arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲

قدیمی‌ترین سیمای سرزمین جهان در اختیار ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس انجمن سیمای سرزمین جهان گفت: ایران یکی از قدیمی ترین و با پتانسیل‌ترین سیماهای سرزمین جهان را در اختیار دارد.

امروز، چهارشنبه، 8 آبان، پروفسور "فلیکس کین است" (Flix kienast) در ویدیو کنفرانس خود خطاب به اولین کنفرانس بین‌المللی سیمای سرزمین در ایران که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: ما تلاش کردیم تا ایران بتواند اولین انجمن شاخه خاورمیانه را در این زمینه داشته باشد و خوشبختانه مسؤولان ایرانی که از همکاران من هم بوده‌اند توانستند این کار را انجام دهند.

وی با بیان این‌که "بین ایران و اسرائیل بر سر دریافت انجمن خاورمیانه‌ای سیمای سرزمین رقابت وجود داشت"، افزود: ایران در سال 2011 با رایزنی‌های مختلفی که انجام داد و پتانسیلی که در این کشور وجود دارد، توانست این انجمن را در دانشگاه صنعتی اصفهان به ثبت برساند.

رییس انجمن سیمای سرزمین جهان تصریح کرد: ایران دومین شاخه جوان این انجمن از 20 شاخه جهان است و ما بسیار خوشحالیم که کشوری همچون ایران به این انجمن آمده است.

کین است با بیان این‌که ایران قدرتمندترین، قدیمی‌ترین و بهترین سیماهای سرزمین جهان را در اختیار دارد، افزود: امیدواریم که در این چنین کنفرانس‌هایی مقالاتی که از این کشور زیبا خارج می‌شود، بتواند به انجمن سیمای سرزمین جهان کمک کند.

وی با بیان اینکه این کنفرانس‌ها می‌تواند یافته‌های خوب، جدید و مورد اعتمادی به دست آورد، افزود: بی‌صبرانه منتظریم تا دانشمندان ایران بتوانند یافته‌های خود را به ما هدیه دهند و امیدوارم این کنفرانس یکی از کنفرانس‌های پربار باشد. از همه اندیشمندان ایرانی در این زمینه دعوت می‌کنیم تا در کنفرانس سال 2015 آمریکا شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان