arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۸۹

آقاتهرانی: احتمال نمي‌دادم بعضي‌ها در شرايط حساس ريزش كنند

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه شاخص‌ها را نبايد اشتباه گرفت، گفت: شاخص انقلاب ما ولايت فقيه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه شاخص‌ها را نبايد اشتباه گرفت، گفت: شاخص انقلاب ما ولايت فقيه است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين مرتضي آقاتهراني چهارشنبه شب در سلسله نشست‌هاي مسجد اهل‌بيت قم با بيان اينكه در همه امور توجه به خداوند را بايد مدنظر قرار داد، تصريح كرد: اگر معصيت كنيد حتي نماز شب شما هم اثري ندارد و بعد از مدتي حتي همين نماز شب را هم ترك خواهيد كرد. 

وي افزود: گناه كردن و حرام خوري انسان را آرام آرام به كثافت كاري مي‌كشاند و بايد مراقب بود تا دچار چنين مسائلي نشد. 

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه بايد مراقب آينده خويش باشيم، بيان داشت: مجاهدين خلق نيز ضد آمريكا بودند، پس بايد از سياست‌هاي شيطان ترسيد، چرا كه گام به گام به پيش مي‌آيد. 

آقا تهراني ادامه داد: روز اول با علي بيعت مي‌كنند ولي علي(ع) را بسيار آرام رها كرده و با امام حسين (ع) و امام حسن (ع) هم همين كار شد و بايد به اين مسئله توجه ويژه‌اي داشت. 

وي با بيان اينكه نبايد بنده دنيا شد، گفت: تمام دوستان ما كه اشتباه رفتند به چيزي مثل دسته‌اي، حزبي و گروهي وابستگي پيدا كردند كه اين وابستگي موجب شد راه را اشتباه بروند. 

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اگر ما هم حواسمان نباشد و غير حاكميت حق در دل ما خانه كند با احكام خدا بازي مي‌كنيم. 

وي افزود: اهل گناه چون خداي يگانه را ندارند مشكل دارند و بايد سعي كرد به دنيا تعلق نداشت و راحت و آزاد بود تا قضاوت‌هاي ما درست باشد. 

آقاتهراني با تاكيد براينكه شاخص‌ها را نبايد اشتباه كرد، گفت: شاخص انقلاب ما ولايت فقيه است. 

وي افزود: اگر در زمان ولايت اميرمومنان به اين جايگاه تعدي نكرده بودند، اكنون با يك اشاره دنيا در دست ولايت بود. 

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اذعان داشت: اگر در مصر هم يك سيد حسن نصرالله بود، امروز حركت مصر پيروز مي‌شد. 

وي گفت: وقتي امام وارد كشور شد 10 روز هم نشد كه انقلاب به پيروزي رسيد، اما مصر امروز وارد شانزدهمين روز شده است. 

آقاتهراني با بيان اينكه اهل‌بيت حق زيادي بر گردن ما دارند، تصريح كرد: ما به آنها ناخدمتي بسياري كرده‌ايم و بايد سحرها بلند شويم و از امام عصر خويش عذرخواهي كنيم. 

وي ادامه داد: راه اطاعت از خدا براي ما روشن است و خيلي‌ها در دنيا نمي‌دانند كه امام آمد و اين را ياد ما داد و آنقدر فرياد زد تا ما متوجه شديم و بايد اين نعمات را قدر بدانيم و اين قدرداني با اطاعت از رهبري محقق مي‌شود. 

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اشتباه كوچك ما ارتعاش بسيار به دنبال دارد، خاطرنشان كرد: ما بايد هميشه مطيع امر مقام عظماي ولايت باشيم. 

وي با بيان اينكه احتمال نمي‌دادم بعضي‌ها در شرايط حساس ريزش كنند، عنوان كرد: بعضي‌ها حرمت بسياري در اين جامعه داشتند اما امروز وضعيت آنها را مشاهده مي‌كنيم. 

آقا تهراني در پايان با تاكيد بر اينكه حزب زده نشويد و به غير خدا تعلق پيدا نكنيد، خاطرنشان كرد: اگر به غير خدا تعلق پيدا كرديد دچار مشكل خواهيد شد.
برچسب ها: اقاتهرانی
نظرات بینندگان