arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۲

تیم ملی نوجوانان صعود کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با پیروزی مقابل اتریش توانست به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

ایران در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2013 امارات از ساعت 19 و 30 به مصاف یکدیگر رفتند.

ایران در نیمه اول این دیدار نمایش خوبی داشت و توانست با گل سیدی در دقیقه 36 برنده به رختکن برود. البته در این نیمه اتریش نیز بازی خوبی کرد و موقعیت هایی برای رسیدن به دروازه ایران داشت و این تیم در دقیقه 16 با یک ضربه ایستگاهی توانست تیر دروازه ایران را به لرزه در بیاورد.

در نیمه دوم هر دو تیم بسیار دونده و پر تلاش بازی کردند. هر دوتیم در این نیمه موقعیت‌هایی برای به ثمر رساندن گل داشتند. بازی در نیمه دوم گلی نداشت تا بازی با همان نتیجه نیمه اول به پایان برسد.

ایران در این دیدار با ترکیب مهدی امینی، ساسان جعفری، مصطفی هاشمی، سید مجید حسینی(کاپیتان)، کمیل حق زاده، سعید عزت اللهی، امیر حسین کریمی، علی هزامی، محمد بازاج(61 صادق محرمی)، امیرمحمد مظلوم و یوسف سیدی(70رضا جعفری) به میدان رفت.

این اولین پیروزی شاگردان دوستی در جام جهانی 2013 بود. با این برد ایران 5 امتیازی شد و پشت سر آرژانتین 7 امتیازی قرار گرفت تا به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار می شد آرژانتین توانست با نتیجه 3 بر صفر کانادا را شکست دهد.

ایران در مرحله یک هشتم نهایی روز سه شنبه از ساعت 19 و 30 در ورزشگاه خلیفه شهر العین به مصاف نیجریه صدرنشین گروه ششم می رود.

اتریش و کانادا در این گروه با کسب 2 امتیاز و به خاطر تفاضل گل در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفتند.

نظرات بینندگان