arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۶۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲

پخش شب​نامه علیه وزرا در مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بررسی صلاحیت سه وزیر باقی مانده از کابینه یازدهم در جلسه علنی امروز توام با حاشیه​هایی از جمله تجمع نمایندگان گرداگرد وزرای دولت بود.

به گزارش خبرآنلاین، این موضوع با تذکرات پیاپی رئیس مجلس روبرو می​شد که از نمایندگان می​خواست بر کرسی​های خود بنشینند و صندلی​های مخصوص نمایندگان دولت را ترک کنند. این موضوع حتی باعث قطع سخنان رئیس جمهور هم شد.

لاریجانی در بخشی از تذکرات خود خطاب به نمایندگان به شوخی گفت: آقای ناصری که اصلا گوش هم نمی​دهند، راحتند! آقای بخشایشی شما که از اساتید بزرگ هستید، بفرمایید روی صندلی خودتان!

رئیس مجلس در بخشی از سخنان خود خطاب به وزیر دادگستری که در جمع نمایندگان بود هم به شوخی گفت: آقای پورمحمدی معانقات را پایان دهید، شما هم از مه رویان هستید!

پس از پایان سخنان رئیس جمهور در جلسه علنی امروز، کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل قصد داشت اخطاری را مطرح کند که در ابتدای آن گفت: خدمت رئیس گلم بگویم که.... رئیس مجلس هم با لبخند خطاب به او گفت: اصل حرفتان را بزنید. پیرموذن هم با خنده گفت: البته امروز، دو تا رئیس گل داریم. هم شما {علی لاریجانی} گلی، هم رئیس جمهورکه در سایه گل ولایت گام برمی​دارید.

رئیس مجلس هم خطاب به او گفت: آن اصل را بفرمایید....پیرموذن هم ادامه داد: رئیس گلم! با توجه به اینکه در دقیقه نود در صحن و صندوق​های نمایندگان شب نامه پخش شده است، خواستار جلوگیری آاز این موارد هستم. به گفته وی این شب نامه​ها علیه وزرای پیشنهادی است.

وی از رییس مجلس درخواست کرد که با توجه به اختیارات و وظایف خود از این موضوع جلوگیری به عمل آید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
0
0
افراطيون در خانه ملت جا خوش كرده اند يعني حتي در داخل مجلس هم كسي توان شناسايي آنها را ندارد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
0
0
اين چه امنيتي است كه مجلس نامردمي دارد كه در ان شبنامه پخش ميشود مجلسي كه نتواند امنيت خودش را تامين كند چگونه ميخواهد براي امنيت مردم قانون گزاري كند
نظرات بینندگان