arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲

روحانی: دولت خود را به حاشیه‌پردازی مشغول نمی‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس‌جمهور با ابراز امیدواری نسبت به رأی‌آوری سه وزیر پیشنهادی خود، به شرایطی که کشور در آن قرار دارد اشاره کرد و گفت: دولت هرگز به حاشیه‌پردازی وقت خود را مشغول نکرده و نخواهد کرد.
 
 حسن روحانی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی سه وزیر باقیمانده دولت یازدهم، گفت: دوست داشتم جلسه رای اعتماد در محضر نمایندگان مجلس در همان جلسه اول به اتمام برسد و دولت می‌توانست با توان بیشتری در بخش فرهنگی فعالیت خود را آغاز کند.
 
وی ادامه داد: به هر حال این حق نمایندگان محترم است که نسبت به ورزای معرفی شده بر مبنای تحقیقاتشان و همچنین بر مبنای بررسی‌هایشان اظهارنظر کنند.
 
رییس‌جمهور با بیان اینکه "امیدوارم امروز آخرین روزی باشد که برای کسب رای اعتماد در خدمت نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستم"، اظهار کرد: حضور در مجلس به هر مناسبت و برای زیارت نمایندگان مردم و استفاده از نظرات ایشان، برای دولت و رییس‌جمهور، محترم است.
 
روحانی با اشاره به شرایط کشور نیز تصریح کرد: دولت یازدهم در شرایطی مسئولیت را بر دوش گرفت که کشور از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاست خارجی و داخلی در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد. بنا بر همین شرایط ویژه کشور، دولت هرگز به حاشیه‌پردازی وقت خود را مشغول نکرده و نخواهد کرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان