arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲

کسر امتیاز از تیم‌ها با قدرت ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه کسر امتیاز از تیم‌های متخلف ادامه خواهد داشت گفت: در صورتی که از این پس مدیران و مربیان و بازیکنان در رسانه‌ها مصاحبه‌هایی خلاف قانون انجام دهند به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

اسماعیل حسن زاده صبح امروز دوشنبه در حاشیه برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در محل آکادمی ملی المپیک به خبرنگاران گفت: کمیته انضباطی مصمم است با افرادی که مصاحبه‌های غیرمسئولانه داشته باشند برخورد کند. ضمن اینکه احتمال کسر امتیاز هم وجود دارد. مطمئن باشید اگر مصاحبه هایی برخلاف قانون در رسانه ها ببینیم از مدیرعامل گرفته تا مربی برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه با متخلفان برخورد خواهد کرد گفت: در صورتیکه تخلفاتی وجود داشته باشد ما طبق آیین نامه انضباطی با آن برخورد خواهیم کرد و کسر امتیاز را هم ادامه خواهیم داد. حتی این امکان وجود دارد که میزان و مقدار امتیاز کسر شده بیشتر از قبل هم شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتقاد از برخی رسانه ها گفت: زمانی که تیم ها را به خاطر توهین ها از برگزاری دیدار بدون تماشاگر محکوم می کردیم برخی آقایان که در تلویزیون بودند و میکروفن در دست داشتند می گفتند حق تماشاگران ضایع می شود اما حالا که از تیم ها امتیاز کم می کنیم می گویند باید تماشاگران محروم شوند. با این حال ما یاد گرفته ایم که به حرف این و آن کاری نداشته باششیم و قانونی عمل کنیم حتی اگر برخی خوششان نیاید.

حسن زاده با تاکید بر اینکه تهدیدهای وی کمتر شده اما هنوز ادامه دارد گفت: متاسفانه برخی دوستان رسانه ای هم با قلم شان ما را تهدید می کنند. من 27 روز است که مصاحبه نکرده ام و به تلفنم جواب نمی دهم اما برخی دوستانی که تلفن شان را جواب نمی دهم در رسانه شان علیه من قلم می زنند و ما را تخریب می کنند.

وی در مورد آخرین وضعیت پرونده رسیدگی به تبانی در فوتبال گفت: این پرونده در اختیار ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال قرار گرفته و آنها در حال بررسی هستند. منتظر هستیم تا گزارش نهایی این ستاد را دریافت کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در مورد اینکه برخی عنوان می کنند چون از استقلال امتیاز کسر شده به همین خاطر از پرسپولیس هم امتیاز کسر شده تا مساوات رعایت شود گفت: نوع برخورد با رای کمیته انضباطی به اندازه درک و عقل آدم هاست که برخی ها در این مرود ناتوان هستند. به کسانی که آرای ما را مسخره می کنند ایرادی وارد نیست چون آنها با عقل خودشان این موضوعات را تحلیل می کنند.

وی در مورد اظهار نظر یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کسر امتیاز از تیم ها قانونی نیست گفت: شما بروید آیین نامه کمیته انضباطی را دقیق بررسی کنید همه چیز مشخص می شود.
نظرات بینندگان