arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۳۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۲

میرزاده: مسئولان دانشگاهی در امور خصوصی دانشجویان تجسس نکنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست دانشگاه آزاد، گفت: مسئولان دانشگاهي از تجسس در امور خصوصي دانشجويان پرهيز كرده و آنان را به خاطر سلايق سختگيرانه خود از ادامه تحصيل و حقوق مشروعشان محروم نكنند.

حمید میرزاده در جلسه شوراي دانشگاه آزاد، گفت: تمامي مسئولان دانشگاهي رفتاري اخلاق مدارانه داشته و در محيط هاي علمي با فروتني و تواضع برخورد كنند.

وی با بيان اينكه پرهيز از روحيه استكباري در محيط هاي علمي بايد نمايان تر باشد، افزود: مسئولان دانشگاهي از همكاران خود بخواهند از تجسس در امور خصوصي دانشجويان پرهيز كرده و آنان را به خاطر سلايق سختگيرانه از ادامه تحصيل و حقوق مشروعشان محروم نكنند.

سرپرست دانشگاه آزاد با تاكيد بر ايجاد فضاي باز در دانشگاهها و برخورد توام با رافت و مهرباني با دانشجويان، اظهار داشت: البته همه ما روي خطوط قرمز و اصول كلي انقلاب اتفاق نظر داريم و در اين باره كوتاهي نمي كنيم.

ميرزاده نظام بروكراسي در دانشگاه آزاد اسلامي را نامطلوب دانست و گفت: اين نظام بايد آسيب شناسي شده چرا كه سبب كندي فعاليت ها است و تمامي روش هاي پسنديده مديران سابق دانشگاه آزاد اسلامي را ادامه مي دهم؛ دانشگاه آزاد اسلامي، بايد دانشگاهي قانونمدار بوده و تخطي از قانون از هيچ فردي پذيرفته نيست.

وی همچنین با بيان اينكه در مديريت، تمركز زدايي شود، گفت: ما اختيارات بيشتري به هيات هاي امناي استاني واگذار و به آنها اعتماد مي­ كنيم؛ همچنین بايد از استادان فرهيخته و توانمند در دانشگاه آزاد اسلامي بهره برد تا بوسيله آنان توسعه كيفي دانشگاه محقق شود.

ميرزاده با بيان اينكه برنامه 5 ساله و 20 ساله دانشگاه بايد مورد بازنگري قرار گيرد، اظهار داشت: شفافيت، صداقت، قانونمندي و جديت در راس فعاليت هاي مديران دانشگاه آزاد اسلامي قرار مي­ گيرد.

وي همچنين توسعه آموزش پزشكي در دانشگاه آزاد اسلامي را يك ضرورت دانست و گفت: توسعه كيفي و علمي، شعار چهارمين دهه فعاليت دانشگاه آزاد اسلامي است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
بزرگیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
0
103
خوشحالم اگه در جامعه افراط تند رو وجود دارد در مقابلش هم چنین افرادی با منطق و دلسوز نظام و جود دارد.جناب آقای دکتر میرزاده از هر نظر فوق العاده اند.
دانشجوي صنايع غذائي نيشابور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
0
1
ايايشان سري به دانشگاه آزاد نيشابور بزنند وبه چشم خود ببينند دوربينهاي كاشته شده بسيار اين دانشگاه را ومتاسفانه حتي در ورودي سرويسهاي بهداشتي كه مايه تاسف است براي محيط آموزشي كه كسي هم اجازه ندارد حرفي بزند وتنها راهكار انصراف از اين واحد است ورفتن به مراكز آموزشي ديگر اين شهركه آمار انصرافي ها نمايانگر اين مهم ميباشد
نظرات بینندگان