arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲

ماجرای عدم پخش تلویزیونی جلسه رای اعتماد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور باید فردا وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان را به مجلس معرفی کند، تا هفته آینده جلسه رای اعتماد به گزینه جدید دولت برگزار شود.

به گزارش مهر، علیرضا منادی در خصوص جلسه امروز هیات رئیسه گفت: در جلسه امروز در مورد مهلت قانونی دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان بحث و گفتگو شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس قانون رئیس جمهور باید حداکثر تا فردا وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را به مجلس معرفی کند تا هفته آینده جلسه رای اعتماد به وزیر ورزش و امور جوانان در صحن علنی مجلس برگزار شود.

وی همچنین در خصوص عدم پخش زنده جلسه رای اعتماد از رسانه ملی گفت: زابلی زاده رئیس شبکه خبر ساعت 7 صبح با رئیس روابط عمومی مجلس تماس گرفته و تاکید کرده که وسایل پخش زنده از صحن علنی جمع شود.

وی ادامه داد: مصری عضو هیئت رئیسه مجلس نیز در تماسی خواستار پخش زنده تلویزیونی جلسه بعد از ظهر رای اعتماد به وزرا پیشنهادی شده بود اما اقدامی از سوی رسانه ملی برای بازگرداندن تجهیزات پخش زنده صورت نگرفت.

 24 آبان ماه مهلت قانونی سرپرست وزارت ورزش و امور جوانان به پایان می رسد.

جلسه دیروز صحن علنی بر خلاف جلسات گذشته رای اعتماد به صورت مستقیم و زنده از رسانه ملی پخش نشد که دولت و مجلس در این خصوص اعلام کردند هیچ یک تقاضای عدم پخش نداده اند و خواستار توضیح رسانه ملی شدند.
نظرات بینندگان