقط به مداحیش برسه و بدونه خداونده بزرگوار نفرین را منع کرده چه برسه به توهین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
19
رییس جمهور نباید در مقابل فشار تندروها تسلیم شود و گرنه باید تا آخر باج بدهد.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
19
مردم آقای روحانی رو انتخاب کردن وبه او اختیار دادن که وزرای هماهنگ با خودش انتخاب کند در ضمن ااین آقا میدانند که با انخاب آقای توفیقی دیگر جای ایشان وهمکارانشان در دانشگاهها نیست این است درد ایشان ولاغیر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
17
جواب.... خاموشی است خیلی این حرفها را جدی نگیرید آخه تو مملکت ما این رسمه هر کی بخواد مطرح بشه باید فحش بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
23
حالا هی برید مداحی هاش رو گوش بدید . وقتی کسی نرفت تو مجلسش می فهمه دنیا دست کیه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
15
به نظر من این مسئله که سایتی مثل انتخاب صحبت ایشون رو منتشر کنه براش یه افتخاره و باعث میشه به خودش اجازه بده توی هر مساله ای دخالت کنه. لطفا مطالب افراد مرتبط رو منتشر کنید. اگر این آقا در مورد مداحی یک شخصی نقد کرد رو هم منتشر کنید. اما حدادیان رو چه به وزارت علوم آخه؟؟؟؟؟!!!!!
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
4
18
از كي تا حالا مداحان فتوا صادر مي كنند أيشان به روضه شون برس نمي خواد به ديگران كسب تكليف كنند
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
24
بخاطر جریمه بالای این مداح در دوره قبل این نتیجه به بار اومده..باید این دفعه 60 تا 70 هزارتومن جریمه بشه D:
رضا
|
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
17
خدا بخير كنه.
شرايط در روضه خواني طوري داره پيش ميره كه انگار داره در پايان هر روزه خواني يك خطبه بد و بيراه گويي از هم شكل ميگيره.
اگه با اين وضع جلو بره مردم بي دين و ايمان ميشن سر اينجور سخنراني هاي شخصي.
سرباز کهنه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
25
یک زمانی بود مداح ها برای مداحی ابتدا از واعظ یا روحانی مسجد اجازه می گرفتند بعد کم کم طوری شد که روحانی مسجد وواعظ از مداح ها اجازه می گیرند حالا هم کار به جایی رسیده که برای رئیس جمهور مملکت تعیین تکلیف می کنند چه شود؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
20
مداح ها فکر می کنن شدن شورای نگهبان - مجلس ....
کاش هر چیزی جای خودش بود و هر کسی هم جایگاه خودشون می شناخت.
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
4
21
با سلام .متاسفانه یکی از معضلات کشور ما اینست که هر کس در جایگاهی که دارد نظر نمی دهد بلکه به خودش اجازه می دهد که وارد حوزه های دیگر شده و نظر تخصصی بدهد. مظافا اینکه آخر جناب آقای مداح مگه دعای عرفه محل مطرح کردن چنین مسائلیه! خوبه که شان جلسه رو رعایت کنید و دامن جلسه راز و نیاز با خدا و ذکر مناقب اهل بیت را با اینگونه اظهار نظرها نیالایید. جایگاه حساسی دارید که می بایست بیشتر مراقب باشید.
شهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
19
به نظر من آقای Ali درست میگه ، من طرف دار احمدی نژاد نیستم ولی حرمت رئیس جمهور مملکت باید حفظ بشه چه احمدی نژاد چه روحانی ، در ضمن اظهار نظر در محافل عمومی با ایده شخصی هم درست نیست ، در کل هر کسی میتونه اظهار نظر بکنه ولی تعیین تکلیف اونهم برای فردی که یه انقلابی در روابط بین الملل ایران انجام داده و دارای رتبه دکتری می باشند . و همچنین برای مجلسی ها .
امیر رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
3
27
کاش جرم رواج بی ادبی و هتاکی آنهم از تریبون دعای عرفه امام حسین (ع) برای آقایان تبیین می شد.
کاش اصلا این آقایون مداحان ... کمی هم اهل مطالعه و تحقیق بودند شاید نظر مردم را در مورد خودشان می دیدند و باور می کردند.
civil
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
4
40
ببین چه بلایی سرمون اومده که چه کسانی برای یک ملت خط و نشان میکشند ... تاسف بار است
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
6
33
با صدای کسانی خدا را یاد میکنیم که برای نان نام او را به گوش ما میرسانند و در پی نان نام او را گم کرده اند/ حداد حدخود دانی گر اهل دل باشی/ گرندانی ....
احسان
|
-
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
6
51
آخه این کیه که این حرفا میزنه
نظرات بینندگان